Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř čer 18, 2025 4:57 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2012 5:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hihi, radši než za 300 litrů auto, které těch 400000 nikdy neujede ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2012 7:55 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
No ono je taky možný že to byl bohatší člověk a za těch 347tis co najel do toho hodně investoval třeba je tam kopa dobrých vyměněných věcí a vůbec bych se nedivil kdyby to auto s dobrým majitelem najelo jednou tolik, 700tis by to teoreticky mělo zvládnout, už jsem v inzerátu viděl BMW7 z roku 1996 co mělo najeto 850tis a to sem fakt čuměl, řidičova sedačka byla sice K.O ale ostatní hezké (není divu když asi jezdil sám) v podstatě pokud jezdil po německých hezkých dálnicích každý den do práce dejme tomu 100km a 100 zpět tak za den najel cca 200km rok má zhruba 250 pracovních dnů takže ujel zhruba 50.000 za rok. Auto měl jako první majitel od roku 1996 až do 2012 takže celých 16let a to jen do práce najel 800tis takže reálné to asi bylo. Pokud by jezdil jen po dálnicích v německu dalo by se říci že to auto pravděpodobně bude jěště dobré i po ujetých 850tis.
Zdá se to jako paradox ale když vidím v bazarech auta z roku 1996-2001 kterým inzerují že mají najeto 160tis tak to prostě musej být v 80% lži, přece si člověk nekopí BMW7 za 2,5mil a za 12let s tím nenajede jen 160tis......
Ve zprávách byl jednou rekordman taxikář co s Mercedesem najel za 40let 2mil a auto pořád jelo :)
No a u nových aut to je jasné že asi žádné nenajede tolik co ty staré, dokonce některé už servisaci mají na opravy motoru po 100tis a to je fakt býda.
Za tu cenu se ale biturbo asi neprodá protože sběratelé co maj prachy sbírají starší a vzácnější auta. A na jěždění si to asi jen tak nikdo nekoupí.

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2012 8:07 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Naprosto souhlasím s TOMGWELLem.

Mimochodem, už jsem tu myslím několikrát psal, že mám známýho, kterej ujel se Safrošem 2,1tD asi 750 tisíc, ne? :jop:

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2012 8:25 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Taky souhlas. U biturba je to o údržbě a ne o najetých km. Kastle vydrží hodně, motor taky a zbytek asi záleží hodně, jak a kde se s tím jezdí a nebo se prostě musí měnit. A jestli mu na nějaké kačce nesešlo, tak to asi neřešil a měnil. Otázka, jestli to není jen namašlené novým lakem a po technické stránce KO.
Na druhou stranu, když vezmu, že chudák moje biturbo odjezdilo 230tisíc po polských cestách s polskou údržbou a dalších 30tis po českých s mojí údržbou, tak to je jak kdyby už mělo německých 400tisíc ;-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2012 9:32 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ujetý kilometry je jen jeden z vlivů, co auto pomalu "ničí", ale na druhou stranu je auto pro tento účel vyrobené, tudíž je to asi nejméně vypovídající faktor. Nejpodstatnější pro auto jako celek je způsob používání. Když si někdo auta váží a investuje do něj pokud nemusí, tak velmi často (v podstatě jakýkoliv) auto vydrží až miliony kilometrů. Osobně jsem řídil Favorita s 470tkm(a x dalších "pul milionovejch" aut). Až na nějaký vůle atd, auto bylo v pohodě. A to si to majitel nijak nehýčkal. Jen kupoval, co musel. Pokud jezdím v ČR a já konkrétně po nejhorších silnicích tzn. V Prahe, tak je prostě jasný, že čepy a tlumiče dostávaj několikanásobek, než u někoho, kdo vykružuje asfaltík kolem vesnic. Například v Safrane jsem musel čepy měnit po cca dvou 20tkm(asi nekvalitní), tak když pak bych chtěl najet na autě kolem pulmilionu, tak logicky budu muset koupit třeba 250 krát čepy. Tak je pak docela jasný proč auta nejezděj o moc víc než 200tkm.
Když to člověk nenechá schnít. Když to špatně jede, tak to řešit. Prostě nic na tom autě neignorovat. To auto má spoustu důvodů přestat jezdit, ale je dělané, tak že se to dá vyřešit. A tom to podle mě je.
Já bych se biturba s 370tm nebál. Jak řiká Max radši naleštěný Biturbo s 370ti než novou KIAu :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2012 5:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Především je potřeba vycházet z toho,že Safrane je automobil vyšší střední třídy,v provedení Biturbo možná ještě o půl třídy výše,tedy v kategorii luxusních automobilů.To nevím,jen předpokládám.Jako takový byl a je tedy výrobkem,který byl v době života určen pro velmi náročnou klientelu,které za veliké peníze nabízel komfort,do té doby nabízený pouze největšími typy BMW,Mercedes,Volvo a Lexus.Všechny tyhle automobily mají společnou jednu věc.Při slušném zacházení a se slušným řidičem najedou 100 tisíc km a není to na nich vidět.Nikde.V interiéru,ani v exteriéru.Tím chci říci,že 347 tisíc km najetých slušným způsobem a jedním majitelem po kvalitních silnicích,se servisem a pečlivou údržbou,může být ve výsledku v daleko lepším stavu,než vůz koupený u nás,utlučený od rozbitých silnic a oškubaný na údržbě ve značkovém servisu s nájezdem polovičním.

_________________
Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2012 12:24 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm
Příspěvky: 117
Bydliště: Beroun
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE, lpg
Asi si vezmu půjčku)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 6420000000

_________________
Renault Safrane V6i 3.0 Lpg 400tkm - fialovej, rozebráno
Renault Safrane V6i 3.0 210 tkm - bílej, v provozu, automat, pneu podvozek
Renault Safrane V6i 3.0 - modrej pracant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2012 12:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:( :( :( prodam zlataka

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 7:33 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
bůůůů játoci :(

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 8:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no a já?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 9:42 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
ty ne :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2012 10:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
játocí. a už mám plán na příští rok. ale fakt už :smichypozemi:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2012 8:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Würzburg to není až tak daleko, pojede se tam alespon někdo podívat? A fotky interiéru už někdo máte?

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2012 3:15 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
Tak jo děcka jak se kupujou auta z polska ? :) http://otomoto.pl/renault-safrane-biturbo-C26424665.html

_________________
Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
plus dalsi hromada renaultu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2012 3:19 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
solidní cenovka :D

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz