 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát kvě 09, 2025 2:09 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 04, 2009 10:33 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: No tak jsem si to dohledal sam....Prostřední největší trubka je sání do škrtící klapky, pravá trubka je volnoběh, levá je ovzdušnění motoru a vede na přední hlavu válců...
Protože chci pokračovat ve "vývoji" náporového sání, tak asi vyndám volnoběh a ovzdušnění z airboxu a dám to na nějaký lowend filtr z tržnice a tím lehce zvednu přetlak v airboxu a aspon mi to nebude ve 190kmh cpát do volnoběhu. - Nějaký nesouhlas? nevim jestli uz jsem se te na to ptal jinde nebo jsem vubec nepsal, ale jak chces vyndat volnobeh? vdyt to jde do volnobezneho ventilu ne? to pak bude chcipat nebo tak neco ne??
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 04, 2009 10:38 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
alebo
Kód: http://www.fordramair.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: stř bře 04, 2009 10:41 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
Bóďa píše: MatesK píše: No tak jsem si to dohledal sam....Prostřední největší trubka je sání do škrtící klapky, pravá trubka je volnoběh, levá je ovzdušnění motoru a vede na přední hlavu válců...
Protože chci pokračovat ve "vývoji" náporového sání, tak asi vyndám volnoběh a ovzdušnění z airboxu a dám to na nějaký lowend filtr z tržnice a tím lehce zvednu přetlak v airboxu a aspon mi to nebude ve 190kmh cpát do volnoběhu. - Nějaký nesouhlas? nevim jestli uz jsem se te na to ptal jinde nebo jsem vubec nepsal, ale jak chces vyndat volnobeh? vdyt to jde do volnobezneho ventilu ne? to pak bude chcipat nebo tak neco ne??
bud pojdu otacky do nebies,alebo to chcipne. ale urcite to nepojde. uz som to skusal.
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 05, 2009 9:24 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
nolimit
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 05, 2009 8:42 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
som to nepochopil.  ja ze chces demontovat volnobeh.
uz viem co si myslel. ak das na kazdu hadicu samostatny filter,tak to bude lepsie dychat.
a co ten ramair?
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv bře 05, 2009 8:51 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
aha, no rikal jsi, ze jedna hadicka je na volnobeh...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 04, 2009 6:55 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy
respektive stoji to za tech par stovek?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 04, 2009 8:15 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy
respektive stoji to za tech par stovek?
Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru  uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost 
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 05, 2009 9:21 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Bóďa píše: mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy
respektive stoji to za tech par stovek? Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru  uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost  tys jezdil bez kapoty jo?
jak otevrenej? zes tam jako nedal horni dekl?
o vikendu se klido potkat muzem, sice mam dost prace, ale tak stav se... ale mel jsem tam pujcenej z biturba ten samej filtr (JR) jako mam moznost koupit a ani ja ani tata jsme to nepoznali. i kdyz byl asi dost jetej... sice jsem ho cistil a nekolikrat pral, ale byl černej (myslel jsem že tak ma bejt) a ten novej je na obrazku modrej tak nevim
jako sani jsem chtel udelat taky, ale nemam ted ani tech zbytecnejch par set na ten sport. filtr. v lete nebo kdyz budu menit motor tak tam chci udelat taky nejakej privod (jen zrusit to co tam je a dat husi krk od narazniku, nic nebude videt a poznat)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 05, 2009 9:26 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Bóďa píše: mates, zlepsilo se to aspon trochu po tom, co jsi tam dal ten bavlněnej filtr? uvazuju o nem, vim o jednom za super prachy
respektive stoji to za tech par stovek? Ja sem fakt spokojenej ale nechal jsem ho otevrenej protoze pak ten zvuk je opravdu brutalni a kdyz jsem jeste jezdil bez kapoty tak tam sel fakt studenej vzduch a to byl znatelnej rozdil nez ted kdyz jsem tam dal kapotu. tendle tyden uz ale opravdu jdu vyriznout tu diru  uz to nebude naporovy sání ale spis privod cerstvyho vzduchu takze neco jako je na EVO VIII - jenom takovej otvor. hele jestli chces mohli by jsme se potkat o vikendu a ja ti ten filtr pujcim at to zkusis, akorat uz je docela znecistenej takze nevim jestli to bude 100% funkčnost  tys jezdil bez kapoty jo?
jak otevrenej? zes tam jako nedal horni dekl?
o vikendu se klido potkat muzem, sice mam dost prace, ale tak stav se... ale mel jsem tam pujcenej z biturba ten samej filtr (JR) jako mam moznost koupit a ani ja ani tata jsme to nepoznali. i kdyz byl asi dost jetej... sice jsem ho cistil a nekolikrat pral, ale byl černej (myslel jsem že tak ma bejt) a ten novej je na obrazku modrej tak nevim
jako sani jsem chtel udelat taky, ale nemam ted ani tech zbytecnejch par set na ten sport. filtr. v lete nebo kdyz budu menit motor tak tam chci udelat taky nejakej privod (jen zrusit to co tam je a dat husi krk od narazniku, nic nebude videt a poznat)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|