|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob zář 21, 2024 1:18 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
darkangel
|
Předmět příspěvku: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: sob kvě 01, 2010 7:46 am |
|
|
Začátečník |
Registrován: stř zář 09, 2009 11:41 pm Příspěvky: 10
|
Zdravim vsechny,
poprosim o radu.
Vcera se mi stala takova divna vec. Stal jsem v kolone (venku 29 stupnu) a najednou mi zacalo poskakovat auto, jako by chybel benzin (raficka uz ukazovala rezervu) a chciplo. Myslel jsem si, ze to je benzin, tak jsem utikal na benzinku, nabral benzin, doplnil a vse v poradku. Jel jsem asi 40 min a stal jsem opet ve velke kolone. Najednou opet to same, pocitac v ten moment ukazoval dojezd 120km.
Chvili jsem nechal vyplej motor a po 3 minutach zase v poradku. Ovsem po dalsich 200 metech to same. Tak jsem nechal auto stat asi 15 minut a pak uz jsem zase jel a dojel az domu.
Nevite nekdo cim by to mohlo byt?
Rikal jsem si, ze pokud me dosel benzin (to chovani tomu poprve jasne naznacovalo), tak bych mohl mit nekde nejaky zapomenuty vzduch. Ovsem po tom doliti jsem 45 min jel v poradku, tak 5km. Tedy to uz by se melo podle me vytlacit ven.
Auto jsme kupoval na podzim, a ve vetsich teplotach jak 29 stupnu jsem jeste nejezdil, tedy si rikam, zda se to nejak nezahriva nebo neco podobneho.
Jeste doplnim, ze jiz delsi dobu me sem tam sviti kontrolka "Kontrolni svitilna vstrikovani". Takovy obdelnik s vlnkama uprostred.
Prosim poradte.
Dekuji
_________________ Renault clio 1.4 RT (1998)
Renault Megane Combi 1.9 DCI (2005)
Renault Laguna Combi 2.0T (2004)
Renault Safrane 2.5 (1998) (laska na prvni pohled)
Naposledy upravil darkangel dne sob kvě 01, 2010 11:02 am, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: sob kvě 01, 2010 10:25 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Myslím,že ti nezbyde v tomhle případě nic jiného,než zajet někam na diagnostiku,protože jinak budešasi jen zkoušet tipovat a tápat.Diagnostika by v tomhle případě podle mě bylo to nejlepší.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
darkangel
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: ned kvě 02, 2010 1:01 pm |
|
|
Začátečník |
Registrován: stř zář 09, 2009 11:41 pm Příspěvky: 10
|
Dnes jsem zjistil, ze mi palubak ukazuje dojezd priblizne 200km a kdyz jedu chvili to stoupe 201, 202 adt... pak zase klesa a podobne.
Poradi nekdo? Muze to nejak souviset s tim problemem, co jsem psal vyse?
_________________ Renault clio 1.4 RT (1998)
Renault Megane Combi 1.9 DCI (2005)
Renault Laguna Combi 2.0T (2004)
Renault Safrane 2.5 (1998) (laska na prvni pohled)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: ned kvě 02, 2010 1:08 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Nesouvisi, protoze dojezd se počítá z průměrné rychlosti a ta když stojíš se aktualizuje(tím že stojíš zmenšuje). Takže když se rozjedeš tak se průměrná rychlost zvyšuje. Doufám, že sem to napsal srozumitelně EDIT: nebo se to počítá z projeté palivo/ ujetá vzdálenost....no at tak nebo tak dojezd se neustále mění...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: ned kvě 02, 2010 5:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
Když jsi stál v tom velkém vedru,běžely ventilátory?Není ECU nastavená tak,že vypne přívod paliva při přehřátí?Nestalo se mi to,ale když jsem Safa koupil,ještě před velkým servisem jsem si všiml na křižovatce,že stoupá teplota a vzápětí začal řvát Helmuth - nevím co,ale temperature motor tam určitě bylo.Byl jsem pár set metrů od servisu,kam jezdím,takže nebyl problém.Po rozdělání byla příčina jasná,upadlý kabel ukostření obou ventilátorů.Kdo ví,jestli by mě Helmuth nechal pokračovat,nebo by zasáhla vyšší moc a prostě tu ŘJ odpojila?Netušíte někdo,jak to je?A k Tvé závadě - pokud svítí diagnostika,zajeď na kufřík,nic rozumějšího není.Stalo se mi to samé u služebního Ducata,odstranění bylo jednoduché,vadný snímač v sání.Vymazání závady,kontrolka zhasla a vše je OK.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: ned kvě 02, 2010 6:43 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Určitě tam není obvod, že by motor chcípnul při přehřátí. Helmut sice řve, ale sám říká, že máš nechat motor BĚŽET na volnoběh, aby se ochladil, ne chcípnout. Spíš si myslím, že to chcípnutí souvisí s tou kontrolkou. Může být, že je třeba vadná lambda sonda a ta vyšší teplota ji třeba taky nedělá dobře. To už těžko říct, ale diagnostika by měla napovědět. Rozhodně bych taky nejezdil se Safranem nadoraz s benzinem. Benzinová pumpa se maže a chladí benzínem a pokud nesaje plynule, nemusí jí to dělat dobře.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Chcipani motoru ve velkych teplotach Napsal: pon kvě 03, 2010 3:24 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Trysky,zapalovací modul,snímač otáček,váha vzduchu.Tyhle komponenty způsobují nepojízdnost.Všechno ostatní by auto chcípnout nemělo,protože při závadě snímačů teploty vody,sání vzduchu,klepacích senzorů a lambda sondy,elektronika nastaví vstřikování na nouzový režim,kdy se sice zvedne průměrná spotřeba ale auto jede normálně.Já osobně bych to tipoval na snímač otáček setrváku.Mám s tím osobní zkušenost.Špatný kontakt se projevil právě v momentě,kdy byl motorový prostor hodně zahřátý.Kabely poměknou a už to je.Snímač stojí v Autokelly asi 500,-peněz.Pokud jde o diagnostiku,tak pokud není k dispozici origo na renaulty,tak to bývá bída bídoucí.Musíš to mít v paměti závad.Takže hlavně neodpojovat baterii před diagnostikou a uvidíš...
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|