Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř čer 18, 2025 10:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zátěžový regulátor
PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 10:20 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: pon úno 18, 2008 8:45 pm
Příspěvky: 7
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 79kW / 107PS 2,2 i
Výbava: RN
Zdravím všechny,
mám Safrana r.93, 2.2i, RN, s ABS, kotouče na všech 4. Nevíte náhodou prosím někdo, jestli je nutný, aby tam fungoval zátěžový regulátor brzd na zadní nápravě? Je tam EBD/umí se postarat o to samý co dělá ten regulátor nebo ne?
Díky moc, hodně šťastných kilometrů!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zátěžový regulátor
PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 10:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
standa píše:
Zdravím všechny,
mám Safrana r.93, 2.2i, RN, s ABS, kotouče na všech 4. Nevíte náhodou prosím někdo, jestli je nutný, aby tam fungoval zátěžový regulátor brzd na zadní nápravě? Je tam EBD/umí se postarat o to samý co dělá ten regulátor nebo ne?
Díky moc, hodně šťastných kilometrů!
no ten regulator je spis soucast toho EBD ne? jako bejt tam asi musi, protoze jinak by zadek asi brzdil dost napikacu, proc ho chces dat pryc? myslim si ze to vsude koupis za dobře...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 9:33 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
a jaxte jako prisli na to ze ma safrane EBD :shock:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 2:17 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
NeviM píše:
a jaxte jako prisli na to ze ma safrane EBD :shock:
to je rozdeleni brzdnyho ucinku na napravy vole :D takze kdyz tam mas zatezak, coz ti meni brzdnej ucinek na napravy podle zatizeni, tak to ma logicky EBD

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:42 pm 
Offline
Pisálek..

Registrován: ned říj 28, 2007 1:55 pm
Příspěvky: 90
Bydliště: Praha
Hele kluci, nejsem si 100 °/° jistej, ale safrane z r. 93 až 95 EBD neměl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:47 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Amstafek píše:
Hele kluci, nejsem si 100 °/° jistej, ale safrane z r. 93 až 95 EBD neměl.
hezký procenta :lol2:

no tak asi nemel no, ale je to takova drivejsi podoba :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:49 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
Bóďa píše:
NeviM píše:
a jaxte jako prisli na to ze ma safrane EBD :shock:
to je rozdeleni brzdnyho ucinku na napravy vole :D takze kdyz tam mas zatezak, coz ti meni brzdnej ucinek na napravy podle zatizeni, tak to ma logicky EBD

samozdrejme ze nemak, kdyz je to vejmysl poslednich nekolika let voe :) ABS je trochu neco jinyho nez EBD- elektronicky rozdeleni brzdnyho ucinku ( mezi kola, nejen mezi napravy) a mechanickej zatezovej regulator brzdnyho ucinku na zadni naprave je taky trosku neco jinyho :lol2:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 10:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
NeviM píše:
Bóďa píše:
NeviM píše:
a jaxte jako prisli na to ze ma safrane EBD :shock:
to je rozdeleni brzdnyho ucinku na napravy vole :D takze kdyz tam mas zatezak, coz ti meni brzdnej ucinek na napravy podle zatizeni, tak to ma logicky EBD

samozdrejme ze nemak, kdyz je to vejmysl poslednich nekolika let voe :) ABS je trochu neco jinyho nez EBD- elektronicky rozdeleni brzdnyho ucinku ( mezi kola, nejen mezi napravy) a mechanickej zatezovej regulator brzdnyho ucinku na zadni naprave je taky trosku neco jinyho :lol2:
kdo tady mluvil o ABS? :lol2: proste ten zatezak je v podstate to samy co EBD, jenom to neni elektronicky no :D a nech si toho a bez si delat "hn hn" do biturba bez motoru :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 7:20 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Ja napriklad EBD mam na predni naprave ale je to spis tim ze na pravym kole mam tu brzdu v pici :lol2: tak mi to rozdeluje ucinek na jenom na levy :lol2:
prej "hééén...vole héééééén" :lol: jo jinak super ze sem jeste ani nesedel v BI :? ....musim se za vama stavit nekdy a poradne se pokochat 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 21, 2008 4:36 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Ja napriklad EBD mam na predni naprave ale je to spis tim ze na pravym kole mam tu brzdu v pici :lol2: tak mi to rozdeluje ucinek na jenom na levy :lol2:
tak tomu řikam tunynk :lol2:
MatesK píše:
prej "hééén...vole héééééén" :lol: jo jinak super ze sem jeste ani nesedel v BI :? ....musim se za vama stavit nekdy a poradne se pokochat 8)
no to klidne prijed, muzes si sednout vedle michala jako spolujezdec a muzem tam dat pred celni sklo nejaky LCDcko s necim jako "need for speed" :lol2: abyste si pripadali realne :lol2:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz