Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát lis 01, 2024 1:19 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 6:11 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
hejlák píše:
mm100 píše:
To Amstafek: Zhruba poslední 3 roky jsem věnoval vybírání a shánění auta. Tím nechci říct, že jsem odborník, stále jen "laický uživatel", i když jsem jich za tu dobu vyzkoušel snad stovky po bazarech a najel přitom hledání desítky tisíc km po republice – jak se něco lepšího v požadované výbavě šustlo, byl jsem tam. Zkoušel jsem Merceses, Volvo (S80), Infiniti, BMW 5xx 7xx, Audi A8 i A6, Mondeo (samozřejmě jen šestiválec), Peugeot 607, Rover 75, Xedos 9, C5ku, Saab, pokukoval jsem i po BMW 750 (6litr 12V, ale uteklo mi pod rukou, i když kvůli spotřebě a nákladům provozu bych ho asi nakonec stejně nechtěl - já totiž zásadně už jen automat). V každém modelu jsem našel lepší a horší stránky. Určitě záleží, co od auta člověk chce. U mně do nejužšího výběru prošly Xedos 9 (2497ccm), BMW 728 a Safrane. Vyhrál ten poslední. Pravda je, že pro mne pohodlí je zásadní věc, takže jsem oželel spolehlivost japonce, nezávislé topení a koupil v létě Safrana. Vím, proč jsem ho vybral a nejde jen o pohodlí (5 dveří, přesnost a jemnost řízení – jen Volvo S80 a BMW mělo podobně kvalitní řízení atd., atd.) Předpokládám že jsi/jste rozhodnutý pro změnu. Ten 8 válec A8 zní velmi příjemně, ale přes taky dofukovací sedadla to nějak nebylo ono. Neměl kupodivu velké zrychlení (4,2l). Safran mi prostě vyšel po velkém průzkumu nejlíp. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru.
Borci a co Vel Satis? Ten vás nenadchnul? Prostor v autě, výbava, 3.5 V6, cena...;) Nástupce Safrane.

Popravdě nenadchnul mne. Některé věci ano, třeba dvojitá (protihluková) skla, nesnáším v autě hluk, vrzání, nakonec ani rádio mi do auta moc nesmí. Vzhled bych snad překousnul časem, i když se mi moc nelíbí - opravdu nemám rád agresivní ostré tvary (takže většina novějších aut odporuje mému estetickému cítění, pojetí krásna, mám rád harmonii, ladnost, takže chci decentní nenápadně elegantní tvary). Měl jsem plno podmínek, požadavků na své "nové" auto a od začátku věděl, že se nesplní asi vše. Např. motor 6-ti válec nebo více (lahodný zvuk, tah) a zároveň objem 2500ccm nebo méně (spotřeba, pojištění). To splňuje třeba Xedos, BMW (není jich moc typů). Zásadní však bylo pohodlí a bezpečnost. Bohužel i Vel Satis je v tom pohodlí slabý (jako snad všechna auta od výroby kolem roku 2000) - prostě nedá se v tom sedět (třeba 8-12hodin), ať to je Vel Satis nebo Volvo S80 nebo Audi atd. Záměrně uvádím auta, která jsou považována za pohodlná. Nemluvím o VW Bora, Passat, kde nevím, jak bych nazval pokus o sezení, když Vel Satise označím za auto, kde se nedá sedět - prostě z těhle VW aut jsem vystřelil po pár vteřinách v sedadle a nepotřeboval ani zkušební jízdu, to bylo něco hroznýho, přitom jde jen o drobnost - tvar sedadla). Když někde řeknu, že starý Fiat Punto je rozhodně pohodlnější na dlouhodobé sezení (nikoliv jízdu) než mé "super Volvo 960" (které je zase pohodlnější než novější dnešní S80-ky a sedadla v mém navrhoval prý ortoped), tak se mi smějou (a já jim). Nedám na značku ani řeči, jen na fakta. Tvar sedadla je naprosto zásadní věc a málokterá dnešní auta mají pohodlné sedadlo. Dřív pohodlných bylo více, dnes je to katastrofa (jakoby to navrhovali lidi, co nemaj páru o anatomii páteře). Safran je to nejlepší z těch stovek, kde jsem seděl a ještě to platí jen pro jeden z těch cca 4 typů sedadel, co se dělaly (znalci mne třeba opraví). Safrane je auto, kde se myslím těch 12hodin denně dá sedět (trochu se tomu blíží starší modely Audi A8 s dofukem sedaček - což Vel Satis nemá, taky BMW 750 má dobrý tvar, ...), ale po skutečně velmi seriózním (byť subjektivním) hodnocení a získávání zkušeností zvítězil Safrane. Nikomu samozřejmě nevnucuji, je to jen můj názor :) Jak jsem psal, VÍM PROČ. :) Navíc cena Vel Satise kolem 400 tisíc (v dané výbavě a v daný čas, když jsem auto sháněl) je trochu zbytečně moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 7:07 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
To je pěkný příspěvek,také mám pár zkušeností buď osobních nebo z rodiny,pár aut už se u nás vystřídalo,s ostatními jsem se svezl.Nakonec vyhrál Safrane.A co se týče sedadel,o kterých píšeš,s cestou hodně dalekou zkušenost nemám,ale po non stop cestě do Tater jsme vystoupili naprosto svěží.Po šesti hodinách cesty jsem jen žasnul,jak mohl někdo v roce 1992 vyrobit takový luxus,bezpečí a pohodlí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 8:18 pm 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
jendys píše:
To je pěkný příspěvek,také mám pár zkušeností buď osobních nebo z rodiny,pár aut už se u nás vystřídalo,s ostatními jsem se svezl.Nakonec vyhrál Safrane.A co se týče sedadel,o kterých píšeš,s cestou hodně dalekou zkušenost nemám,ale po non stop cestě do Tater jsme vystoupili naprosto svěží.Po šesti hodinách cesty jsem jen žasnul,jak mohl někdo v roce 1992 vyrobit takový luxus,bezpečí a pohodlí.


Taky bych rád přispěl. Prošel jsem taky hodně auty a navíc i v práci řídím několik služebních aut. Sedačky v safránkovi jsou jedny z nejpohodlnějších. Když se do nich posadím, tak i po několika hodinách jízdy jsem v pohodě. Prostě pohodlí. Dokonce i kamarády (nebo kolegy), které občas vozím, tak nezávisle na sobě říkají, že jsou pohodlné a že by si dovedli představit cestování třeba do Chorvatska.
Chtěl bych ty sedačky porovnat s Vel Satisem. Musím se někdy do toho posadit. Má někdo tuto zkušenost, příme porovnání Safrane - Vel Satis?

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 18, 2008 11:15 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 7:18 am 
Offline
Sedí tu furt..

Registrován: ned dub 06, 2008 8:04 pm
Příspěvky: 125
Bydliště: Ostrava
Amstafek píše:
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.


No tak zrovna superbem nejezdím, takže nemůžu tohle srovnat.

_________________
Škoda 120L 1985 - Liza
Škoda Forman 1993 - Meggie
Safrane 2,1 td 1994 - Homer
nyní Safrane 2,5 td 1996 - Homer II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 9:26 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jeste bych dohodil jedno "zánovní" auto co jsem mel v kterem se dobre sedelo a diky nemu jsem usoudil ze si koupim Safrane...Renault 11 :lol_ ....na to ze auto melo cca 1 tunu a rok vyroby 87 a velikosti takova lehounce vetsi felicie, tak jezdeni v nem byla lahoda...1,7 benzin s 55kW - zadnej zavodnik, ale objem tomu dal docela tah, presny kratky razeni, mekoucky sedadla s bocnim vedenim pro rychlou jizdu, 3 dverak ale stejne si vzadu sedli tri lidi v pohode, velkej kufr, a hlavne mekej podvozek.....asi to nikoho moc nezajima jenom jsem zavzpominal :oops: a ze v pred 21 lety bylo auto, z nizsi stredni tridy, a mohlo byt pohodlny a na svoji velikost velkorysi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát pro 19, 2008 10:02 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
Příspěvky: 1154
Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
Však taky nebyl Renault 9 nadarmo Vozem roku 1981.R 11 je postavené na stejné platformě a vyráběl se souběžně s R 9. :jop:

_________________
Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
-----------------------------
Now: Vel Satis 2.0 Turbo
R. Dauphine


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 12:00 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.
sorry Amstafku, neber to jako rejpani, ale neco jinyho jsou sedacky v RN a neco jinyho v RXE nebo podobny vybave. ty v RN jsou prostě jiný a asi teda míň pohodlný (nemam s tim zkusenost, ale pokud je to nejnizsi vybava a neni ti to pohodlny tak to asi tak bude). Zamerne nerikam v baccaře, protože ty mi připadaj míň pohodlný než ty v RXE. ty v baccaře i když jsou seštelovaný vaky dle libosti, tak jsou takový celkem tvrdý. mm100 má takový ty jakoby manžestrový, v tom jsem nikdy nejel, ale ty vypadaj fakt extra pohodlný, jak gauč :D. a když vidim, jak pěje chválu, tak asi tak nejenom vypadaj :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 12:51 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
Amstafek píše:
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.
sorry Amstafku, neber to jako rejpani, ale neco jinyho jsou sedacky v RN a neco jinyho v RXE nebo podobny vybave. ty v RN jsou prostě jiný a asi teda míň pohodlný (nemam s tim zkusenost, ale pokud je to nejnizsi vybava a neni ti to pohodlny tak to asi tak bude). Zamerne nerikam v baccaře, protože ty mi připadaj míň pohodlný než ty v RXE. ty v baccaře i když jsou seštelovaný vaky dle libosti, tak jsou takový celkem tvrdý. mm100 má takový ty jakoby manžestrový, v tom jsem nikdy nejel, ale ty vypadaj fakt extra pohodlný, jak gauč :D. a když vidim, jak pěje chválu, tak asi tak nejenom vypadaj :)
Bóďo, Ty nemáš zkušenost s RN výbavou?;) Mám takovej pocit, že v poslední době jsi v RN seděl nejednou...:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 10:39 am 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
To boda : Nee, neberu to jako rejpaní :wink: . Možná máš pravdu. Těžko říct....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 12:03 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hejlák píše:
Bóďa píše:
Amstafek píše:
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.
sorry Amstafku, neber to jako rejpani, ale neco jinyho jsou sedacky v RN a neco jinyho v RXE nebo podobny vybave. ty v RN jsou prostě jiný a asi teda míň pohodlný (nemam s tim zkusenost, ale pokud je to nejnizsi vybava a neni ti to pohodlny tak to asi tak bude). Zamerne nerikam v baccaře, protože ty mi připadaj míň pohodlný než ty v RXE. ty v baccaře i když jsou seštelovaný vaky dle libosti, tak jsou takový celkem tvrdý. mm100 má takový ty jakoby manžestrový, v tom jsem nikdy nejel, ale ty vypadaj fakt extra pohodlný, jak gauč :D. a když vidim, jak pěje chválu, tak asi tak nejenom vypadaj :)
Bóďo, Ty nemáš zkušenost s RN výbavou?;) Mám takovej pocit, že v poslední době jsi v RN seděl nejednou...:D
to sice jo, ale nejel jsem s tim žádnou delší cestu :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2008 2:34 am 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Bóďa píše:
Amstafek píše:
No s těma sedačkama bych to tak nepřeháněl. Když jedu v safranu delší dobu ( cca 300km a více ) tak jsem docela z něho unavenej, oproti Superbu, kterym jsem jezdil celej den. Podle mě je to individuální. A s tou poruchovostí, je to zase kus od kusu.
sorry Amstafku, neber to jako rejpani, ale neco jinyho jsou sedacky v RN a neco jinyho v RXE nebo podobny vybave. ty v RN jsou prostě jiný a asi teda míň pohodlný (nemam s tim zkusenost, ale pokud je to nejnizsi vybava a neni ti to pohodlny tak to asi tak bude). Zamerne nerikam v baccaře, protože ty mi připadaj míň pohodlný než ty v RXE. ty v baccaře i když jsou seštelovaný vaky dle libosti, tak jsou takový celkem tvrdý. mm100 má takový ty jakoby manžestrový, v tom jsem nikdy nejel, ale ty vypadaj fakt extra pohodlný, jak gauč :D. a když vidim, jak pěje chválu, tak asi tak nejenom vypadaj :)

Superb, aspoň některé verze, mi (kupodivu) přijde jako jedno z mála novějších aut, kde sedadla jakž takž ujdou (jen přední). Nečekal bych ale třeba lepší podvozek neš má Safrane. Nicméně bohužel jsem s ním nikdy nejel (ani v něm neseděl). Je ale už taková má "profesionální deformace" - jdu třeba po chodníku podle zaparkovaných aut, kouknu okýnkem do každého na přední sedadla a už jen v duchu hodnotím při chůzi: šmejd, šmejd, hrůza, katastrofa, tímhle by šlo jet 3 hodiny, šmejd, šmejd, hmm ujde, šmejd, hrůza, šmejd, šmejd, šmejd.... Samozřejmě jediné trochu "objektivní" je tím každým autem jet mnoho hodin, ale hodně dnes už poznám prostým prvním pohledem (ze tvaru opěradla, výšky a sklonu sedáku, polohy k volantu, rezerva ke stropu atd.). A pochopitelně rozhodují i "individuální záda", která se v sedadle vezou. Amstafek je zrovna sice zaparkovaný ob dvě parkovací místa přede mnou, ale když jsem se vracel do Prahy, už se stmívalo, tak přes ta tmavá skla jsem se ani nekoukal dovnitř. Jen potvrzuji, že "kožené Baccary" nejsou tak pohodlné, jako ty mé "hadráky" a ty nekožené z (nej)nižší verze jsou ještě hodně slabší než dofukovací Baccara. Rozhoduje i ročník. Třeba Laguny měly dobré (některé) nekožené sedačky tuším od 1995 do 1998, pak dobré byly kožené kolem r.v. 2003 atd. Teď se objevilo jedno krásný auto s těmi výbornými sedadly (byť bez dofuku) v Mukařově (na tipcars i sauto). Skoro lituju, že to své 2,5/20V už mám, je po více majitelích. To inzerované je novější, je to 6-válec 140kW a po 1.majiteli a taky podle obrázku i popisu bude asi v lepším stavu než mé. Seděl jsem téměř ve všech Safranech v republice, které se objevily v inzerci za poslední 2-3 roky, pokud měly automat. Tak vím, že kombinace těchto sedadel a navíc 6-ti válec je v inzerci vzácná (šestiválce v automatu bývají obvykle s koženými).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 3:46 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Tak jsem koukal, že Safrane v Mukařově, co o něm píšu v příspěvku výše, už několik (více) dnů není v nabídce. Nekoupil si ho tu někdo? Většinou vídám na inzerci obdobná auta měsíce, i přes rok než zmizí, ale při takto nasazené ceně a jestli stav uvnitř vypadal jak zvenku na obrázku ho asi prodali rychle... Jen tak se ptám, chtěl jsem se na něj totiž do bazaru podívat až sleze sníh...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 5:04 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
Je možné,že neměl zaplacený pobyt na tipcarsu,tak ho vymázli,třeba se zase objeví.Připomeň mi ho,jak vypadal a kolik stál?O jednom šestiválu vím v Hradci Králové,stojí tam už moc dlouho,myslím,že má poloprázdné pneu,je to phase II a určitě šestivál i s prigo kolama,které se na něj dávaly,jen nevím,jestli je to ten novější motor,nebo 123 kW.Nikde v nabídce není,ale v autobazaru stojí u plotu zády k silnici,je tmavě modrý,má brněnské číslo.Podívám se na něj,jezdím okolo občas.A ještě k těm sedadlům,v Brně u Richarda mají na prodej Safrane 2.5 právě s těmi křesly,je to opravdu jak manšestrový gauč.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned led 11, 2009 6:01 pm 
Offline
Pokročilý

Registrován: stř říj 15, 2008 5:15 am
Příspěvky: 45
Bydliště: Praha
Mám pocit, že ho neinzerují už přes týden (byl na tipcars i sauto), tak uvidíme, zda se ještě objeví. Samozřejmě co jednoduššího, než do bazaru zavolat. Ale zatím je ten sníh :D Ptal jsem se spíš proto, jestli někdo odtud ho nevzal. Jinak to byl 140kW, automat, 1.majitel, původ ČR, rv.1999, 248000km, šedomodrozelenostříbrná metalíza (asi stejná barva, jako má na inzerci ten v Mariánských Lázních za 49 tisíc - když dáš do filtru Safrane s automatem vyběhnou dva - České Budějovice za 79000, je trochu prorezlý - tím jsem taky jel a ty Mariánky - tomu něco klepe vespod, jinak snad ujde, sem tam odřený - oba mají ale tvrdé kožené čalounění), ale na rozdíl od toho z lázní byl ten v Mukařově nablejskaný, jak nový vypadal (na fotce). Cena 60 tisíc (59900 nebo tak nějak). Ale neměl dofukovaní sedaček. Tak to jsou zhruba hlavní věci, jestli si to pamatuju.
Přes Brno jsem zrovna včera jel - nejdelší trasa mým současným Safranem - 11 hodin v autě. :D Měnit nehodlám


Naposledy upravil mm100 dne ned led 11, 2009 6:14 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz