Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je ned lis 10, 2024 8:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2013 11:38 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
maharadza píše:
Proč by ji dostával ?? on svojí povinnost splnil a sdělil kdo auto měl ! takhle tnám to říkal chlap na školení řidičů MKD.

Protože to je smysl toho nového zákona, který zahájil tuhle diskuzi. Tzv. objektivní odpovědnost provozovatele vozidla.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2013 3:52 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
No je to zatím asi diskutabilní...dokud to někdo nezkusí :lol_ ...no každopádně dám vědět, pokud se do tý situace dostanu.

http://www.advokat-zlinsko.cz/příspěvky-aktuality/osoba-blízká-u-dopravních-přestupků-od-r-2013

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2013 4:23 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
No je to pravda. Kdyby byla v ČR na dálnici neomezena rychlost tak já bych stejně jel 90-100 kvůli spotřebě v pomalím pruhu.... Ale pokud neomezena rychlost tak jen na opravdu dobrých minimálně 3pruhové dálnici a na opravdu bezpečných usecích. V zimě a v zatáčkách dát značky s omezením nebo minimálně s doporučenou rychlostí. Protože když někdo dostane smyk vletí zase do nevinných. V Německu jsou některé useky 3 proudové opravdu dost bezpečné i třeba při těch 250.... Ale roste zase ryziko například prasknutí pneu. Proto bych přece jenom nějakou tu maximálku stanovil i v Německu

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2013 11:20 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
No sice jezdim trošku rychleji ale vždy s rozumem a jsem rád že je tu omezena rychlost pač kde jaky "tunner" by vas mohl na dalnici potkat.A poteš košte za dalsí vyší rychlost Maxi kde je 90 mimo mesto tu už bych vubec neměnil umiš si představit že bys chtel vjet do křižovatky a nejaky magor by tam jel 200 se otočiš a než se podivaš zpet je v tobě!Stačí aby v te rychlosti přehledl značku!A za další Němci jsou o 90 procent slušnější řidiči než Češi Matesk !Češi trouby vytlačuji vybrždují lepi se na prdel atd.. proste musim řict prasata a to jsem čech :lol_ funkce zip u nas nefunguje nemecko jo a tak je to i s ostatnima věcma co se tyče dopravy mame se co učit!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 12:45 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no a teď tě "kdejaký tunner" potkat nemůže? :wink: dnes jsem jel D1 tam a zpět a českejch "superřidičů" mám fakt dost... nemyslim si, že jsem dobrej řidič, ale myslim si, že jsem aspoň dost ohleduplnej a možná čekám moc, když to samý chci po ostatních. jezdím na dálnici rychleji než max. povolených 130, ale jakmile vidím dvě auta za sebou, tak už automaticky zpomaluji, protože je takřka pravidlem, že jedu po rovném přehledném úseku, jedou za sebou dvě auta, já se k nim blížím svou rychlostí, kdy druhé auto má dost času na to předjet to auto před ním, ale samozřejmě ho začne předjíždět až když je začínám oba předjíždět levým pruhem. takže nastává celkem klasická situace prudkého brždění, kdy to tam druhé předjížděné auto v poklidu "vyndá", popřípadě si na poslední chvíli v zrcátku všimne, že ho někdo předjíždí, tak se prudce zařadí zpět. opravdu nejezdím takovou rychlostí, abych se tam "rychle objevil" a u méně přehledných úseků či v hustším provozu rychlost snížím, aby se tahle situace prostě nemohla stát. to už je mi snad milejší, když někdo začne předjíždět 200 metrů za autem. aspoň vím, že mě nečeká žádná zrada, jen si chvíli počkám, protože ten člověk nemá odhad.
zůstává tedy otázkou, jestli to ty lidi dělaj schválně, nebo jestli prostě nekoukaj do zrcátek.
další, trošku podobná situace je kdy jede někdo v levém pruhu a nikdo kilometr před ním není. toto dokážu pochopit na českých dálnicích, kde je povrch pravého pruhu srovnatelný s rallye trasou, a že takových úseků není málo. pokud je levý pruh v lepším stavu, tak jedu prostě v něm. pokud ale vidím, že se ke mně blíží auto, včas se zařadím do pravého pruhu, abych ho nijak neomezoval, dal mu najevo že o něm vím a umožnil mu mě bezpečně předjet, protože evidentně jede vyšší rychlostní než já. Podobně smýšlejících jedinců je asi tak 10 %. Dalších 80 % se zařadí po bezprostředním přiblížení (zpomalení na jeho rychlost), popřípadě opakovaném upozornění krátkým probliknutím a dalších 10 % je bohužel tak bezohledných, že nereagují absolutně vůbec a jedou schválně dál v levém pruhu, protože si myslí, že levý pruh je pro rychlá auta a pravý pruh pro pomalá auta a oni mají přece rychlé auto, bohužel asi neví, že v ČR se jezdí vpravo. Potom samozřejmě vznikají nebezpečné situace. Na to jet za ním poslušně asi až tak k němu domů prostě nemám nervy. Někdo (třeba já) to řeší objetím zprava co nejblíže pravé krajnici a někdo to bohužel řeší tím samým, ale potom následným "vybržďováním" apod. Rozhodně se nikoho takovýho nechci zastávat, protože takový chování k ničemu nevede (kromě rizika nehody), ale pokud tráví za volantem dny a a narazí na desítky bezohledných rádoby slušných řidičů, tak se jim skoro ani nedivím, že prostě vybouchnou.
Myslím si, že rychlostní limit na dálnici by se měl zrušit. Ubylo by tak nebezpečných situací vzniklých tím, že si někdo hraje na walker texas tak, že "si jede předpisových 130 a ostatní ať se klidně po..". Jak už bylo řečeno, reálná rychlost aut na dálnici by se ale pravděpodobně vůbec nezměnila. 90ku bych asi nerušil, tam, kde je to možné, se dá max. povolená rychlost zvýšit. Ale naprosto souhlasím s tím, že různá omezení a vůbec značky jsou často dost nesmyslné a taky dvakrát nepřispívají k bezpečnosti. Díky tomu, že je asi móda nechávat cedule 30km/h po opravě nebo stavbě silnice ještě tak tři měsíce, už je taky moc nedodržuju a potom člověk musí jen hádat, jestli tam ta značka má nějaký smysl či nikoli. bohužel v drtivé většině případů nikoli a to potom nepřidá na bezpečnosti těch míst, kde to omezení má fakt smysl.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 1:00 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
zatim jsem přišel na to že ikdyby tu byl limit zrušen na nekterych usecich stejnak pojede česky řidič vlevo a 120 km dokonce jsem se setkal 5km kdy kamion předjiždel kamion a nemohli se dohodnout kdo je rychlejší takže limit rušit nema cenu stejnak se povlečeš za jinym debilem ktery bud je slepy nebo to dela naschval česi jsou zavisti když me to nejede vice tak ty nepojedeš taky rychleji :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 1:17 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
to jo, ale myslím si, že by to právě dost opadlo tím, že dost lidí se tímhle způsobem pravděpodobně snaží zachránit svět. snaží se jiným zamezit v porušování rychlostního limitu a svým způsobem si tak hrají na nějaké ochránce zákona :)
to že někdo pojede pomalu, s tím počítám a to mě ani nijak nevadí. když nechce nebo nemůže jet rychlejc, tak proč ne. pokud to ovšem není nějakej extrém nebo nepředjíždí druhý auto o 1km/h vyšší rychlostí.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 9:41 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm
Příspěvky: 536
Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
Turista píše:
česi jsou zavisti když me to nejede vice tak ty nepojedeš taky rychleji :lol_


Přesně! Ted jsi na to kápnul, taky si říkám že to ani tak hloupý někdo menůže být než že to prostě jen dělá schválně, jako když někdo jede pomalu a čeká až ho začnu předjíždět, tak v tom momentu kdy na to dupnu, dupne taky aby mohl závodit a pod.... Když ho nakonec předjedu jěště se nasere že mne nakonec s tou octávkou nepředjel a pořád se lepí, když jedu normálně svých 90 pak zase předjede a naschvál zase jede 80 a pomalu přibržduje aby si závodění zkusil znova.... češi jsou samá závist a frajeření, tím to vzniká.
Jo a co jsem potom udělal když zase pomalu předemnou začal brzdit? Odbočil jsem ke krajnici dal jsem si 3 hlty minerálky a po minutce jsem měl volnou cestu bez nervů. Lepší je si chvilku před některýma počkat a nevstekat se.

Typickej příklad z Kuvajtu nebo Dubaje (V Kuvajtu byl muj bratranec, v Dubaji jsem byl já když mi bylo 17let)
V S.A.Emirátech jsou celkem dost bohatí lidé a krádeže ani závist tam skoro neexistují, většina lidí má minimálně 8válce ale běžně tam byla kopa 10,12ti válců, benzín je tam za pakatel tak proč ne... Ale nejlepší na tom je to že tam se nikdo nijak nevytlačoval, nikdo nijak arogantně nejezdil prostě jako z jiného světa, na to se ani Nemecko nemuže hrabat. Najezdili jsme tam taxikama hodně hodně moc a když jsme byli mimo město kde už byli jen 2 proude cesty, tak i když byla kopa aut, tak všechna auta jela stejně jakoby všichni měli omezovače na nejakou danou rychlost. Prostě nikdo si tam nezáviděl ani nikam nespěchal, super stát až na to vedro..... Tady foto pro představu jak široké a hladké silnice tam maj.
A podle průzkumů mají i malou nehodovost na počet obyvatelstva a přelidněnost


Přílohy:
dub.jpg
dub.jpg [ 236.16 KiB | Zobrazeno 14146 krát ]

_________________

Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-(
Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE
Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara
Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno

Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města
Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu
Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno
Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 10:19 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
turista: Jednak v čechách je jedna nepěkdná věc, že si tady skoro nikdo neuvědomuje, že ZÁKLADNÍ PRAVIDLO SILNIČNÍHO PROVOZU JE NEOHROZIT A NEOMEZIT! a pak jsou nějaký rychlosti a pruhy atd...
Druhá věc je, už jsem to psal, že pokud mám omezenou rychlost, tak to nikdy ty tvoje TUNERY nezajímá. Asi jako mě...dej si omezenou rychlost 20, nebo 220, mě to je jedno, stejně to beru, jen jako doporučení vzhledem k okolí. Už to chápeš? že ty omezení stejně platí jen pro ty, co je dodržovat chtěj?

týjo 6 pruhů by se mi líbilo :jop: :D

No tak němci jsou klasický případ člověka, který přestal přemýšlet a jen se řídí bezpečnou vzdáleností. Naprosto neschopný se sami rozhodovat. Neexistuje tam, že bys jel víc než předpisovou rychlostí. Pokud jseš za ním, tak prostě nemáš jakoukoliv šanci se před něj dostat, protože on jede podle předpisů a fuck off. Uplně jak roboti. Co bys chtěl od státu, kde povstal hitler že jo :lol_ V itálii takle německý turisti ucpali dálnici, ale né nehodou nebo tak, ale tim že jeden šlápne na brzdu - taky typický pro němce, né se o ní opřít, ale hned jí použít - takže následná kilometrová fronta postupně šlapala na brzdy až se zastavila. NA DÁLNICI! V levym a pravej byl na asi 5 aut prázdnej. Tohle sem vydržel asi tak 5 krát a pak sem prostě jel pravym 100kmh, a celej ten dojčland tour sem předjel, což bylo asi tak 5km. Němce se dá dávat za příklad, ale přesně toho o čem celou dobu mluvim - slepí dodržování pravidel.

Asi jako u nás je typycký nesledovat, co se kolem mě děje, když jedu podle předpisů. Před předjížděním zapomínat zkontrolovat zrcátko, pak ještě troubit, jak si někdo dovoluje jet, tak rychle "že ho nevidí" :D To že třeba jedeš podle předpisů v tom samozřejmě nehraje roli. Tady prostě na silnici neexistuje odpovědnost, každej je tady na silnici nejdůležitější. Za poslední dva roky lidi uplně přestali děkovat. Tomu nerozumim.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 10:23 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Buď prostě po lidech budu vymáhat tresty za to že jezděj rychleji a šikanovat je, takže ve finále jsme v čechách, kde si všichni díky tomu škoděj. Nebo můžeš takovýmu tunerovy vysvětlit, že to je nebezpečný a proč, dát do nějakýho starýho vraku a řachnout s nim do zdi a týpeček by si to pamatoval do smrti. Myslim že způsobů, jak dosáhnout menší nehodovosti je nekonečný množství, ALE NEJJEDNODUŠÍ JE ŠIKANA PASIVNÍ BEZPEČNOST TYPU, KDYŽ MÁM TUPEJ NŮŽ TAK SE ASPOŇ NEŘÍZNU

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 10:50 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Hezky, Tome! Tam bych se taky jednou rád podíval. Ale to vedro by mě asi zabilo. :-)

Turista: Pořád narážíme na to samé klišé a to, že řidič není schopný rozumného úsudku. To si ale já nemyslím. Zákon říká, že řidič musí přizpůsobit jízdu okolnostem a technickému stavu vozidla a vozovky nebo jak to tam je. Já myslím, že tím je řečeno vše a žádná další omezení nejsou obecně třeba vyjma místa, kde je to pro neznalé těžké předpokládat a nebo se jedná o místa častých nehod či zastavěné oblasti s pravděpodobným pohybem lidí, zvířat apod. po vozovce. Jde o prostou zodpovědnost za své jednání, kterou řidič stejně musí mít bez ohledu na jakýkoliv limit. Protože stejně když uděláš nehodu a jedeš rychle, jsi na vině ty, protože jsi jel rychleji, než je limit. Když jedeš pomaleji, než je limit, tak jsi na vině ty, protože jsi nepřizpůsobil jízdu stavu, okolnostem a povaze vozovky blabla. Tak v čem ten limit pomáhá zdravému rozumu? Když máš okresku plnou zatáček a štěrku uprostřed lesa, tak to budeš drtit 90 jen proto, že je tam dovoleno? To bych tě chtěl vidět. A když jedeš po silnici 1.třídy, pojedeš károu jako Safrane 90, když všichni jedou 110? Pokud jo, zaděláváš sobě nebo ostatním na problém, protože bráníš plynulosti provozu. Ptám se tedy znova, v čem vítězí limit proti zdravému rozumu?

O D1 radši nemluvím, ale je to zas jen o tom samém. Co by si řidiči záviděli, kdyby tam ten limit nebyl?

A co, že nějaký tuňák chce jet rychle? To jsem vůbec nepochopil. Však ať jede ne? Mu závidíš? :-) Když se mu tam nebudeš motat a necháš ho jet, tak v drtivé většině případů nedojde k žádné nebezpečné situaci. Vždyť ten kluk se na tom autě většinou dost nadřel a určitě netouží po tom ho při první příležitosti někde rozstřelit. Navíc to jsou většinou lidi, kteří se zajímají o auta, chtějí dobře jezdit a znají svoje auto do detailu. Oproti řidičům služebních vozů to jsou beránci na cestách. Navíc, pokud by všichni byli na ty "rychlejší" řidiče zvyklí, problémů by jen ubylo.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 6:29 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
a posledni věc proč u nas ten limit nedaji podivej se co se stane při 200km sražce se zdí
radši budu živej ani v safranu by tohle nerozchodila posadka http://www.youtube.com/watch?v=6dI5ewOmHPQ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: pát led 25, 2013 8:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
aha a to s tím souvisí jak :?: :?: :?: :shock:
my tady totiž máme na dálnici rozestavěný betonový zdi, naštěstí v německu nemaj, tak tam můžou jezdit jak rychle chtěj :roll:

sešrotovaný to je sice hezky, ale neni to nic co by se nedalo předpokládat. zděšení reportéra mě fakt pobavilo. co tak čekat, když se auto v 200 km/h zastaví o zeď. asi že praskne rámeček SPZ

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: sob led 26, 2013 1:56 am 
Offline
Expert

Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
Příspěvky: 198
Bydliště: Olomouc
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: 4x4
Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg rzi,
Plány: Jezdit ;)
Auto snů: Renault 5gt Turbo
Bóďa píše:
sešrotovaný to je sice hezky, ale neni to nic co by se nedalo předpokládat. zděšení reportéra mě fakt pobavilo. co tak čekat, když se auto v 200 km/h zastaví o zeď. asi že praskne rámeček SPZ


No spiš reporter nečekal že zadni napravu najde misto přední ,za druhe pri čelnim narazu se rychlosti sčitaji nemusiš potkat zed stačí auto ve 200 ve stejnem směru, takže když cesta neni spusobila pro tu rychlost což u nas není viz naše excelentní D1! tak by to takhle končívalo a schytali by to i neviní co by jeli pomali :kladivo:

Bodo zrovna ty bys měl o te rychlosti neco vedět kdyby si dodržel predepsanou rychlost tak by nebyl prvni Zlatak na kašu :lol_ !
A to že každy rika že by si dal bacha jsou jen keci ,omylem spadne snih namrzne bo kdo vi co a budou vas pohřbívat nebo někoho koho tim autem převalcujete ,už ted je problem i v těch pomalích rychlostech :idea:
Stejnak tu řešime neco co se nezmění. :lol_


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Legislativa pro nastávající rok
PříspěvekNapsal: sob led 26, 2013 1:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Turista píše:
No spiš reporter nečekal že zadni napravu najde misto přední ,za druhe pri čelnim narazu se rychlosti sčitaji nemusiš potkat zed stačí auto ve 200 ve stejnem směru, takže když cesta neni spusobila pro tu rychlost což u nas není viz naše excelentní D1! tak by to takhle končívalo a schytali by to i neviní co by jeli pomali :kladivo:
samozřejmě o tom, že se rychlosti dvou aut při nárazu sčítají vím, tzn. že na takovýto náraz ti stačí 100 km/h, což myslím, na dalnici povolené je :good:. pokud vím, tak mezi směry jsou svodidla (neříkám, že neprorazitelná), takže čelní náraz je dost nepravděpodobný. nicméně pořád mi přijde, že nějak nekalkuluješ s tím, že zrušení maximální povolené rychlosti by nemělo za následek, že by všichni začali jezdit 200 km/h. jen ti co tak jezdí doteď, by tak jezdili legálně. takže situace by se vůbec nezměnila, jen by pravděpodobně ubylo naschválů od zastánců maximální povolené rychlosti, což už tu padlo několikrát.

Turista píše:
Bodo zrovna ty bys měl o te rychlosti neco vedět kdyby si dodržel predepsanou rychlost tak by nebyl prvni Zlatak na kašu :lol_ !
no, tak to přesně nemáš pravdu :D. asi se budeš divit, ale jel jsem v rychlostním limitu. vlastní blbostí jsem ale vypustil tu důležitější část zákona o přizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky a povětrnostním podmínkám blabla. kdybych jel rychlejc, tak asi dopadnem hůř :wink:

Turista píše:
A to že každy rika že by si dal bacha jsou jen keci ,omylem spadne snih namrzne bo kdo vi co a budou vas pohřbívat nebo někoho koho tim autem převalcujete ,už ted je problem i v těch pomalích rychlostech :idea:
kecy jsou to, že tě před tímhle ochrání maximální povolená rychlost. když jseš dement, tak se vymeleš na sněhu nebo na námraze i když jedeš povolenou rychlostí. a to to ani nemusí napadat omylem :lol_. opět budu opakovat, spoustu lidí ty limity nedodržuje ani teď, takže by se nic nezměnilo. a opět ta druhá věc, když napadne sníh nebo je námraza, tak stejně nemůžeš zatáčku prolítnout 90 km/h, protože se musíš přizpůsobit povaze a stavu vozovky atd.

Turista píše:
Stejnak tu řešime neco co se nezmění. :lol_
to máš naprostou pravdu

přijde mi, že si myslíš, že lidi jsou naprogramovaný roboti a že jezdí konstantně nejvyšší povolenou rychlostí... jinak si to nedokážu vysvětlit :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 66 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz