Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte čer 17, 2025 2:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 5:56 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Ty Edíku fakt ten muj je ze předu úplně stejnej ale ze zadu má kousek kabelu skulatym štekrem asi na 8-9 pinů :shock: .Jinak dík za foto.Ještě by mě zajímal jak vypadá štekr do rádia :oops: Jo a na té adrese jsem našel jen nová a moderní autorádia,ale ty co se dávaly do Renaultů ne. :shock:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Changer
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 12:08 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Ke štekru z rádia se dostanu,až seženu ty placatý vytahováky autorádia-nemám.Typ changeru je MC9RN410 01 / MADE IN JAPAN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 11, 2009 2:26 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Já mám typ MC9 RN 510H. http://img140.imageshack.us/gal.php?g=dsc00036xys.jpg http://img140.imageshack.us/img140/8441/dsc00037n.jpg
http://img140.imageshack.us/img140/504/dsc00040a.jpg
Když neseženu kabel (jako,že se mi to nedaří),nebo k tomu i radio,tak ho taky prodám. :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Changer
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 5:18 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
edik píše:
Ke štekru z rádia se dostanu,až seženu ty placatý vytahováky autorádia-nemám.Typ changeru je MC9RN410 01 / MADE IN JAPAN


Mám ten samý hranatý konektor,můj zájem trvá.Pokud jsi z Batelova u Jihlavy,přijedu si kdykoliv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Changer
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:09 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Jo,ale chci za něj 1500,-.Hodilo by se to do neděle.To jsem určitě doma.Kdyžtak zavolej - 777 855 224


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Edik
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:20 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
Jestli to prodáváš jen kvůli tomu že to neumí MP3, tak máš možná jen problém někde "mezi rádiem a měničem". Mám ten samý Alpine a MP3 zvládá bez problémů!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Changer
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 9:49 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Jsi si jistej??Radio je na kazety a na měniči je "compact disc changer".Vše Renault Alpine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Edik
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 10:49 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
Jsem si jistej!!! :jop: Mám ten samej bazmek od žabožroutů. A MP3 to zvládá bez problémů. Mám na těch šesti discích docela slušnou knihovnu a zvládá to bez problémů. MP3 zvládal i můj PH.1. A nemyslím že by se dělalo několik verzí toho samého changeru! I když u žabounů člověk nikdy neví :twisted: Jestli chceš tak na to zejtra mrknu jaké to má označení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Changer
PříspěvekNapsal: pát bře 13, 2009 11:42 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Když tam vrazím disk se soubory .mp3 , tak z repro jde digitální zvuk-jako v telefonu faxová linka,ale rychlej.typ mýho měniče je napsán vejš.ale typů měničů dělali víc.auto je Initiale r.v.12/1999.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Edic
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2009 12:33 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
Jo jo, tak to máme stejnej typ měniče. Taky mám Initiale Ph2. Všechno od Alpine. Vzhledem k té šílené "telefonicko-faxové" reprodukci bych hádal, že by to chtělo vytrhnout autíčku audio střeva a šup s tím na kontrolu. Kdyby to nezvládalo MP3, tak to vůbec disk nepřečte a nebude to vydávat žádný zvuk. Maximálně ti to hodí hlášku no disc nebo nějakej error blábol. Zkus na to prve juknout sám a když neodhalíš příčinu, tak do servisu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2009 12:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
tyjo, to dávalo MP3 jo? to chci takýýý :). ale nějakej MP3 changer k mý ph. 1 věži, kterej s ní bude komunikovat. Jestli se nedělal jen ten rádiovej, že to nebylo přes kabel ale přes nějakou frekvenci bezdrátově, že to pak byla kvalita jako z rádia... nevíte, jakej typ changeru se k tý mý PHILIPS 2dinový phase 1 věži dělal?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: To Bóďa
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2009 12:54 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha 10
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Initiale
Tak nevím, asi budu jedinej komu to dává MP3 :shock: Asi nějaká zrada od "frančouzů"!! Jinak na ten origo Philippsáckej měnič se ti zítra zeptám. Kamarýd to prodává (prodával), zítra se u něho stavím a poptám se. Pokud ho ještě bude mít, za kolik jsi do toho ochotnej jít. Rovnou bych ti ho kdyžtak vzal než to zmizí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 14, 2009 7:51 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
http://www.xcarlink.cz/

Znáte tohle? To by se mi libilo, kdyby to fungovalo s tou Philipsackou vezi. Ale pisou tam jen miniISO konektor,coz ta vez nema... Ale je to super napad.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Changer
PříspěvekNapsal: ned bře 15, 2009 12:03 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm
Příspěvky: 53
Bydliště: Batelov
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: plná
Tímto způsobem řeším moje auto,ale na podobný zařízení jsem se dotazoval u prodejce a k mému typu radia připojit nelze.(pravděpodobně ta vlastnost-nepřehrává MP3).Udělal jsem stejnej dotaz na zařízení "od Maxe".Tak uvidím.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz