|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát lis 01, 2024 12:31 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
D.A.V.E
|
Předmět příspěvku: Studený start 2,1 dT Napsal: pon čer 16, 2008 7:23 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm Příspěvky: 20
|
Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....
_________________
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Studený start 2,1td Napsal: úte čer 17, 2008 7:23 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
D.A.V.E píše: Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....
Nevím teda, jak u dieslu, ale u benzinu je tam takovy regulacni "hitachi" ventil, jak to nazyvaji v manualu
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
D.A.V.E
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 17, 2008 5:49 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm Příspěvky: 20
|
Ano koukal jsem do nějakých papírů k tomu čerpadlu a nějaký taký bazmek tam je a nejspíš bude churav....Snad to někde seženu, každopádně dík.....
_________________
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 17, 2008 6:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
hitachi je znacka, ten ventil je volnobeznej ventil
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 23, 2008 11:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Jo ventil to je svinstvo, ale jen u benzínáku. U nafťáku to může bejt dost věcí, ale motor je jednoduchej. Stačí aby ti někde foukala hadice od turba a už to zlobí. Ale podle mě to budou střiky. Vyndat vyčistit, nastavit, popřípadně koupit nový. Zrovna se je taky chystám dělat, musim ale v tom 1400 stránkovým manuále objevit kolik maji tlačit. :? Jo ještě dotaz, kolisá to jako spíš na chcípnutí, nebo třeba až na 2tis. a tak?
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
D.A.V.E
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte čer 24, 2008 4:11 pm |
|
|
Mírně pokročilý |
|
Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm Příspěvky: 20
|
Nene mrská se to od 900 do 1000 nějak tak.... Ale pozoroval jsem to a samo si to přidává jako že si vždycky zatáhne lanko od plynu a pustí zpět a to se opakuje.... Takže to vypadá že to bude nějaký ten termočlánek či co to tam je......
_________________
|
|
Nahoru |
|
|
osmicka
|
Předmět příspěvku: Napsal: čtv led 08, 2009 6:22 pm |
|
|
Pisálek.. |
|
Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm Příspěvky: 76 Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
|
Problem moze byt v riadiacej jednotke zhaveia ta dava signal na zvysenie volnobeznych otacok podtlakovej elektromagnetickej cievke a na cerpadle je membrana ktora potiahne cez lanko neaky bazmek a ten zvysi volnobeh ten byva zvyseny do 3 minut iba ked je studeny motor.Pozri ci to tiahlo chodi hore dole a ak nie tak moze byt problem v cerpadle .
_________________
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|