Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte črc 01, 2025 8:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 30, 2008 3:26 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
nie ze by mi chybalo tych par korun pre ktore ju tu ponukam ale mozno niekto potrebuje, ak nie, odnesiem do zberu, hlinik je hlinik :wink:

tlmice mam uz von vsetky 4..... cenu davam na 4 500sk za komplet s elektronikou ako som pisal

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 3:30 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
prosimte, kterej ten zadni mech je KO? asi bych mel behem par tejdnu zajem, jestli jeste bude k mani :P

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 7:43 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
no KO je pravy, par ludi mi vravelo ze by to slo zalepit zvaračskou paskou, tak aby to drzalo

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 8:33 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hanci píše:
no KO je pravy, par ludi mi vravelo ze by to slo zalepit zvaračskou paskou, tak aby to drzalo
odpovím za nevíma: super, mam KO levej... :D

jen tak mimochodem, co to je zvaračská páska? nějak jinak prosimtě, nerozumim.. :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 8:53 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
no to je svářečská lepíci páska....je to proste samolepíci páska která vytvoří takovej povrch jakoby si to svařil, akurát tohle se jenom lepí na povrch, jo a extrémne to drží, ale nevím či to opravdu funguje, jen pár lidi mi řeklo že matroš z kterého je ten mech vyrobený zalepim jedine tou páskou (sorry, česky velmi neumím :wink: )

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 31, 2008 9:24 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hanci píše:
no to je svářečská lepíci páska....je to proste samolepíci páska která vytvoří takovej povrch jakoby si to svařil, akurát tohle se jenom lepí na povrch, jo a extrémne to drží, ale nevím či to opravdu funguje, jen pár lidi mi řeklo že matroš z kterého je ten mech vyrobený zalepim jedine tou páskou (sorry, česky velmi neumím :wink: )
aha. no ten mech je hlavne dost pevnej diky tomu ze je to silna nit a na tom jeste ocelova nit (takovy mřížky) a je to zality v ty gume... takze si myslim ze kdyz se to jenom prelepi tak to moc drzet nebude, mozna kdyby se to udelalo ze stejnyho matroše kolem dokola, přilepilo se to nejakym spešl lepidlem (třeba s kterym se lepěj pneumatiky) a ještě se to naproti tý díře sešilo tas záplata.ale to už je moc patlání...

stejně jsou v renaultu uplný idioti, kdyby ty tlumiče nechali za nějakou trochu rozumnou cenu tak by na tom vydělali víc než když si to koupí jenom pár lidí za takovouhle cenu. na tom přece nemůže bejt nic moc výrobně složitýho... i kdyby to prodávali třeba za 40 nebo 50 tisíc, tak si to koupí mnohem víc lidí a lidi tenhle podvozek nebudou tolik zatracovat a vymejšlet si, že je poruchovej... neni nijak moc poruchovej, jenom nema každej na výměnu tlumičů, což je součást, která se má měnit každejch pár let, je jasny že kdyz tam jsou ty tlumice jeste z fabriky tak nemuze cekat, ze mu ty mechy neprasknout.. ale to už je dost mimo téma.. :evil:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 02, 2008 12:34 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
ja bych si je vzal, ale vubec nevim kdy, mozna za mesic, mozna za dva, proste netusim, tak jestli jim chces prokazat tu cest aby se vozili na biturbu (teda nektery z nich), tak mi je podrz, jestli ti prekazej, tak se jich zbav, ale dej predtim vedet, ze bych si treba pospisil kdyz to pujde, dik :wink:

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 02, 2008 6:55 am 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
jasne, nejaki zaujemcovia su ale ti sa skor len vypytuju, dam vediet

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 02, 2008 8:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
Příspěvky: 178
Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
Hugo z hor píše:
nolimit píše:
vysvetlenie:aj ked aj ked odyde nejaky kvalt,tak sa s tym da jazdit. kamosovi na nive isla len 2 , 5 a jazdil s tym dalej. staci?
Tak to už je moc :lol: Niva? Nu vot, éto mašína :lol2: Ale na rozdíl od Nivy má Safrane elektronickou automatickou 4-stupňovou převodovku , myslím AD8? - žádnej mauální fofrklacek, kterým bys kopl kvalt, kterej chceš. Řadí (nebo spíš už neřadí) si to to, co chce samo, i proti vůli řidiče :lol: Jak přestane něco řadit, je to kaput a ende - a jezdit s tím nende :P


a uz len kupit kona,a zaprah :lol2: ja automat nemusim,a radcej mam manual.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob zář 06, 2008 8:43 am 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
predane

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 07, 2008 2:32 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
i ty tlumice?

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 07, 2008 6:02 pm 
Offline
Začátečník

Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Michalovce Slovakia
jj, vsetko komplet predane, mozes zmazat

_________________
TDI - Trvalo Dobrá Investícia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 07, 2008 6:18 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
skoda..

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz