| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je sob říj 25, 2025 6:32 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 11 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: 3.0 vs. 3.0 BiTurbo  Napsal:  čtv čer 14, 2007 9:57 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Čím vším se ty motory liší? Přemýšlím, jak moc těžké by bylo tam dát to turbo...  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát čer 15, 2007 8:53 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Brácha si chce udělat z 3,0 biturbo    . Ale samotné motory bych řekl že se snad ani moc neliší. Ale co vím, tak jsou jiné písty, jsou "tenčí", protože biturbo má jiný kompresní poměr. Potom věci co nejsou z přímo části motoru, tak samozřejmě spojka, převodovka a takový věci. A vejfuk samozřejmě     No a pak ještě taková prkotina: ty dvě turba   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát črc 27, 2007 3:18 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| bylo by to hoodne slozity a nakladny, ale samo by to slo... nezapomen na intercooler, privezt do turb a z turb olej, privezt do turb a z turb vodu na chlazeni atd. je to pomerne komplikovany zarizeni, ten biturbo motor  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 15, 2007 7:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Tak jsem se o to trochu zajimal a jsou tam i jine ventily a vic veci...To se nevyplati.Lepsi a levnejsi je koupit hotove Biturbo,to je jiste. I kdyz ted byl na Ebayi komplet biturbo motor za 1800 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv srp 16, 2007 8:55 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| fakt? za 1800? sem nevidel. ale jde o to, ze ten biturbo motor je ti docela na nic     co zbytek? 4x4, jina kastle, prevodovka, narazniky, intercooler, vejfuk, proste uplne vsechno ostatni co s biturbem souvisi?     nemas odkaz na ten prodej? nebo aspon na prodavajiciho? docela by se z biturba neco hodilo, tak jestli to nema. jinak na biturbo motoru je takovejch jinejch veci...    . ale podivej se na jakuba z renaultclubu, kterej si postavil bmw 750i biturbo (444 PS). podivej se na jeho stranky a procti si to vsechno, stoji to za to http://www.volny.cz/bmw750ial/_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte srp 21, 2007 3:20 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Bylo to na francouzskem Ebayi.Našel jsem to normálně.Jestli už to tam není, tak smůla.
 Jinak ten bavor je hustýý!!!!
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned zář 02, 2007 12:41 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| Max900R píše: Tak jsem se o to trochu zajimal a jsou tam i jine ventily a vic veci...To se nevyplati.Lepsi a levnejsi je koupit hotove Biturbo,to je jiste. I kdyz ted byl na Ebayi komplet biturbo motor za 1800 i ventily sou jiny jo? a co je na nich jinyho? a kde si nasel ty informace pls? me by to docela dost zajimalo co vsechno je na tom vlastne jiny a rozebirat se mi to kvuli tomu nechce_________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pon zář 03, 2007 8:45 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| No už nevím,kde jsem to četl,ale stačí se kouknout i třeba na Elit katalog ND a tam je to jasně vidět-na normální 3.0 ventily dodávají, na Biturbo nepasují....   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte zář 11, 2007 1:47 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| Max900R píše: No už nevím,kde jsem to četl,ale stačí se kouknout i třeba na Elit katalog ND a tam je to jasně vidět-na normální 3.0 ventily dodávají, na Biturbo nepasují....   spis nevedej tak to radsi nepisou,vubec pekne kecaj, naopak zase treba u brzd pisou ze jsou stejny..._________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob úno 23, 2008 1:08 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| takže jsou jiný písty (nižší kvůli kompresnímu poměru), jiný vejfukový ventily (plněný sodíkem) a možná blok. To zatím nevím jistě, ale všude píšou že je shodný blok Alpine V6 a Biturbo tak nevim... to je čistě z motoru
 a potom věci jako intercooler, turba, svody, vejfuk, elektrika, ECU, spoustu hadic a trubek, blow off, EBC, 4x4, brzdy, převodovka, karoserie, kola, atd...
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned dub 13, 2008 1:17 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| tak par poznatku k tematu: pisty jsou nizzi kvuli kompresnimu pomeru, to uz bylo zmineno... ventily jsou skoro stejny, akorat ty biturbacky vejfukovy jsou duty a naplneny sodikem pro lepsi chlazeni:) ojnice jsou rozmerove asi stejny, ale provedeni trosku jiny, asi jsou pevnejsi, klika a saly jsou stejny..zvenku akorat asi jiny svody..blok je trochu jinej (nejspis jenom o diry na hadice s olejem k turbum) a vana je jina o privodyoleje od turb:) , vlozky asi stejny.. jo a hlavy jsou jiny jen ty biturbacky nemaj hydrostely, jinak stejny... _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 11 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |