Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte čer 24, 2025 3:25 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 8:57 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
V Renaultu si s tim servem nejak neví rady.Na diagnostice jim to nic nehodilo. Nemáte někdo nějaké podklady? V dialogysu diagnostika toho serva není, potřeboval bych aspoň schéma zapojení, dík.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 6:23 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 8:12 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
ToJa píše:
Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd


No chybu mi vymazal,ale pry jak to byl potom projet,tak se to rozsvitilo zase. Rikal mi, ze se s tim servem neumi dobre spojit, ze mu to nejak nevyhodi ty chyby. Nevim, co maji, ale meli by mit podle vseho ten kufr XR25. Ale nevidel jsem ho.

Ani se netajili tim, ze to delaji poprve a zkousi, takze podle me moc nevi,jak na to. Idealni by bylo, abych o tom ja vedel co nejvic teoreticky a pak jsme to dali treba nejak dohromady. Iluze o tom, ze by v znackovem servise meli vedet, co a jak, tak ty uz jsem davno ztratil. Safrane v tehle vybave byl pro ne vzdycky exotika a navic vetsina tech chlapu dobu novych Safranu uz ani nepamatuje.

Jde mi o to to dat co nejdrive a co nejlip do kupy a udelam pro to maximum.
Chci tedka promerit ty draty,jestli treba neni nekde preruseny vodic,ale jinak moc nevim,co pro to bez diagnostiky muzu udelat?

Docela bych vsadil,ze to bude cidlo rychlosti na prevodovce,protoze mi to zaclo svitit az co jsem vymenil prevodovku. Ale jak to zjistit?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 1:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Myslím,že jsme krajani a předpokládám,že o značkovém servisu píšeš o jihlavském-tedy Kudrna.Pokud je to tak,řekl bych,že o Safranu vědí jen to,že se vyráběl.Vše ostatní bude pokus.Třeba se mýlím,ale mé zkušenosti jsou takové nejen s Jihlavou.Safrane je prostě i pro servis Renault dodnes exotikou,ze kterého se akorát daly dobře dojit tučné peníze a nové díly,které se tam samozřejmě nedaly,vždyť to byly především ředitelské-tedy služební kočáry.A tak se vesele účtovala výměna oleje plus filtr a kdoví,kolik km ty motory najezdly na původní bez výměny.Pak se nadává na hydraulická zdvihátka.Vzal to čert,to už je pryč.Ale píši Ti proto,že jezdím do Humpolce k Pánům mechanikům,ti nemají značkové diagnostické přístroje,ale šikovné a poctivé ruce.Mají jen kufřík se základními údaji a to teprve asi rok či dva,pochybuji,že by problém se servem našel,ale na takovéhle specielní věci mají někde v okolí šikulku,který má diagnostiku úplnou a prý moc šikovné ruce.Věřím,že by Ti určitě pomohl,nebude to ani drahé,slyšel jsem jen chválu.Promysli to,pokud bys chtěl,dám Ti kontakt na servis a od nich by ses dostal až k tomu šikulkovi.Pokud dobře čtu,máš to k nim oběma tak 30 km a za ty kluky v servisu ručím,jezdím tam 10 roků.Vždy si věděli rady se vším.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 2:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
jendys píše:
Promysli to,pokud bys chtěl,dám Ti kontakt na servis a od nich by ses dostal až k tomu šikulkovi.


Byl bych ti velice vděčný! Já se servisama a mechanikama bojuju od začátku, co jsem koupil Safrana a už mě to stálo hooodně nervů a ještě více peněz. Je fakt, že běžné opravy se snažím řešit si sám, takže jezdím do servisu většinou s nějakým zapeklitým problémem, proto možná ta malá úspěšnost. Hlavně potřebuju někoho, kdo je ochotný se tomu chvíli věnovat a nebude účtovat 500,- /hod. svého učení. Mám problémy hlavně s elektrikou-tudíž diagnostika je asi nezbytná.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 3:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Vedoucí v tom servisu se jmenuje Kořínek,jeho číslo telefonu je +420777830530 je velice ochotný a slušný.Myslím,že by bylo nejlépe obětovat pár peněz a zajet tam kdykoliv,pracují od 08-16 h v pracovní dny,jsou tam celkem 4 lidé,vedoucí,jeho žena-objednává náhr.díly a dělá veškerou administrativu a 2 velmi šikovní mechanici.Jeto servis na kopci hned vedle dálnice,sjedeš od Jihlavy po dálnici a je první odbočka doleva,je tam veliké STK,u něho znovu doleva a po 150 m do kopce je servis.Hodně štěstí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 5:32 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
JO to je ten kufr,ja to vymazal ale tak za 2 tydny mi to udelalo znova,proto sem vlezl pod auto a do prevodovky je seshora zapichnuty bily konektor jednorady 3 pinovy,to je od cidla rychlosti(To nevim kde je) vytahnul prihnul kontakty prostriknul kontaktolem,ten konektor mam ja na strane ridice,mam sice lagunu ale stejny motor a automat.Kazdopadne od te doby mam klid :D tak to zkus.To ze mi prevodovka sem tam padne do nouzaku uz je jina kapitola(tam se aspon chyba neuklada).

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 8:40 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Díky všem za rady, pokusím se projít ty dráty a zkusím i ten servis. Dík za tip!

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 9:00 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Max900R píše:
ToJa píše:
Na diagnostice chybu vymazali,nebo maji jen notas????To by bylo potom naprd


No chybu mi vymazal,ale pry jak to byl potom projet,tak se to rozsvitilo zase. Rikal mi, ze se s tim servem neumi dobre spojit, ze mu to nejak nevyhodi ty chyby. Nevim, co maji, ale meli by mit podle vseho ten kufr XR25. Ale nevidel jsem ho.

Ani se netajili tim, ze to delaji poprve a zkousi, takze podle me moc nevi,jak na to. Idealni by bylo, abych o tom ja vedel co nejvic teoreticky a pak jsme to dali treba nejak dohromady. Iluze o tom, ze by v znackovem servise meli vedet, co a jak, tak ty uz jsem davno ztratil. Safrane v tehle vybave byl pro ne vzdycky exotika a navic vetsina tech chlapu dobu novych Safranu uz ani nepamatuje.

Jde mi o to to dat co nejdrive a co nejlip do kupy a udelam pro to maximum.
Chci tedka promerit ty draty,jestli treba neni nekde preruseny vodic,ale jinak moc nevim,co pro to bez diagnostiky muzu udelat?

Docela bych vsadil,ze to bude cidlo rychlosti na prevodovce,protoze mi to zaclo svitit az co jsem vymenil prevodovku. Ale jak to zjistit?


No jak si to tak čtu, já taky stále řeším to servo u mě. Shodou okonosti mi to taky začalo svítit, až když jsem právě vytáhnul náhon z převodovky do ukazatele rychlosti a taky jsem zároveň pracoval na tom snímači rychlosti. Měl jsem ho i v ruce a přišel mi normální. Vyčistil jsem ho a dal zpátky, ale stále nic :(

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 7:48 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Citace:
No jak si to tak čtu, já taky stále řeším to servo u mě. Shodou okonosti mi to taky začalo svítit, až když jsem právě vytáhnul náhon z převodovky do ukazatele rychlosti a taky jsem zároveň pracoval na tom snímači rychlosti. Měl jsem ho i v ruce a přišel mi normální. Vyčistil jsem ho a dal zpátky, ale stále nic :(


Ten počítač si závadu pamatuje na tom servu, takže je možné, že už to máš třeba v poho, ale musíš si to nechat vymazat na diagnostice. Mi když se to vymaže, tak servo chvilku začne fakčit normálně variabilně, ale po chvíli jízdy zase spadne do nouzového režimu a rozsvítí se ta kontrolka...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 5:56 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Jo, aha, takže v podstatě sama ta kontrolka nezhasne? I když opravuju co se da. Musí se vymazat v servise? Aha, to je možné. Nojo, takže budu platit 600 nebo nějak tak, za to, že mi smažou problém?
Akorát, pokud to přetrváva, a objeví se to znova, tak jsou to vyhozené peníze :(
Každopádně díky za info.
Založil jsem novou diskusi na téma solidní servis - člověk na Ostravsku, ale zatim žádná kladná odpověd.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 8:19 pm 
Offline
Expert

Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm
Příspěvky: 273
Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
Ja taky jednou ty prachy vyhodil,chce to zkontrolovat ten snimac rychlosti jizdy,popripade kabelaz,plus diagnostika odhali co servu vadilo :D

_________________
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009
Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana
Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana
Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany
Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 8:26 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
ToJa píše:
Ja taky jednou ty prachy vyhodil,chce to zkontrolovat ten snimac rychlosti jizdy,popripade kabelaz,plus diagnostika odhali co servu vadilo :D


No právě já jsem zkontroloval snímač, a kabeláž, tu ale asi částečně. Už to asi chce tu diagnostiku.
Variabilní servo v podstatě chce jen údaj o rychlosti. Pokud je rychlost nulová, tak se dá otáčet volantem velmi lehce, se zvyšující rychlosti servo "tvrdne". Opravte mě, pokud se pletu.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 18, 2009 9:53 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Souhlas :wink:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 21, 2009 12:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Pepe_5 píše:
Bóďa píše:
počkej počkej, ale tys to přehazoval z novýho 2,2 dT nebo tak něco ne? to nemůžeš, to by nefungovalo asi ani na phase 1, která má normálně elektronickej náhon, zkus tam dát nějakou přístrojovku z phase 1.


To bylo určeno hlavně pro NeviM. S ním jsem se o tom bavil. To byla jediná přístrojovka co mám jako náhradní. Bylo to z phase 2 motor 2,2dt.
No v podstatě teď už náhradní není, kdyby byla možnost tak bych ji rád vyměnil za elektronickou z phase1 z 2,5td pokud by to šlo, ale pochybuju, že tady někdo bude mít náhradní palubní desku a k tomu ještě elektronickou a bude chtít vyměnit.

ja az budu mit v lete trochu casu tak to zkusim s pristrojovkou z V6 phase I... ono u phase II uz to bude asi dost jiny, mozna ne u benzinu, ale u toho diesla stoprocentne, je to preci jen uplne jiny motor, stare diesly jsou ciste mechanicke, kdezto 2.2 uz je elektronicka strikacka s ridici jednotkou a tak dale... a pokud vim tak udaj o rychlosti ziskava z ABS, takze uplne jiny system nez safrani phase I, takze se ani nedivim ze ti to nefunguje:)

A k TEMATU: ja jsem u prvniho safrana (V6i) taky menil prevodovku a od ty doby jsem mel servo v nouzaku, u biturba jsem chvili jezdil bez nahonu pro tachometr a taky mi to skocilo do nouzaku, coz moc nechapu, myslel jsem ze by to spolu nemelo souviset, ten elektronickej snimac pro servo a ten polomechanickej pro tachomer :-? Na druhou starnu je pravda ze si ted nevybavuju jestli ma biturbo taky ten alektronickej, jestli to neni udelane trochu jinak pres ten tachometrovej :?:
No mame v tom peknej bordel chlapci, jsem zvedav jestli to dame nekdy dohromady :lol_
jo a jak tu nekdo psal o tom bilym tripinovym konektoru na boku prevodovky, tak ten je od cidla (resp. mechanickeho spinace) od ZPATECKY... teda aspon u safrana :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz