 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte čer 24, 2025 3:30 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 16, 2009 8:57 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
V Renaultu si s tim servem nejak neví rady.Na diagnostice jim to nic nehodilo. Nemáte někdo nějaké podklady? V dialogysu diagnostika toho serva není, potřeboval bych aspoň schéma zapojení, dík.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 16, 2009 6:23 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon úno 16, 2009 8:12 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
ToJa píše: Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd
No chybu mi vymazal,ale pry jak to byl potom projet,tak se to rozsvitilo zase. Rikal mi, ze se s tim servem neumi dobre spojit, ze mu to nejak nevyhodi ty chyby. Nevim, co maji, ale meli by mit podle vseho ten kufr XR25. Ale nevidel jsem ho.
Ani se netajili tim, ze to delaji poprve a zkousi, takze podle me moc nevi,jak na to. Idealni by bylo, abych o tom ja vedel co nejvic teoreticky a pak jsme to dali treba nejak dohromady. Iluze o tom, ze by v znackovem servise meli vedet, co a jak, tak ty uz jsem davno ztratil. Safrane v tehle vybave byl pro ne vzdycky exotika a navic vetsina tech chlapu dobu novych Safranu uz ani nepamatuje.
Jde mi o to to dat co nejdrive a co nejlip do kupy a udelam pro to maximum.
Chci tedka promerit ty draty,jestli treba neni nekde preruseny vodic,ale jinak moc nevim,co pro to bez diagnostiky muzu udelat?
Docela bych vsadil,ze to bude cidlo rychlosti na prevodovce,protoze mi to zaclo svitit az co jsem vymenil prevodovku. Ale jak to zjistit?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
jendys
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 1:45 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Myslím,že jsme krajani a předpokládám,že o značkovém servisu píšeš o jihlavském-tedy Kudrna.Pokud je to tak,řekl bych,že o Safranu vědí jen to,že se vyráběl.Vše ostatní bude pokus.Třeba se mýlím,ale mé zkušenosti jsou takové nejen s Jihlavou.Safrane je prostě i pro servis Renault dodnes exotikou,ze kterého se akorát daly dobře dojit tučné peníze a nové díly,které se tam samozřejmě nedaly,vždyť to byly především ředitelské-tedy služební kočáry.A tak se vesele účtovala výměna oleje plus filtr a kdoví,kolik km ty motory najezdly na původní bez výměny.Pak se nadává na hydraulická zdvihátka.Vzal to čert,to už je pryč.Ale píši Ti proto,že jezdím do Humpolce k Pánům mechanikům,ti nemají značkové diagnostické přístroje,ale šikovné a poctivé ruce.Mají jen kufřík se základními údaji a to teprve asi rok či dva,pochybuji,že by problém se servem našel,ale na takovéhle specielní věci mají někde v okolí šikulku,který má diagnostiku úplnou a prý moc šikovné ruce.Věřím,že by Ti určitě pomohl,nebude to ani drahé,slyšel jsem jen chválu.Promysli to,pokud bys chtěl,dám Ti kontakt na servis a od nich by ses dostal až k tomu šikulkovi.Pokud dobře čtu,máš to k nim oběma tak 30 km a za ty kluky v servisu ručím,jezdím tam 10 roků.Vždy si věděli rady se vším.
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 2:58 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
jendys píše: Promysli to,pokud bys chtěl,dám Ti kontakt na servis a od nich by ses dostal až k tomu šikulkovi.
Byl bych ti velice vděčný! Já se servisama a mechanikama bojuju od začátku, co jsem koupil Safrana a už mě to stálo hooodně nervů a ještě více peněz. Je fakt, že běžné opravy se snažím řešit si sám, takže jezdím do servisu většinou s nějakým zapeklitým problémem, proto možná ta malá úspěšnost. Hlavně potřebuju někoho, kdo je ochotný se tomu chvíli věnovat a nebude účtovat 500,- /hod. svého učení. Mám problémy hlavně s elektrikou-tudíž diagnostika je asi nezbytná.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
jendys
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 3:34 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Vedoucí v tom servisu se jmenuje Kořínek,jeho číslo telefonu je +420777830530 je velice ochotný a slušný.Myslím,že by bylo nejlépe obětovat pár peněz a zajet tam kdykoliv,pracují od 08-16 h v pracovní dny,jsou tam celkem 4 lidé,vedoucí,jeho žena-objednává náhr.díly a dělá veškerou administrativu a 2 velmi šikovní mechanici.Jeto servis na kopci hned vedle dálnice,sjedeš od Jihlavy po dálnici a je první odbočka doleva,je tam veliké STK,u něho znovu doleva a po 150 m do kopce je servis.Hodně štěstí.
|
|
Nahoru |
|
 |
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 5:32 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
JO to je ten kufr,ja to vymazal ale tak za 2 tydny mi to udelalo znova,proto sem vlezl pod auto a do prevodovky je seshora zapichnuty bily konektor jednorady 3 pinovy,to je od cidla rychlosti(To nevim kde je) vytahnul prihnul kontakty prostriknul kontaktolem,ten konektor mam ja na strane ridice,mam sice lagunu ale stejny motor a automat.Kazdopadne od te doby mam klid  tak to zkus.To ze mi prevodovka sem tam padne do nouzaku uz je jina kapitola(tam se aspon chyba neuklada).
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 8:40 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Díky všem za rady, pokusím se projít ty dráty a zkusím i ten servis. Dík za tip!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Pepe_5
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte úno 17, 2009 9:00 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
|
Max900R píše: ToJa píše: Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd No chybu mi vymazal,ale pry jak to byl potom projet,tak se to rozsvitilo zase. Rikal mi, ze se s tim servem neumi dobre spojit, ze mu to nejak nevyhodi ty chyby. Nevim, co maji, ale meli by mit podle vseho ten kufr XR25. Ale nevidel jsem ho. Ani se netajili tim, ze to delaji poprve a zkousi, takze podle me moc nevi,jak na to. Idealni by bylo, abych o tom ja vedel co nejvic teoreticky a pak jsme to dali treba nejak dohromady. Iluze o tom, ze by v znackovem servise meli vedet, co a jak, tak ty uz jsem davno ztratil. Safrane v tehle vybave byl pro ne vzdycky exotika a navic vetsina tech chlapu dobu novych Safranu uz ani nepamatuje. Jde mi o to to dat co nejdrive a co nejlip do kupy a udelam pro to maximum. Chci tedka promerit ty draty,jestli treba neni nekde preruseny vodic,ale jinak moc nevim,co pro to bez diagnostiky muzu udelat? Docela bych vsadil,ze to bude cidlo rychlosti na prevodovce,protoze mi to zaclo svitit az co jsem vymenil prevodovku. Ale jak to zjistit?
No jak si to tak čtu, já taky stále řeším to servo u mě. Shodou okonosti mi to taky začalo svítit, až když jsem právě vytáhnul náhon z převodovky do ukazatele rychlosti a taky jsem zároveň pracoval na tom snímači rychlosti. Měl jsem ho i v ruce a přišel mi normální. Vyčistil jsem ho a dal zpátky, ale stále nic 
_________________ Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 18, 2009 7:48 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Citace: No jak si to tak čtu, já taky stále řeším to servo u mě. Shodou okonosti mi to taky začalo svítit, až když jsem právě vytáhnul náhon z převodovky do ukazatele rychlosti a taky jsem zároveň pracoval na tom snímači rychlosti. Měl jsem ho i v ruce a přišel mi normální. Vyčistil jsem ho a dal zpátky, ale stále nic 
Ten počítač si závadu pamatuje na tom servu, takže je možné, že už to máš třeba v poho, ale musíš si to nechat vymazat na diagnostice. Mi když se to vymaže, tak servo chvilku začne fakčit normálně variabilně, ale po chvíli jízdy zase spadne do nouzového režimu a rozsvítí se ta kontrolka...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Pepe_5
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 18, 2009 5:56 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
|
Jo, aha, takže v podstatě sama ta kontrolka nezhasne? I když opravuju co se da. Musí se vymazat v servise? Aha, to je možné. Nojo, takže budu platit 600 nebo nějak tak, za to, že mi smažou problém?
Akorát, pokud to přetrváva, a objeví se to znova, tak jsou to vyhozené peníze
Každopádně díky za info.
Založil jsem novou diskusi na téma solidní servis - člověk na Ostravsku, ale zatim žádná kladná odpověd.
_________________ Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
|
|
Nahoru |
|
 |
ToJa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 18, 2009 8:19 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Ja taky jednou ty prachy vyhodil,chce to zkontrolovat ten snimac rychlosti jizdy,popripade kabelaz,plus diagnostika odhali co servu vadilo 
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
 |
Pepe_5
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 18, 2009 8:26 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
|
ToJa píše: Ja taky jednou ty prachy vyhodil,chce to zkontrolovat ten snimac rychlosti jizdy,popripade kabelaz,plus diagnostika odhali co servu vadilo 
No právě já jsem zkontroloval snímač, a kabeláž, tu ale asi částečně. Už to asi chce tu diagnostiku.
Variabilní servo v podstatě chce jen údaj o rychlosti. Pokud je rychlost nulová, tak se dá otáčet volantem velmi lehce, se zvyšující rychlosti servo "tvrdne". Opravte mě, pokud se pletu.
_________________ Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř úno 18, 2009 9:53 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Souhlas 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
NeviM
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob úno 21, 2009 12:30 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
Pepe_5 píše: Bóďa píše: počkej počkej, ale tys to přehazoval z novýho 2,2 dT nebo tak něco ne? to nemůžeš, to by nefungovalo asi ani na phase 1, která má normálně elektronickej náhon, zkus tam dát nějakou přístrojovku z phase 1. To bylo určeno hlavně pro NeviM. S ním jsem se o tom bavil. To byla jediná přístrojovka co mám jako náhradní. Bylo to z phase 2 motor 2,2dt. No v podstatě teď už náhradní není, kdyby byla možnost tak bych ji rád vyměnil za elektronickou z phase1 z 2,5td pokud by to šlo, ale pochybuju, že tady někdo bude mít náhradní palubní desku a k tomu ještě elektronickou a bude chtít vyměnit.
ja az budu mit v lete trochu casu tak to zkusim s pristrojovkou z V6 phase I... ono u phase II uz to bude asi dost jiny, mozna ne u benzinu, ale u toho diesla stoprocentne, je to preci jen uplne jiny motor, stare diesly jsou ciste mechanicke, kdezto 2.2 uz je elektronicka strikacka s ridici jednotkou a tak dale... a pokud vim tak udaj o rychlosti ziskava z ABS, takze uplne jiny system nez safrani phase I, takze se ani nedivim ze ti to nefunguje:)
A k TEMATU: ja jsem u prvniho safrana (V6i) taky menil prevodovku a od ty doby jsem mel servo v nouzaku, u biturba jsem chvili jezdil bez nahonu pro tachometr a taky mi to skocilo do nouzaku, coz moc nechapu, myslel jsem ze by to spolu nemelo souviset, ten elektronickej snimac pro servo a ten polomechanickej pro tachomer  Na druhou starnu je pravda ze si ted nevybavuju jestli ma biturbo taky ten alektronickej, jestli to neni udelane trochu jinak pres ten tachometrovej
No mame v tom peknej bordel chlapci, jsem zvedav jestli to dame nekdy dohromady
jo a jak tu nekdo psal o tom bilym tripinovym konektoru na boku prevodovky, tak ten je od cidla (resp. mechanickeho spinace) od ZPATECKY... teda aspon u safrana 
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|