  | 
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE | 
 
 
		
		
			 | 
			Právě je úte lis 04, 2025 3:04 am
  | 
		 
		 
	 
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		
			| Autor | 
			Zpráva | 
		 
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 10:33 am   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Ja to sice mam 80km ale radsi tak nez pak shanet novou prevodovku    
Ten olej mi schvalujes teda(mam ho shvaleny uz 1 tak podruhe potesi)    
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 12:31 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						ToJa píše: Ja to sice mam 80km ale radsi tak nez pak shanet novou prevodovku    Ten olej mi schvalujes teda(mam ho shvaleny uz 1 tak podruhe potesi)    
jj,ten olej je original doporučený,takže nemůžu neschválit...  
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 2:20 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max900R píše: ToJa píše: Ja to sice mam 80km ale radsi tak nez pak shanet novou prevodovku    Ten olej mi schvalujes teda(mam ho shvaleny uz 1 tak podruhe potesi)   jj,ten olej je original doporučený,takže nemůžu neschválit... Ja vim,tak je to ok.Takze si psal ze tam vleze 6L to je skoro jak do motoru,to se mi zda moc  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 2:30 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						ToJa píše: Max900R píše: ToJa píše: Ja to sice mam 80km ale radsi tak nez pak shanet novou prevodovku    Ten olej mi schvalujes teda(mam ho shvaleny uz 1 tak podruhe potesi)   jj,ten olej je original doporučený,takže nemůžu neschválit... Ja vim,tak je to ok.Takze si psal ze tam vleze 6L to je skoro jak do motoru,to se mi zda moc  
Nemám teď po ruce Dialogys, je možné, že jsem si to popletl tak z hlavy.  
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 3:09 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max900R píše: ToJa píše: Max900R píše: ToJa píše: Ja to sice mam 80km ale radsi tak nez pak shanet novou prevodovku    Ten olej mi schvalujes teda(mam ho shvaleny uz 1 tak podruhe potesi)   jj,ten olej je original doporučený,takže nemůžu neschválit... Ja vim,tak je to ok.Takze si psal ze tam vleze 6L to je skoro jak do motoru,to se mi zda moc Nemám teď po ruce Dialogys, je možné, že jsem si to popletl tak z hlavy. Aha tak kdyztak mi to sem pak napis,zajima me to abych vedel kolit toho koupit,Dik moc  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				MatesK
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 4:46 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| 2. Site Admin | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1995
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: pořád něco...
					
						 Plány: cca. 400HP bych rád.
					
						 Auto snů: Už ho řídim voe!
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Manuál převod. je 2,5 litru takze 6 pro automat je asi moc    
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				Max900R
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 7:48 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1994
					
						 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
					
						 Výbava: Baccara
					
						 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
					
						 Plány: Denní svícení.
					
						 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Tak jsem tě mystifikoval, je to 4 litry pro mechanismus a 1,5 litru pro diferák-tam je stálá náplň,ta se nemění.
 
 A doporučený je Elf RenaultMatic D2 nebo Mobil ATF 220.
 
 Do toho diferáku je to TRANSELF TRX 80 W, ale to jen pokud bys ho rozebíral.
 
 Promiň za tu chybku, nějak jsem si to spletl s těmi 6 litry. 
					
						 _________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
			| 
				
				ToJa
			 | 
			
				
				
				
					 Předmět příspěvku:   Napsal: pon pro 22, 2008 7:56 pm   | 
				 
				 
			 | 
		 
		
		
			
				
			
				
					  | 
				 
			
				
					| Expert | 
				 
			
				 
				
					 Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
						 Model: phase I
					
						 Rok výroby: 1993
					
						 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
					
						 Výbava: Quadra
					
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Max900R píše: Tak jsem tě mystifikoval, je to 4 litry pro mechanismus a 1,5 litru pro diferák-tam je stálá náplň,ta se nemění.
  A doporučený je Elf RenaultMatic D2 nebo Mobil ATF 220.
  Do toho diferáku je to TRANSELF TRX 80 W, ale to jen pokud bys ho rozebíral.
  Promiň za tu chybku, nějak jsem si to spletl s těmi 6 litry. Dik takze tam vejdou 4L to sem chtel vedet,nevim kolik mam nakoupit kolik je potreba pri vymene
 Jinak mam servisni manual primo z renaultu na prevodovky AD8 a AD4.
 AD8 je pro motor Z7X 765 to jest ten nas a je tam napsano mnozstvi olejove naplne v Litrech:Celkove mnozstvi prevodovka:5.7 Rozvodovka:1.5,mnozstvi oleje pri jeho vymene 4L(prevodovka) rozvodovka se nemeni.
 Z toho usuzuji ze z prevodovky se nikdy nepodari vyndat vsecek olej,takze celkova napl prevodovky je 5.7(asi si mel pravdu) ale na vymenu je treba jen 4L  
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		 
		
			| Nahoru | 
			     | 
		 
	
	
	
		  | 
	 
	 
	
	
 
	
	
	
		Kdo je online | 
	 
	
		Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků  | 
	 
	 
	 | 
	Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
  | 
 
 
 
 
 |