 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je stř čer 18, 2025 10:08 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 09, 2008 11:27 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Jako plně souhlasím s Bóďou, ten nový zadek je hnus, je snad trochu snesitelný jenom v kombinaci s černou,kdy zaniknou ty vyseknuté blinkry a ta strašná klika a to tam ještě musí být spoiler,jinak fakt bliju.A co se týče předku,tak mi osobně se líbí, ale na biturbo nemá-to je nejhezčí safrane předek.Ja kdybych to někdy předělával,tak jedině masku z Baccary nebo přední nárazník z biturba. A ta červená se mi taky nikdy moc nelíbila, ale je fakt, že co jsem viděl Ivanova Safrana, tak jsem dost změnil názor... Fakt tomu autu sluší, ale musí být pěkná a hlavně to chce KOLA!!! Jinak se můžeš snažit do alelůja a furt to bude o ničem.... Vem si takového Safrana Dixe-je to totál otloukánek, ale ty kola z něj dělají pořád pěknou káru. Naopak Safrane MatesKa je nádherný, zachovalý a černý a ty kola (bože, ty mám doma ještě taky,to je vrchol hnusu-uvažoval jsem,že je hodím na zimu ale asi tam dám radši plechy) a kufr bez spoileru ho hodně shazují.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 09, 2008 11:50 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Jako je pravda že ten novej zadek není žádnej výbuch, ale mě ten starej příjde prostě starej...  Jinak s kolama naprosto souhlasím. Kola dělaj auto, jenže největší problém je to, že mám čtyřdíru, což mi dost zúžilo výběr. Mít pětiděr, tak se nerozmejšlím a kupuju ty Ronaly co má Bóďa a nebo sháním kola z BITURBA. Já ani nevim, jestli vůbec existujou čtyřděrý 17" a menší se mi tam rozhodně dávat nechcou.:\
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 09, 2008 12:15 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak jste mi tady toho mýho "Pašíka" pěkně poplivali.......  Zatracená upřímnost..... 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 09, 2008 4:28 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Max900R píše: Jako plně souhlasím s Bóďou, ten nový zadek je hnus, je snad trochu snesitelný jenom v kombinaci s černou,kdy zaniknou ty vyseknuté blinkry a ta strašná klika a to tam ještě musí být spoiler,jinak fakt bliju.A co se týče předku,tak mi osobně se líbí, ale na biturbo nemá-to je nejhezčí safrane předek.Ja kdybych to někdy předělával,tak jedině masku z Baccary nebo přední nárazník z biturba. A ta červená se mi taky nikdy moc nelíbila, ale je fakt, že co jsem viděl Ivanova Safrana, tak jsem dost změnil názor... Fakt tomu autu sluší, ale musí být pěkná a hlavně to chce KOLA!!! Jinak se můžeš snažit do alelůja a furt to bude o ničem.... Vem si takového Safrana Dixe-je to totál otloukánek, ale ty kola z něj dělají pořád pěknou káru. Naopak Safrane MatesKa je nádherný, zachovalý a černý a ty kola (bože, ty mám doma ještě taky,to je vrchol hnusu-uvažoval jsem,že je hodím na zimu ale asi tam dám radši plechy) a kufr bez spoileru ho hodně shazují. no v kombinaci s cernou to sice hezky je, jako kazdy auto ale podle me teda ne ze by ty svetla vypadaly jako pasky, to by bylo jeste osklivejsi  kazdopadne ja kdybych nekdy predelaval predek tak nahodim novej vrsek (kapota, svetla, maska), ale nárazník z biturba, to se mi zdá jako nejlepší kombinace... proste to co se bude delat na tom romanovym vehiklu jestli se k tomu vubec nekdy dopracujem. a ty kola s tim je to fakt pravda. ty origos patnactky jsou fakt desny, nedovedu si s nima safrana uz moc predstavit i kdyz na zimu tam stejne prijdou, ale proste potom to vypada jako naprosta tuctova kara... kazdopadne uz jsme se o tom s matesem bavil a samozrejme planuje nejaky kolesa a spojler taky... taky budem tunit kryt motoru, vid mates? hejlák píše: Jako je pravda že ten novej zadek není žádnej výbuch, ale mě ten starej příjde prostě starej...  Jinak s kolama naprosto souhlasím. Kola dělaj auto, jenže největší problém je to, že mám čtyřdíru, což mi dost zúžilo výběr. Mít pětiděr, tak se nerozmejšlím a kupuju ty Ronaly co má Bóďa a nebo sháním kola z BITURBA. Já ani nevim, jestli vůbec existujou čtyřděrý 17" a menší se mi tam rozhodně dávat nechcou.:\ to ze mas ctyrdiru ti teda vyber fakt moc nezuzilo, mozna tak o kola z biturba, jinak je kol v tvy rozteci (4x100) asi tak 20x vic nez v petidire (5x108) jelikoz 4x100 ma kazdy druhy auto... kdybys chtel mermomoci kola z biturba tak taky neni takovej problem to predelat na petidiru. a ty moje ronaly se taky delaly ve ctyrdire a vim o dvou sadach. a čtyřděrý 17" se samozřejmě dělaj, dělaj se klidně 22", rozteč na to nemá absolutně vliv Plzeňák píše: Tak jste mi tady toho mýho "Pašíka" pěkně poplivali.......  Zatracená upřímnost.....  tak tam hod aspon ten spojler  jo mimochodem nerikal jsi ze mas tu chromovanou masku? na sraze jsi ji nemel... 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv říj 09, 2008 4:49 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 6:27 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Chromovaná maska je zatím uložená ve sklepě - zatim a křídlo úpěnlivě sháním!!!!!!!!!! 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 12:37 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
je, vsak tu masku mas prehozenou na pet minut... sto mel vzit na sraz bysme to votunili  kridlo shanej a este nejaky ty kolesa cece... vim o tech "mejch" na prodej i v petidire  ale sakra doufam ze je za chvili nebude mit celej klub 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 12:49 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Já do těch kol jdu. Včera už jsem s borcem navázal kontakt, kola pořád má. Akorát mi teda od včerejška neodpsal, tak čekám na mail jak malej kluk. Jinak nevíte kolik by tak stálo nechat je polat PPLkem?
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:17 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Bóďa píše: Plzeňák píše: Chromovaná maska je zatím uložená ve sklepě - zatim a křídlo úpěnlivě sháním!!!!!!!!!!  je, vsak tu masku mas prehozenou na pet minut... sto mel vzit na sraz bysme to votunili  kridlo shanej a este nejaky ty kolesa cece... vim o tech "mejch" na prodej i v petidire  ale sakra doufam ze je za chvili nebude mit celej klub 
Kolik by stály ty tvý kitový v 5ti díře.....  Kdo mi to pak zapíše do T.P.,a kdo to bude obouvat,když nejlevnější 17" pneu od Matadoru,nebo Barumu stojí nové kolem 4500kč/ks.... 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:29 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
do TP ti to nikdo nezapíše, leda že by sis od nekoho pujcil ktery budou taky 17" a podobne siroky a mel by k tomu typovej list na safrana  a obouvat je budou v pneuservise, blazne, kdes prisel na cenu za barumky nebo dokonce matadory za 4500? perfekt bridgestone, vitez ADACu jako nejtizsi pneumatika, za 3000,-/kus (rychlostni index W), takze nejaky posrany barumky ci matadory budou tak za dvojku. nehlede na to, ze se dneska daj koupit pneumatiky jety treba mesic (takze jako novy) za vybornou cenu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:33 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Prvotně mě zajímá ta cena těch disků......
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:38 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
6500,- viz. http://kola-pneu-alu.sbazar.cz/original ... 96210.html (jestli už je honza (biturbo) nekoupil na XMko...) sakra ale zacina me mrzet ze jsem sem dal ty odkazy  . mel jsem hezky neokoukany kola, ktery moc lidi na safranovi nema... 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:40 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Dík!!!!!! 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 1:41 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no jestli je koupis tak teda mas zac... mimochodem tady jsou ty bridgestony: http://www.pneu-servis.cz/index.php?Pne ... 9§=111
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát říj 10, 2008 2:16 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďo, asi Tě nepotěším, ale teď jsem si s borcem psal a v příštím týdnu obouvám "papuče".  Díky Ti!:)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|