Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte čer 17, 2025 11:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 9:49 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Koupím oba zámky na zaklapnutí haubny motoru.Mám to nějaký rozesraný.Přijde mi,že se v tom už kdosi lehce pohraboval.Prasklý lanko....ok ale ten mechanismus nefachá,jak by měl.Vratný péro bylo taky někde v p....
Docela by mě i zajímalo,jak mají ty zámky vypadat,aby makaly,jak by měly...Nemám možnost nijakého porovnání.Nevím o žádném Safránu v mém okolí.Jinak mám 3V6.Na těch packách,přes které vede ta profilovaná tyč,která by při vytažení táhla lanka je měla posunout,jsou navlečený kousky gumových hadic.
Beru všechny dobrý rady:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 10:30 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Nazdár,
ty zámky jsou docela svině - já už si s tim hraju pár měsíců...asi nejdůležitější je jak řikáš ty kousky hadic na táhlech....tam mají být takový gumový návleky - bez těch návleků je to dost problém...protože když ty táhla přiděláš na pevno například drátem tak to má určitou vůli a to je špatně - někdy to jde někdy ne, někdy to pro změnu nejde zavřít....snad dneska pojedu za Blonďákama tak dám vědět...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 10:31 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Čau, hele že Tys toho Safroše koupil teďkonc v sobotu krátce po poledni v Liberci?;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 3:54 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
hejlák píše:
Čau, hele že Tys toho Safroše koupil teďkonc v sobotu krátce po poledni v Liberci?;)


Jojo,koupil...to jsem byl já:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 3:59 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
MatesK píše:
Nazdár,
ty zámky jsou docela svině - já už si s tim hraju pár měsíců...asi nejdůležitější je jak řikáš ty kousky hadic na táhlech....tam mají být takový gumový návleky - bez těch návleků je to dost problém...protože když ty táhla přiděláš na pevno například drátem tak to má určitou vůli a to je špatně - někdy to jde někdy ne, někdy to pro změnu nejde zavřít....snad dneska pojedu za Blonďákama tak dám vědět...


Díky moc za reakci.Určitě mi dej vědět,budu vděčný za jakou-koli informaci,povedoucí k úspěšnému zavírání haubny motoru.Jsem jen na háku a mám bobka víc přišlápnout pedál plynu...:o)
Jsem v čekačce...:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 4:07 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
viktoska píše:
hejlák píše:
Čau, hele že Tys toho Safroše koupil teďkonc v sobotu krátce po poledni v Liberci?;)


Jojo,koupil...to jsem byl já:o)


Míval jsem před pár lety 25 V6 Turbo.Ten motor byl unikátní,turbo jako nové.Všechno tam fungovalo na 100%.Akorát byly už problémy s kastlí.Původní majitelé se k tomu autíčku nechovali zrovna moc mateřsky,spíš mačešsky a taky to podle toho vypadalo.Pár let se mi to docela dařilo držet na uzdě ale pak jsem rezignoval.Safrán byl můj sen vždycky.To,že mu je 15 let mě nebolí.To jsou nejlepší hormonální léta:o):o):o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 5:07 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:lol: ....kazdopadne sem byl u těch Blondaku a dopadlo to podle ocekavani...tydle maly hajzliky na ty tahla nemaj :evil: vysoce nedostatkovy zbozi....tedka mam zajistenej jeden safrane tak snad tam uz budu mit stesti nicmene az to budu mit tak zkusim udelat napriklad ze dreva kopii protoze jinak je to asi v prdeli...nebo jedine Reanult nahradni dily ale pochybuju ze to tam budou mit a kdyz tak urcite treba za litr:)...

S tou nazahaklou habnou....jo nevypada to dobre...kdyz jedes tak se tak zveda atd....ale muzu te uklidnit ze to neco vydrzi - jsem starej prasak a jezdim na roztrhanej pneu a podobne a tu haubnu mam JENOM na tom hacku uz asi pul roku a obcas tomu dam i tech 200kmh treba 15 minut a drzi :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 5:25 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
viktoska píše:
Koupím oba zámky na zaklapnutí haubny motoru.Mám to nějaký rozesraný.Přijde mi,že se v tom už kdosi lehce pohraboval.Prasklý lanko....ok ale ten mechanismus nefachá,jak by měl.Vratný péro bylo taky někde v p....
Když tak sem nahoď fotku a já se mrknu ?? :good:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zámky kapoty motoru
PříspěvekNapsal: pon led 12, 2009 10:54 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
maharadza píše:
viktoska píše:
Koupím oba zámky na zaklapnutí haubny motoru.Mám to nějaký rozesraný.Přijde mi,že se v tom už kdosi lehce pohraboval.Prasklý lanko....ok ale ten mechanismus nefachá,jak by měl.Vratný péro bylo taky někde v p....
Když tak sem nahoď fotku a já se mrknu ?? :good:


Cvaknu to na mobila a podělím se:o)

Jinak s tou haubnou + 200 km/h jsi mě dostal a trošku i uklidnil:o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 13, 2009 12:33 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
No já bych to neriskoval,tátovi se to stalo na R25 a haubna šla do okna,rozbila ho,bouchla a promáčkla střechu,utrhla se a bratranec,který to řídil s tím natankoval do svodidel. Solidní škoda na takovou blbost... :x

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 13, 2009 10:15 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Max900R píše:
No já bych to neriskoval,tátovi se to stalo na R25 a haubna šla do okna,rozbila ho,bouchla a promáčkla střechu,utrhla se a bratranec,který to řídil s tím natankoval do svodidel. Solidní škoda na takovou blbost... :x


Samo,že bych to neriskoval..nejsem 20-letej buberťák :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 9:28 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 06, 2008 10:43 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Olomouc
viktoska píše:
Max900R píše:
No já bych to neriskoval,tátovi se to stalo na R25 a haubna šla do okna,rozbila ho,bouchla a promáčkla střechu,utrhla se a bratranec,který to řídil s tím natankoval do svodidel. Solidní škoda na takovou blbost... :x


Samo,že bych to neriskoval..nejsem 20-letej buberťák :lol_


Ty zámky mám, ele nevím jestli sou to ty co potřebuješ ?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 15, 2009 10:33 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Na těch zámkách jsou nejduležitější ty čudlíky na těch táhlech!!! tedka jsem si od Blondaku koupil zamky za 300,- a jenom jsem si prendal ty umelohmotny cudliky a kapota ABSOLUTNE OK...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz