  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 7:12 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Ohřev zadního skla  Napsal: pon lis 24, 2008 10:53 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Ještě mám jeden problém na mém Safránkovi, jde o to, že nejde elektrický ohřev zadního skla. Nevíte, kde by mohla být nejčastější závada?
 Relé mi sepne, ale nejde žádný proud do těch drátu vzadu. 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				hejlák
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Ohřev zadního skla  Napsal: pon lis 24, 2008 11:50 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
					
						 Výbava: Alizé +
					
						 Auto snů: Biturbo, Clio V6
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Prd tady těmhle věcem rozumim, ale nebude to přepálenej drát přímo v okně? Co vím, tak se to na autech hodně rychle spálí... 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 5:05 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Čau Pepe. Jak říkal Hejlák, mohl by to být ,,drát´´ v okně. zkus ho proměřit přímo na kontaktech a uvidíš. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 5:08 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 jestli to bude ono, tak se dělaj takový opravný sprejíčky, oblepiš to, nechaš přesně na ten drat a pocakas.... 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 6:34 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Me to na Lagu delal vypaleny konektor v pojistkove skrince 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 7:01 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Chlapi na drátech vzadu není nic. Měřil jsem to voltmetrem a nic tam neteče.
 Po zapnutí se rozsvítí jen kontrolka a slyším cvaknout relé. Nezdá se mi, že by motor točil nějak namáhavěji, že by tam byl odběr.
 Je možné, že relé neprotlačí proud. Musím se podívat na to relé. Napadá vás ještě něco jiného? 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Karlos
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 8:08 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm Příspěvky: 141 Bydliště: Boč
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1992
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: RXE
					
						 Úpravy: Mobil: 732 167 772
					
						 Auto snů: Bi-turbo
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Pokud ti sepne relé tak to může být už pouze něco co vede dál k oknu. Projdi pečlivě všechny dráty co k tomu vedou. Už mě napadá jen proseklý nebo přepálený drát, který ten proud nepustí k oknu. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon lis 24, 2008 8:29 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 No zatím jsem kontroloval kabel který je v pantech zadních dveří. Tam se mi to zdá v pořádku. Pak ten kabel vede pod zadními dveřmi a taky se mi nezdá, že by byl cvaknutý. Pochybuju, že bude upadnutý na cestě od relé ke spojce vzadu v kufru. Takže ještě zkontroluju spojku v kufru. 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte lis 25, 2008 10:09 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 zkus prekontrolovat ten konektor vzadu vlevo v kufru... a tam jestli vede elektrika otamtud do vyhrivani a popripade az zepredu k tomu konektoru 
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte lis 25, 2008 12:16 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jo zkusím se na to během dne mrknout pokud budu mít čas. Nappíšu výsledek. 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: úte lis 25, 2008 5:46 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Takže dnes jsem jen stihnul vyměnit vpředu relé a to taky cvaká, ale zadní sklo se nehřeje. Takže je chyba pravděpodobně od relé k zadnímu konektoru, nebo od zadního konektoru po sklo.
 Zítra na to mrknu. 
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Pepe_5
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: sob úno 14, 2009 10:01 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Sedí tu furt.. | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm Příspěvky: 125 Bydliště: Ostrava
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Takže opraveno. Chyba byla pouze v konektoru, vzadu v kufru. Z jedné strany jsou vyvedené dráty od řidiče a na druhé straně jsou dráty co vedou přímo na zadní dveře kufru.
 V tom konektoru jsou 2 silnější dráty, než ostatní. Nějak se nedotýkaly, byl tam vylomený plast. Stačilo je pořádně zamáčknout. Všechno pak funguje     
					
						 _________________ Škoda 120L 1985 - Liza
 Škoda Forman 1993 - Meggie
 Safrane 2,1 td 1994 - Homer
 nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				vevy
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Ohřev zadního skla  Napsal: pon srp 01, 2011 4:28 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Začátečník | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: úte črc 19, 2011 10:43 am Příspěvky: 2 Bydliště: Bělotín
						 Model: phase II
					
						 Rok výroby: 1998
					
						 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
					
						 Výbava: RN
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Hmmm, mě se urval přímo kontakt, co je připájený na skle. Myslíte že mi praskne sklo, když to zkusím přepájet pájkou? 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Bóďa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku: Re: Ohřev zadního skla  Napsal: pon srp 01, 2011 11:01 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Má to tu na svědomí | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1996
					
						 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: teprve proběhnou
					
						 Plány: kompletní GO + úpravy
					
						 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						zajed tim do autoskel, tam ti to za par korun pridelaj     
					
						 _________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
	
		
		   
		 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Příspěvků: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |