  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 7:51 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř bře 11, 2009 5:56 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ty Edíku fakt ten muj je ze předu úplně stejnej ale ze zadu má kousek kabelu skulatym štekrem asi na 8-9 pinů     .Jinak dík za foto.Ještě by mě zajímal jak vypadá štekr do rádia     Jo a na té adrese jsem našel jen nová a moderní autorádia,ale ty co se dávaly do Renaultů ne.    
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				edik
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Changer  Napsal: stř bře 11, 2009 12:08 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pisálek.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Ke štekru z rádia se dostanu,až seženu ty placatý vytahováky autorádia-nemám.Typ changeru je MC9RN410 01 / MADE IN JAPAN 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř bře 11, 2009 2:26 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				jendys
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Changer  Napsal: pát bře 13, 2009 5:18 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1997
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: automat
					
						 Úpravy: žádné
					
						 Auto snů: Safrane II v top stavu.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						edik píše: Ke štekru z rádia se dostanu,až seženu ty placatý vytahováky autorádia-nemám.Typ changeru je MC9RN410 01 / MADE IN JAPAN 
Mám ten samý hranatý konektor,můj zájem trvá.Pokud jsi z Batelova u Jihlavy,přijedu si kdykoliv.  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				edik
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Changer  Napsal: pát bře 13, 2009 9:09 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pisálek.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jo,ale chci za něj 1500,-.Hodilo by se to do neděle.To jsem určitě doma.Kdyžtak zavolej - 777 855 224 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Tygr
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: To Edik  Napsal: pát bře 13, 2009 9:20 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1997
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Initiale
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jestli to prodáváš jen kvůli tomu že to neumí MP3, tak máš možná jen problém někde "mezi rádiem a měničem". Mám ten samý Alpine a MP3 zvládá bez problémů!!! 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				edik
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Changer  Napsal: pát bře 13, 2009 9:49 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pisálek.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jsi si jistej??Radio je na kazety a na měniči je "compact disc changer".Vše Renault Alpine 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Tygr
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: To Edik  Napsal: pát bře 13, 2009 10:49 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1997
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Initiale
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Jsem si jistej!!!     Mám ten samej bazmek od žabožroutů. A MP3 to zvládá bez problémů. Mám na těch šesti discích docela slušnou knihovnu a zvládá to bez problémů. MP3 zvládal i můj PH.1. A nemyslím že by se dělalo několik verzí toho samého changeru! I když u žabounů člověk nikdy neví     Jestli chceš tak na to zejtra mrknu jaké to má označení.  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				edik
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Changer  Napsal: pát bře 13, 2009 11:42 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pisálek.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Když tam vrazím disk se soubory .mp3 , tak z repro jde digitální zvuk-jako v telefonu faxová linka,ale rychlej.typ mýho měniče je napsán vejš.ale typů měničů dělali víc.auto je Initiale r.v.12/1999. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Tygr
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: To Edic  Napsal: sob bře 14, 2009 12:33 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1997
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Initiale
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jo jo, tak to máme stejnej typ měniče. Taky mám Initiale Ph2. Všechno od Alpine. Vzhledem k té šílené "telefonicko-faxové" reprodukci bych hádal, že by to chtělo vytrhnout autíčku audio střeva a šup s tím na kontrolu. Kdyby to nezvládalo MP3, tak to vůbec disk nepřečte a nebude to vydávat žádný zvuk. Maximálně ti to hodí hlášku no disc nebo nějakej error blábol. Zkus na to prve juknout sám a když neodhalíš příčinu, tak do servisu. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: sob bře 14, 2009 12:46 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						tyjo, to dávalo MP3 jo? to chci takýýý   . ale nějakej MP3 changer k mý ph. 1 věži, kterej s ní bude komunikovat. Jestli se nedělal jen ten rádiovej, že to nebylo přes kabel ale přes nějakou frekvenci bezdrátově, že to pak byla kvalita jako z rádia... nevíte, jakej typ changeru se k tý mý PHILIPS 2dinový phase 1 věži dělal?  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Tygr
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: To Bóďa  Napsal: sob bře 14, 2009 12:54 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon říj 13, 2008 12:06 pm Příspěvky: 47 Bydliště: Praha 10
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1997
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Initiale
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Tak nevím, asi budu jedinej komu to dává MP3     Asi nějaká zrada od "frančouzů"!! Jinak na ten origo Philippsáckej měnič se ti zítra zeptám. Kamarýd to prodává (prodával), zítra se u něho stavím a poptám se. Pokud ho ještě bude mít, za kolik jsi do toho ochotnej jít. Rovnou bych ti ho kdyžtak vzal než to zmizí.  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: sob bře 14, 2009 7:51 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						http://www.xcarlink.cz/
Znáte tohle? To by se mi libilo, kdyby to fungovalo s tou Philipsackou vezi. Ale pisou tam jen miniISO konektor,coz ta vez nema... Ale je to super napad.  
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				edik
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Changer  Napsal: ned bře 15, 2009 12:03 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pisálek.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte úno 12, 2008 4:45 pm Příspěvky: 53 Bydliště: Batelov
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Tímto způsobem řeším moje auto,ale na podobný zařízení jsem se dotazoval u prodejce a k mému typu radia připojit nelze.(pravděpodobně ta vlastnost-nepřehrává MP3).Udělal jsem stejnej dotaz na zařízení "od Maxe".Tak uvidím. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |