  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 12:56 pm
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				NeviM
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: úte led 19, 2010 8:33 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: technické detaily
					
						 Plány: dokonalá renovace
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						takze jak je v nadpisu, 2,5dT je zatim kompletni (ne vse prodam, ne vse je ok samozrejme), pak mam ted navic pravou i levou poloosu na V6 24v a rozbitej automat a hafo dilu z dalsich safranu, 2,5 R5 volvo (manual), dily ze starejch trilitru atd. atd. stačí se zeptat     
					
						 _________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: úte led 19, 2010 9:03 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Čus Michale, tak mi tam schovej komplet vnější lišty z dvojky jestli máš a přední i zadní středový výduch větrání-takový ten zvedací vpředu a vzadu ty dva natáčecí mezi sedačkama-ale potřebuju to i s tou trubicí pod tím. Nejde mi to zvedat a vzadu se mi protáčí to kolečko a nejdou pořádně otevřít a zavřít. Jo a taky bych chtěl všechny špunty na dveřích na zamykání a ty rámečky kolem páček otvírání. No a možná ještě bych si pár kravinek vybral.
  Jedny "máčka" už ti dlužím, tak budeš mít u mě ještě krabku za ochotu a plus samozřejmě co si řekneš. 
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: stř led 20, 2010 5:21 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Měl by si vyhřívané nebo klasické čelní sklo? 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				NeviM
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: čtv led 21, 2010 7:53 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: technické detaily
					
						 Plány: dokonalá renovace
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max: no listy z dvojky komplet nemam urcite, na predni funkcni vyklapeci vyduch si te muzu dat do pořadníku jestli chceš    zadni se urcite najde, ale ta trubice pod tim je na quadře jina, řikal robin, ramečku kolem klik se najde taky spusta, ale vetsina z nich ma ulamany nektery ty srace, tak nevim a špuntů na dveře se najde hafo    Ale musíš si pro to přijet, já chci vidět Bi     Pepe: vyhřívaný nemam (sam bych potreboval dokonce 2     ) ale klasicky mam, myslim, ze je to to antireflexni, zitra se podivam    
					
						 _________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 22, 2010 9:30 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 no ja prijedu,ale nechci s prdlyma mechama,takze az to spravim asi... Nahodou obycejne tlumice z quadry asi nemate co? Aspon na pujceni nez to dam do kupy. Jen zadni predni tam uz jsou dane. 
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 22, 2010 1:03 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						nechci se vam sem vtirat, ale obycejne tlumice se na quadru nedavaly     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 22, 2010 1:21 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 musely se dávat, bo je tam Poláci mají. 
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				NeviM
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 22, 2010 5:50 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: technické detaily
					
						 Plány: dokonalá renovace
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max900R píše: musely se dávat, bo je tam Poláci mají. tak se mozna delala nejaka druhovyroba obyc, nebo jsou z neceho jinyho, ale ja jsem taky zatim vsude cetl ze pro Quadru byl el. podvozek ve standardu.... ale vime jak to chodi a ze safrane je nekonecna studnice paradoxu a prekvapeni, takze bych se ani zas tak nedivil, kdyby se tam opravdu davaly i obyc    btw. ja vlastne na biturbu mam obyc tlumice, tak se na ne schalne podivam co jsou zac a eventuelne bych ti je pujcil, ale predpokladam ze budou nejspis v pytli za ty dva roky co stojej, ale tak lepsi naky nez zadny       tak bys mohl prijet a rovnou si je tu prehodit, ja bych si na bi dal zatim nejaky normalni, je mi ted celkem jedno kdyz to bude o 10 cm vyssi      
					
						 _________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 22, 2010 9:33 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max900R píše: musely se dávat, bo je tam Poláci mají. nedávaly. to co mají poláci musí být normální tlumiče buď s pružinama z původních tlumičů nebo s uřízlým závitem (závity) na obyč pružinách, aby to nebylo tak vysoko. do quader se montoval pneu podvozek standartně. btw, když se podíváš na to stříbrné bi co stálo u pluhaře, tak má zadek taky vysoko (nebyl tam už pneu podvozek), ale měly tam být sportovní snížené pružiny, takže proto to asi nebyl až takový extrém. ze by se delala druhovyroba v obyc o tom pochybuji, ale mozne to je. precejen kdo by delal druhovyrobu kdyz se to vlastne seriove nedela - nema obyc tlumice, navic kdyz tech quader neni moc. michal: hodne stesti, ten jeden jsem tam narval asi po dvou hodinach, furt jsem se divil, ze musim vsechny ramena furt pacit dolu abych tlumic aspon nasadil do tehlice     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: sob led 23, 2010 5:39 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						NeviM píše: tak bys mohl prijet a rovnou si je tu prehodit, ja bych si na bi dal zatim nejaky normalni, je mi ted celkem jedno kdyz to bude o 10 cm vyssi     No to by bylo idealni, ale jak rika Boda, otazka jak to pujde ven. Ale stejne ven musi. Mimochodem, uz mam prvni varku mechu a zacinam kutit ty predni a vypada to docela nadejne!    
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: čtv led 28, 2010 11:56 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 tak udajne renault dela nahradu. daji se pry objednat na quadru obycejne tlumice jako nahrada za pneumaticke. cca 4500,- /kus. 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát led 29, 2010 6:07 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Misto aby zlevnili ty pneumaticke... Jak typicke pro Renault!     
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				SPINOS
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát črc 30, 2010 11:21 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Začátečník | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv lis 19, 2009 7:26 pm Příspěvky: 8
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1999
					
						 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
					
						 Výbava: plná
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Nemáš TURBO na dt?? nebo celý motor? 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Vojco
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Dily z komplet 2.5 dT a X dalsich  Napsal: pát říj 15, 2010 6:35 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Pokročilý | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned čer 13, 2010 8:24 pm Příspěvky: 43
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
					
						 Výbava: RT
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 v jakém stavu máš budíky? Pokud se nezasekávají tak bych si je vzal 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |