| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je čtv říj 30, 2025 10:03 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Automaticka prevodovka, aktivny podvozok, papiere  Napsal:  čtv srp 21, 2008 10:09 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| Renault Safrane V6 RXE r.v.1993
 Podvozok  - Predné tlmiče OK - pružia, držia vzduch. Zadné - jeden je OK, na druhom je diera v mechu. Elektronika - komplet s kompresorom a náhradnou riadiacou jednotkou. Zadné tlmiče mám už von, ak by bol záujem vyberiem komplet všetko z auta. Dôvod predaja - nechce sa mi o to starať. - PREDANÉ
 
 Automaticka prevodovka ma defekt, funguje len spiatočka, 3 a 4 prevodovy stupen. Mozno aj druhy ale neviem otestovat. Auto sa po pridavani plynu nepohne, resp iba malo a tlaci ho do otacok, pri blokovani menica na 3ku auto ide.
 
 Predam aj papiere od tohto auta.
 _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 Naposledy upravil hanci dne sob zář 06, 2008 8:41 am, celkově upraveno 1
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| nolimit | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv srp 21, 2008 10:18 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
 Příspěvky: 178
 Bydliště: Bratislava
 Rok výroby: 0
 | 
				
					| pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Automaticka prevodovka, aktivny podvozok, papiere  Napsal:  čtv srp 21, 2008 10:36 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| hanci píše: Renault Safrane V6 RXE r.v.1993
 Podvozok  - Predné tlmiče OK - pružia, držia vzduch. Zadné - jeden je OK, na druhom je diera v mechu. Elektronika - komplet s kompresorom a náhradnou riadiacou jednotkou. Zadné tlmiče mám už von, ak by bol záujem vyberiem komplet všetko z auta. Dôvod predaja - nechce sa mi o to starať.
 
 Automaticka prevodovka ma defekt, funguje len spiatočka, 3 a 4 prevodovy stupen. Mozno aj druhy ale neviem otestovat. Auto sa po pridavani plynu nepohne, resp iba malo a tlaci ho do otacok, pri blokovani menica na 3ku auto ide.
 
 Predam aj papiere od tohto auta.
 ahoj, prosimte psali jsem si na renault foru soukromy zpravy ohledne tech tlumicu, rad bych to doresil tady. neblizi se nejak doba kdy jednou za pet let jedes do cr?     nolimit píše: pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . hochu, tak tvoje prispevky silne nepobiram...   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| nolimit | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  čtv srp 21, 2008 10:39 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
 Příspěvky: 178
 Bydliště: Bratislava
 Rok výroby: 0
 | 
				
					|     nechapem.   ( ak vadi spam zmazat)
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát srp 22, 2008 8:31 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| nolimit píše: pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . akoze co si tym chcel povedat??_________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Automaticka prevodovka, aktivny podvozok, papiere  Napsal:  pát srp 22, 2008 8:34 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| Bóďa píše: hanci píše: Renault Safrane V6 RXE r.v.1993
 Podvozok  - Predné tlmiče OK - pružia, držia vzduch. Zadné - jeden je OK, na druhom je diera v mechu. Elektronika - komplet s kompresorom a náhradnou riadiacou jednotkou. Zadné tlmiče mám už von, ak by bol záujem vyberiem komplet všetko z auta. Dôvod predaja - nechce sa mi o to starať.
 
 Automaticka prevodovka ma defekt, funguje len spiatočka, 3 a 4 prevodovy stupen. Mozno aj druhy ale neviem otestovat. Auto sa po pridavani plynu nepohne, resp iba malo a tlaci ho do otacok, pri blokovani menica na 3ku auto ide.
 
 Predam aj papiere od tohto auta.
 ahoj, prosimte psali jsem si na renault foru soukromy zpravy ohledne tech tlumicu, rad bych to doresil tady. neblizi se nejak doba kdy jednou za pet let jedes do cr?     nolimit píše: pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . hochu, tak tvoje prispevky silne nepobiram...   zdar, no neblizi sa     nemam dovod, najblizsie tak max. do Nitry   _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Automaticka prevodovka, aktivny podvozok, papiere  Napsal:  pát srp 22, 2008 9:33 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| hanci píše: Bóďa píše: hanci píše: Renault Safrane V6 RXE r.v.1993
 Podvozok  - Predné tlmiče OK - pružia, držia vzduch. Zadné - jeden je OK, na druhom je diera v mechu. Elektronika - komplet s kompresorom a náhradnou riadiacou jednotkou. Zadné tlmiče mám už von, ak by bol záujem vyberiem komplet všetko z auta. Dôvod predaja - nechce sa mi o to starať.
 
 Automaticka prevodovka ma defekt, funguje len spiatočka, 3 a 4 prevodovy stupen. Mozno aj druhy ale neviem otestovat. Auto sa po pridavani plynu nepohne, resp iba malo a tlaci ho do otacok, pri blokovani menica na 3ku auto ide.
 
 Predam aj papiere od tohto auta.
 ahoj, prosimte psali jsem si na renault foru soukromy zpravy ohledne tech tlumicu, rad bych to doresil tady. neblizi se nejak doba kdy jednou za pet let jedes do cr?     nolimit píše: pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . hochu, tak tvoje prispevky silne nepobiram...   zdar, no neblizi sa     nemam dovod, najblizsie tak max. do Nitry   tyjo tak to je docela skoda, to mam celkem daleko... nechces prijet na sraz?     hanci píše: nolimit píše: pardon za spam.  ale na manuale staci v prevodke  1-2-5 . akoze co si tym chcel povedat??tak ja myslel ze vy si budete rozumnet kdyz oba mluvite slovensky a taky ne    ... ja to taky nechapu.. porad rikam ze se tu zacinaj dit divny veci, viz napriklad inzerat "buď dobrý"..._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát srp 22, 2008 10:33 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| nj, na sraz by som velmi rad prisiel ale to by neslo, musim este vpredu vymenit tie pneumaticke tlmice za klasicke, takisto vymenit ramena, stabilizatory, poloosy i čapy. Ja som mal doteraz 3.0 RXE automat, v nom uz druhu prevodovku ktora vydrzala presne 5 rokov, tak mi to aj povedal na vrakovisku v Prahe ked som ju kupoval ze tak vydrzia tie repasy. Nechcelo sa mi davat 25 000sk za opravu tak som kupil manual. Ma najazdene 400 000km ale to je jakoby nic. Musim ho dat troska dokopy po interierovej stranke i motorovej, aby sa na nom dalo jazdit v pohode. Manual je manual, BMW sa na mna nechytaju      Ked chcipne motor co neocakavam mam doma predsa druhy a kopu nahradnych dielov tak je to do pohody.    _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| nolimit | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát srp 22, 2008 8:44 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
 Příspěvky: 178
 Bydliště: Bratislava
 Rok výroby: 0
 | 
				
					| zle som sa vyjadril    .  ale to rradenie 1-2-5 som skusal,a ide to.   oprava prevodky je dost problem. par rokov dozadu som mal v aute sutaznu,a je to o drzku..
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát srp 22, 2008 11:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| nolimit píše: zle som sa vyjadril    .  ale to rradenie 1-2-5 som skusal,a ide to.   oprava prevodky je dost problem. par rokov dozadu som mal v aute sutaznu,a je to o drzku..pořád nechápu..._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob srp 23, 2008 12:30 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| Bóďa píše: pořád nechápu... tak tolik nehul  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 27, 2008 12:34 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Nemyslí on řazení rychlostních stupňů 1-2-5 ?   _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 27, 2008 12:45 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| Plzeňák píše: Nemyslí on řazení rychlostních stupňů 1-2-5 ?   no to jsem taky pochopil ale jako smysl toho jsem nepochopil... fakt jako nepobiram_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| nolimit | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  stř srp 27, 2008 5:36 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
 Příspěvky: 178
 Bydliště: Bratislava
 Rok výroby: 0
 | 
				
					| vysvetlenie:aj ked aj ked odyde nejaky kvalt,tak sa s tym da jazdit.  kamosovi na nive isla len  2 , 5   a jazdil s tym dalej.   staci? 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Hugo z hor | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob srp 30, 2008 9:18 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: sob črc 19, 2008 10:54 pm
 Příspěvky: 7
 | 
				
					| nolimit píše: vysvetlenie:aj ked aj ked odyde nejaky kvalt,tak sa s tym da jazdit.  kamosovi na nive isla len  2 , 5   a jazdil s tym dalej.   staci? Tak to už je moc     Niva? Nu vot, éto mašína     Ale na rozdíl od Nivy má Safrane elektronickou automatickou 4-stupňovou převodovku , myslím AD8? - žádnej mauální fofrklacek, kterým bys kopl kvalt, kterej chceš. Řadí (nebo spíš už neřadí) si to to, co chce samo, i proti vůli řidiče     Jak přestane něco řadit, je to kaput a ende - a jezdit s tím nende  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |