  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 7:56 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: 3.0 Ph I na díly  Napsal: úte bře 16, 2010 10:25 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Mám kompletní auto, takže pište a ptejte se na cokoliv co potřebujete. Auto má tmavě zelenou metalízu. Je bez klimatizace. Hadrový interiér do modra. Krom sedaček vše v el. + šíbr. Páté dveře se spoilerem. Příloha: 
			Poznámka: 5 dveře s tímto spoilerem (foto je pouze ilustrativní, použito z klubových stránek)
		
			 
			safrane_ph_1 (686).jpg [ 18.64 KiB | Zobrazeno 10535 krát ]
		
		
	  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: stř bře 17, 2010 9:14 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Zdar, potřeboval bych nerozbitou mřížku výdechu topení do palubovky.Takovou tu dvojitou výklopnou. Ale pouze plně funkční s neprasklým tím vyklápěním... Měl bys? 
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: stř bře 17, 2010 2:31 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Vyklápění funguje ale v horní poloze hůř drží. Ještě jsem nekoukal proč. Mrknu na to a dám vědět. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: stř bře 17, 2010 4:57 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 to Max: Tak bohužel ten vývod je KO. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: stř bře 17, 2010 10:58 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						  skoda  
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: sob bře 20, 2010 7:53 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 nemáš prosim neco z tech veci co shanim? ted hlavne nepopraskanej setrvak a hydrauliku spojky 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: sob bře 20, 2010 10:50 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 To Bóďa: snad bych měl mít, ale motor je ještě v autě. Nevím, kdy se dostanu k tomu to rozebrat. kdyžtak dám vědět 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: sob bře 20, 2010 5:16 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						ok, tak bych bral tu hydrauliku, idealne s nevyteklym olejem, setrvak a potom nejaky prkotiny jako napriklad kryt na baterku (že jsem ho tenkrat daval plzenakovi...ted sam nemam    ).  
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				viktoska
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: ned bře 21, 2010 9:23 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Startér anebo cívku z něj,pokud tam je Mitshubishi. 
					
						 _________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: ned bře 21, 2010 9:47 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						To viktoska: jak poznám, že je to mitsubishi? Bylo by to na něm napsaný nebo alespoň znak?     
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: ned bře 21, 2010 10:34 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 je nechutně obrovskej a je to na něm napsaný 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: ned bře 21, 2010 10:53 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						  To viktoska: mám normal renault  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				viktoska
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: pon bře 22, 2010 2:20 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Je to n a něm normálně napsaný. A moc bych se být vámi nedivil....až ho jednou vyndáte,můžete ho tam mít taky    Apropó...podle technické dokumentace se do fází I u V6 3i montovaly dva typy.Mitshubishi pro země s chladnějším klimatem a Valeo pro země s teplejším klimatem.  
					
						 _________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: pon bře 22, 2010 2:49 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Mám taky Mitsubushi a ten původní Valeo je asi o 30% větší a těžší. 
					
						 _________________ One Life Custom
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly  Napsal: pon bře 22, 2010 8:06 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 hele je to naopak. mitshubishi je obrovskej, těžkej a obal je z nejakyho barevnyho kovu a valeo je hezky malej a černej. 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |