  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 9:16 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Odvrtávání šroubů  Napsal: stř kvě 06, 2009 12:27 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Potřeboval bych poradit jak odvrtávat zlomené šrouby. nikdy jsem to nedělal a bohužel ani nevím jak se to dělá. Na autě je to zhruba 20% všech šroubů, který prostě už buď po zásazích "profíků" maj stržený hvězdy a nebo jsou zarezly že se zlomí. Poradíte někdo prosím? Děěěkuji 
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 3:45 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 nevim teda, jestli cekas neco profesianalnejsiho, ale proste vezmes vrtacku, dat vrtak o neco silnejsi nez je asi tak zavit sroubu, vrazis doprostred hlavicky a vrtas, dokud neodvrtas hlavicku. samozrejme pokud je vetsi tak nejdriv mensim vrtakem predvrtat a potom vetsim.
 
 pokud myslis ulomený hlavy, tak zase něco podobnýho, jen si musíš dávat pozor, abys moc nepoškodil závit u tý věci, co to drží. potom si vzít závitník a závit protáhnout 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 5:10 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ještě že tě mám    každopádně jde mi třeba konkrétně o šroub co drží kolo a tím i dva torx šrouby co drží brzdový kotouč - myšleno zadní kolo. jako to první jsem si docela představil, ale přijde mi že můžu dost poškodit závity - to je ten šroub kola - ten mi tam zůstal tak z poloviny. no a to druhý jsou ty torxy a to nevim jakej asi má průměr    . no kámoš řikal něco o tom, že si musim koupit nějakej šroub s opačnym závitem a závitník na to a pak vlastně utahuješ ten vnitřní a tim se ten vnější povoluje    nevim jestli jsem to popsal dobře.  
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 6:15 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Na zadnich kotoucich sem to taky odvrtaval prvne 4mm vrtakem a pak 6.8mm je tam M8 a pohoda,zbytek co zustal v zavitu sem protahl zavitnikem,kdyz to nejdriv vezmes mensim vrtakem tak se nemuzes minout,popripade si tam muzes udelat dulek a navrtat este predtim 
					
						 _________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany  Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 7:48 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						no ty na kotoucich chapu, ty casto zarezavaj... ale jakej sroub kola?     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 8:19 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Treba ulomil pri povolovani sroub,i to uz sem videl    
					
						 _________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany  Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 8:30 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						jako fakt na kole? to snad ne     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 10:04 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Bóďa píše: jako fakt na kole? to snad ne     
No to piš kamaráde          taky sem na to docela vejral    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 10:18 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						no pockej, jak jsi to dokazal? tos musel dorvat ty, ne?     
jako rozumime si, ze mas urvanou hlavu u jednoho z peti sroubu na kole?    
na to bych asi navaril nejakou matku a vysrouboval...  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Atilla
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: stř kvě 06, 2009 11:03 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte pro 02, 2008 4:51 pm Příspěvky: 117 Bydliště: Beroun
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE, lpg
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						MatesK píše: . no kámoš řikal něco o tom, že si musim koupit nějakej šroub s opačnym závitem a závitník na to a pak vlastně utahuješ ten vnitřní a tim se ten vnější povoluje    nevim jestli jsem to popsal dobře.  
Já si to koupil ve snaze povolit zlomený vycentrovací šroub a zlomil jsem i ten závitník, šroub jsem předtím předvrtal menším průměrem..) 
 Tohle, si myslím, funguje max na vytahování šroubů ze dřeva..  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: čtv kvě 07, 2009 4:57 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Mě taky ulít šroub kola při povolování.Někdy to v pneuservisech dost dorvou      .  
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: čtv kvě 07, 2009 8:40 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Bóďa píše: no pockej, jak jsi to dokazal? tos musel dorvat ty, ne?     jako rozumime si, ze mas urvanou hlavu u jednoho z peti sroubu na kole?    na to bych asi navaril nejakou matku a vysrouboval...  
No je to zapříčiněný tim, že jak jsem koupil ty nový kola a neměl ty středící kroužky, tak jsem ty kola dotahoval uplně do brutálu. No a 15 let starý šrouby to asi prostě nerozdýchaly.    
Jako rád bych na to navařil matku, ale bohužel je zlomenej zhruba v půlce takže dovnitř nevlezu. No když jsem chtěl sundat brzdový kotouč tak ten má stržený ty torxy    Takže jediný co jsem mohl, bylo na to koukat.    Včera jsem koupil vrtáky do železa, tak dneska uvidim, jak to dopadne.    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Plzeňák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: čtv kvě 07, 2009 11:15 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 2000
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: Privileg
					
						 Auto snů: Renault Alpine A 110
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Odvrtej hlavičky těch torxů a zklepni ten kotouč.Většinou se mi pak ty zbytky těla těch torxů podařilo vytočit kleštěma.Snad až budeš mít dole ten kotouč se ti lepší podaří vyndat zbytek toho šroubu  kola    .Jinej postup mě nenapadá....  
					
						 _________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG   ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo              R. Dauphine
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: čtv kvě 07, 2009 11:23 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Plzeňák píše: Odvrtej hlavičky těch torxů a zklepni ten kotouč.Většinou se mi pak ty zbytky těla těch torxů podařilo vytočit kleštěma.Snad až budeš mít dole ten kotouč se ti lepší podaří vyndat zbytek toho šroubu  kola    .Jinej postup mě nenapadá....  
Dobrý nápad    Díky    
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: čtv kvě 07, 2009 11:28 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						existuji vytahovacky zalomenych sroubu, vypada to jak zavitnik ale má to takovou spirálu proti směru otáčení. Ale je fakt, že když je šroub zarostlý tak se to s tím vytahnout neda. ale někdy to pomuže. Jinak dost taky pomaha sroub nastrikat den dva predem WDckem a pak pomalicku poklepavat kladivkem a pomalu zkouset povolit. Je to drbacka ale s trpelivosti se tak da povolit vetsina i hodne zarezlych sroubu.
 
Jinak taky uz jsem ukroutil sroub kola, neni na to treba ani moc velka sila, staci dobry kriz na kola a je to...    
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |