 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř čer 18, 2025 5:14 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: úte říj 09, 2012 5:23 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Hihi, radši než za 300 litrů auto, které těch 400000 nikdy neujede 
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: úte říj 09, 2012 7:55 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
No ono je taky možný že to byl bohatší člověk a za těch 347tis co najel do toho hodně investoval třeba je tam kopa dobrých vyměněných věcí a vůbec bych se nedivil kdyby to auto s dobrým majitelem najelo jednou tolik, 700tis by to teoreticky mělo zvládnout, už jsem v inzerátu viděl BMW7 z roku 1996 co mělo najeto 850tis a to sem fakt čuměl, řidičova sedačka byla sice K.O ale ostatní hezké (není divu když asi jezdil sám) v podstatě pokud jezdil po německých hezkých dálnicích každý den do práce dejme tomu 100km a 100 zpět tak za den najel cca 200km rok má zhruba 250 pracovních dnů takže ujel zhruba 50.000 za rok. Auto měl jako první majitel od roku 1996 až do 2012 takže celých 16let a to jen do práce najel 800tis takže reálné to asi bylo. Pokud by jezdil jen po dálnicích v německu dalo by se říci že to auto pravděpodobně bude jěště dobré i po ujetých 850tis. Zdá se to jako paradox ale když vidím v bazarech auta z roku 1996-2001 kterým inzerují že mají najeto 160tis tak to prostě musej být v 80% lži, přece si člověk nekopí BMW7 za 2,5mil a za 12let s tím nenajede jen 160tis...... Ve zprávách byl jednou rekordman taxikář co s Mercedesem najel za 40let 2mil a auto pořád jelo No a u nových aut to je jasné že asi žádné nenajede tolik co ty staré, dokonce některé už servisaci mají na opravy motoru po 100tis a to je fakt býda. Za tu cenu se ale biturbo asi neprodá protože sběratelé co maj prachy sbírají starší a vzácnější auta. A na jěždění si to asi jen tak nikdo nekoupí.
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: úte říj 09, 2012 8:07 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Naprosto souhlasím s TOMGWELLem. Mimochodem, už jsem tu myslím několikrát psal, že mám známýho, kterej ujel se Safrošem 2,1tD asi 750 tisíc, ne? 
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: úte říj 09, 2012 8:25 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Taky souhlas. U biturba je to o údržbě a ne o najetých km. Kastle vydrží hodně, motor taky a zbytek asi záleží hodně, jak a kde se s tím jezdí a nebo se prostě musí měnit. A jestli mu na nějaké kačce nesešlo, tak to asi neřešil a měnil. Otázka, jestli to není jen namašlené novým lakem a po technické stránce KO. Na druhou stranu, když vezmu, že chudák moje biturbo odjezdilo 230tisíc po polských cestách s polskou údržbou a dalších 30tis po českých s mojí údržbou, tak to je jak kdyby už mělo německých 400tisíc 
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: úte říj 09, 2012 9:32 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Ujetý kilometry je jen jeden z vlivů, co auto pomalu "ničí", ale na druhou stranu je auto pro tento účel vyrobené, tudíž je to asi nejméně vypovídající faktor. Nejpodstatnější pro auto jako celek je způsob používání. Když si někdo auta váží a investuje do něj pokud nemusí, tak velmi často (v podstatě jakýkoliv) auto vydrží až miliony kilometrů. Osobně jsem řídil Favorita s 470tkm(a x dalších "pul milionovejch" aut). Až na nějaký vůle atd, auto bylo v pohodě. A to si to majitel nijak nehýčkal. Jen kupoval, co musel. Pokud jezdím v ČR a já konkrétně po nejhorších silnicích tzn. V Prahe, tak je prostě jasný, že čepy a tlumiče dostávaj několikanásobek, než u někoho, kdo vykružuje asfaltík kolem vesnic. Například v Safrane jsem musel čepy měnit po cca dvou 20tkm(asi nekvalitní), tak když pak bych chtěl najet na autě kolem pulmilionu, tak logicky budu muset koupit třeba 250 krát čepy. Tak je pak docela jasný proč auta nejezděj o moc víc než 200tkm. Když to člověk nenechá schnít. Když to špatně jede, tak to řešit. Prostě nic na tom autě neignorovat. To auto má spoustu důvodů přestat jezdit, ale je dělané, tak že se to dá vyřešit. A tom to podle mě je. Já bych se biturba s 370tm nebál. Jak řiká Max radši naleštěný Biturbo s 370ti než novou KIAu 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: stř říj 10, 2012 5:19 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Především je potřeba vycházet z toho,že Safrane je automobil vyšší střední třídy,v provedení Biturbo možná ještě o půl třídy výše,tedy v kategorii luxusních automobilů.To nevím,jen předpokládám.Jako takový byl a je tedy výrobkem,který byl v době života určen pro velmi náročnou klientelu,které za veliké peníze nabízel komfort,do té doby nabízený pouze největšími typy BMW,Mercedes,Volvo a Lexus.Všechny tyhle automobily mají společnou jednu věc.Při slušném zacházení a se slušným řidičem najedou 100 tisíc km a není to na nich vidět.Nikde.V interiéru,ani v exteriéru.Tím chci říci,že 347 tisíc km najetých slušným způsobem a jedním majitelem po kvalitních silnicích,se servisem a pečlivou údržbou,může být ve výsledku v daleko lepším stavu,než vůz koupený u nás,utlučený od rozbitých silnic a oškubaný na údržbě ve značkovém servisu s nájezdem polovičním.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
 |
Atilla
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: sob říj 13, 2012 12:24 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
|
_________________ Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: sob říj 13, 2012 12:52 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: ned říj 14, 2012 7:33 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
bůůůů játoci 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: ned říj 14, 2012 8:46 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no a já?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: ned říj 14, 2012 9:42 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
ty ne 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: ned říj 14, 2012 10:43 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
játocí. a už mám plán na příští rok. ale fakt už 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: pon říj 15, 2012 8:44 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Würzburg to není až tak daleko, pojede se tam alespon někdo podívat? A fotky interiéru už někdo máte?
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: DvojFén Napsal: pon říj 15, 2012 3:19 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
solidní cenovka 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|