 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř čer 18, 2025 2:52 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 12:59 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MilanCB píše: Jen by me zajimalo, kdo tady z vas uz delal generani opravu motoru, tedy sam? Nevim o nikom, kdo by to potreboval. Vzdyt ty auta,co tu kluci maji maji najeto do 300 tisic. Ja kdyz delal emise na tom svym byvalym, tak mi chlapik tvrdil, ze to ma hodnoty noveho auta. Mel jsem najeto 240 tisic... Robert ma najeto s petivalcem pres 200tkm a jeste s lpg a no problem. Muj tata s 24V 3.0 180tkm bez jedine zavady!!! Fakt ani jedna. Ani svicky nevymenil jeste. Ted mu teda odesel kompresor klimy no. Bracha ma R25 2.0-stejny motor byl i v zakladnim Safranu. Ma cca 380 tisic, z toho 200tkm na lpg.A pohoda. Ja mel 2,2si z acek, tachometrove mela 120tkm (realne kdovi),bez problemu jsme najezdili 80tkm a jela stale dobre,210 km/h sla (takze nejede???-viz recenze). Paradoxne, s trilitrem jsem mel nejvetsi trable,ale to bylo zpusobene sprasenou instalaci plynu. dieslum nefandim, to by ti rekl treba 2DiX nebo NeviM. Jinak z te recenze jasne vyplyva autoruv postoj k Renaultum, vedomosti jsou jasne posbirana negativa, ktere uz jsem cetl milionkrat opsane v nekolika jazycich. Nevim, kolik z nich se zaklada na pravde, ale reknu to takhle. Videl jsem uz par zadrenych motoru z Fireblade a presto si nemyslim, ze by ten motor byl spatne zkonstruovany. Ba naopak, ten prvni motor byl genialni a predbehl svou dobu o nekolik let.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 1:25 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max900R Aha, tak moc dik za ten vycet a zni to dost dobre. A ohledne recenze jak rikas, ze opsana atd., tak je to i mozne a vim, ze famy se siri silene rychle. No uvidim co ja se Safranem zaziju  No a s tim co je dobry a nedobry motor, tak to je dost osemetne. Alfa Romeo ma spickove motory z hlediska kultivovanosti behu, vykonu,ale diky konstrucknim vadam jich je mraky po 100 000Km vcudu. Jasne, zas muze kazdej rikat, ze malo oleje, nekvalitni olej, ze moc trapil motor atd.,ale on dobrej motor, tedy nejen vykonem je, kterej vydrzi i kdyz o nej zas tak moc nepecuje. Ja mam zkusenosti s japoncema a ty motry prezijou i kdyz jim obcas ani moc oleje nedas. Ale jasne, ze trebas motor u NIssana, kde na obsahu 1,8 ma vykon pres 190 koni, tak takovy zas chce svou extra peci. Ja zatim vidim zasadni problem se elektronikou... zejmena, ze nemam nahradni a nemuzu systemem pokus omyl hleda ruzne divne stavy v elektrice.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 1:29 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
doplnuji...
dieslum tez nefandim, byt ted ty nove celkem jednou a startuji. No a Fireblade je jiste super stroj... ja mel Suzuku SV rok. 2003, tedy jen 650ccm,ale tez dobra, byt dvouvalec.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 1:53 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ja nemam slov. k te radoby recenzi, na kterou zde odkazujes, se uz nebudu po bžiliadrakráté vyjadřovat. to snad vidí každý. měchy z autobusu, ocelové odpružení, hlava renault. prostě blábol nad blábol, nemám co dodat.
jinak ještě k té citaci, samozřejmě, klidně cituj, ale ne v případě, že reaguješ na poslední příspěvěk. pak tu máme citace na stránku.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 5:18 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda:
No na me se nezlob, ja jen ctu co kdo napise... A jestli je to takovej vul, tak se radeji nekam zakope pod zem a nepise vubec nic, ale ja to posoudit zatim neumim.
S nadhledem ale umim pochopit ta "ocelova pera, mechy z autobusu" atd. a to ostatni neznam.
Beru, ze vy fandove Safranisti asi budete vedet vic, ale zatim prominte, ze vnimam rozdilne nazory a potrebuji se zorientovat. Byt (jak tu psal kolega), nikdo jste streva motoru zblizka asi nevidel. Ja si rozeberu ten 2.0 benzin, at alespon vim jak vypada motor Renault po vice km,ale je fakt, ze ma prasklou hlavu, coz u nekterych typu aut je tez castejsi jev a nekterych nenajdes prasklou hlavu ani lupou.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 6:50 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ja jsem mel motoru rozebranych nekolik (trilitry), ale ten volví ne. nicméně až se ti olejem ucpou kánálky u té hlavy renault  , tak ti tu dám dva komplet motory za 6000,-.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 8:47 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda: Aha trilitry znas a kolik tak meli najeto? Jakej si mel dojem z vacky, valcu atd.? JInak Te beru za slovo, ze motor mam u Tebe  Staci jeden za 3000Kc  Jinak mam nejakej kontakt v Anglii a pry ceny dilu by byly zajimave. Tusim, ze novej predni dil, tedy vlnovec co je lambdu vyjde kolem 4000Kc. Tady jsem nekde videl silenou cenu kolem 12000Kc.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 9:42 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
MILAN: na to co pise nejaky motak co safrana videl akurat z toho autobusu ani nereaguj.
motor renault mozes porovnat s hondou(teda aspon tie zpred roku 98 ked sa renault spojil s nisanom.odvtedy to neni ziadna slava.)(pisem z vlastnych skusenosti). ale zaklad je, starat sa on. napriklad moje chudatko mal predo mnou manik co nevedel ako vyzera servis.zerie olej ako tatrovka,ale minule mi nestihala u nas v kopci octavia 1,9 tdi (daweo vie aky kopec). celkove safrane je super auto ktore ma dost malo konkurencie,len bohuzial v poslednych rokoch si urobil renault dost zlu reklamu vdaka kvalite.
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 10:03 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Nolimit:
Tak dik za dalsi zkusenosti a uz zacinam vnimat, ze vy co mate Safrany i pro radost, ze jste vic IN nez jini jen pisalkove. Jinak prave ze Renault posledni leta spolehlivosti moc nezaril, podobne jako Opel.
Ja osobne bych tez spis predpokladal, ze motor jednak 2.5l a pak z vozu stredni a vyssi tridy by mel tez neco vydrzet.
Osobne mam zkusenosti s japoncema a korejcema r.v. po 2000 a musim rict, ze jsu to drzaky,ale zas je to ma zkusenost a jinej muze nadavat, ze mel tolik a tolik problemu.
Pred lety jsem rozebiral par motoru BMW a byt meli nalitano pres 300 000Km, tak valce a dalsi soucasti pomalu jak nove. Takze jsem zas vse slozil a pro jistotu udelal ventily a jelo se dal.
Naopak Skodovka pred pred r.v. 2000 mi nesmela do baraku a v totaci jsem mel x ziguliku a tez drzak jaky nemel v soc. tabore konkurenci (mluvim jen o motoru), ale trpel na vacky, kdyz nebyl dostatek oleje.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 10:51 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
milan u mna skor plati-ze starsie auta su lepsie,a kvalitnejsie. tiez som vyskusal zigulak (niva 1,6 cez 100 koni po uprave,a neni lepsi terenak.) ale na stare skodovky nedam dopustit doteraz.(mal som 4. jednu s120-asi 70 kw max 180 kmh 0-100okolo 7 sek.) na jednej som urobil 450tis km. japonci a bmw su kvalita sama o sebe,a opel je sunt uz ked vyde z pasu. ale ranault (az na tie novsie)robil auta co vydrzaia fakt vela. kto skusil r5 tak vie. ja mam moje skusenosti hlavne z bazaru,kde som mal moznost vyskusat za rok asi 1200 aut.a napriklad sa mi dostalo do ruk daewoo racer asi 18 rocne ktore bolo v lepsom stave ako hocktore 3 rocne.preto zalezi hlavne ako sa on staras. inac 5-valec som mal moznost odkusat hlavne v audi,ale bol takmer neznicitelny (asi preto z neho dahlbeck vytlacil 900 koni). a volvacke t5 su kategoria sama o sebe co sa tyka vlastnosti(teda aspon co som vyskusal.) ps:co sa tyka motorov,si asi budeme mat co povedat.a asi sa prida aj mates ze? 
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: čtv pro 03, 2009 11:26 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Nolimit: No koukam, ze mas zkusenosti  a v podstate to vidis podobne az na ty skodovky, ty ja nemusim a vim proc. Jsem ras na slaba auta a to skodovka nema moc rada / myslim starsi skodovky. Nakonec me jich par nechalo viset  A koukam, ze si tez ladil motory, kdyz zigulik 100K  Ja driv blbnul s autama,ale hodne davno... stavel jsem rally ziguliky a mel v MTX Melnik dobrej kontakt na dily a i technicke lahudky  takze muj zigulik 1300 mel 109k a spicka v MTX mela 120k, takze az tak daleko jsem od nich nebyl  Pritom to uz byla doba, ze zadne webery atd., proste uz jemne ladeni se seriovym karbecem... Jinak Audi je klasa a zas k te vydrzi motoru, Audi s vetsim obsahem snad ani nevi co je praskla hlava, nebo jinej problem. Ja uvazoval nad fordem mondeo 3.0, 6 valec,ale musim rict, ze jsem jich par zkousel a z hlediska motoru zadna slava ve vykonu a pak... mondeo pekne hnije, takze jsem rad, ze mam Safrana 2.5, byt ho mam vic na uzitek nez piplani a musim rict, ze celkem pri seslapnuti tahne, jen se predem tresu strachy, kdy jaka kontrolka zas na me mrkne. Proste elektrika je pekne rozjebana. By me zajimalo jak drzej ta biturba? Ale jsou to krasna auta a ten skvelej vykon... proste tise zavidet 
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: pát pro 04, 2009 8:56 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
nolimit píše: a asi sa prida aj mates ze?  To se nemusíš obávat  jsem laik, ale s mozkem a vim ze napriklad V6 v dobe sveho vydani mela za sebou 20 let vývoje a to asi dojde kazdymu ze ten motor proste nemuze mit cokoliv udelanyho leplacky. Mimo to ze to byla spoluprace 3 firem. Predpokladam ze i ty 2,2ky maj za sebou dlouhy vyvoj uz protoze jezdili v R25. No bavte se 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: pát pro 04, 2009 2:31 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
MatesK píše: nolimit píše: a asi sa prida aj mates ze?  To se nemusíš obávat  jsem laik, ale s mozkem a vim ze napriklad V6 v dobe sveho vydani mela za sebou 20 let vývoje a to asi dojde kazdymu ze ten motor proste nemuze mit cokoliv udelanyho leplacky. Mimo to ze to byla spoluprace 3 firem. Predpokladam ze i ty 2,2ky maj za sebou dlouhy vyvoj uz protoze jezdili v R25. No bavte se  Raději ne,vždyť je to blbost na blbost.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: pát pro 04, 2009 10:20 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
jendysku nefrfli 
|
|
Nahoru |
|
 |
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: safrane 2.5 rv.98 Napsal: pát pro 04, 2009 11:41 pm |
|
 |
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Max900R: Jen takovy dnesni poznatek s Renault servisem... Jak jsi psal, ze aut. servis je peclivej, ledacos umi a ze garazmajstr musi lepit atd. No, tak ja chtel u Renaultu (podotykam Renault cislo 1 v CR!) vedet, zda umi dodat takove ty drzaky na horni kryt motoru. No napred, ze musim dat VIN kod (klasika) tak jsem mazal do auta pro technicak a kdyz VIN opsal do PC, tak mi rekl... "bohuzel tenhle VIN nam PC nebrere, asi moc stare auto" a jinak to najit neumime, takze to jen jak to chodi s profikama  Si je nejdu na ebay a bez VIN kodu...
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|