Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je pát lis 01, 2024 12:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Studený start 2,1 dT
PříspěvekNapsal: pon čer 16, 2008 7:23 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm
Příspěvky: 20
Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený start 2,1td
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 7:23 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
D.A.V.E píše:
Zdar chlapi může mi někdo poradit po čem mám jít když mi při studeným startu kolísaj otáčky? Furt nahoru - dolu, po ohřátí je vše OK.....


Nevím teda, jak u dieslu, ale u benzinu je tam takovy regulacni "hitachi" ventil, jak to nazyvaji v manualu

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 5:49 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm
Příspěvky: 20
Ano koukal jsem do nějakých papírů k tomu čerpadlu a nějaký taký bazmek tam je a nejspíš bude churav....Snad to někde seženu, každopádně dík.....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 17, 2008 6:20 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hitachi je znacka, ten ventil je volnobeznej ventil :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 23, 2008 11:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
Příspěvky: 358
Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out
EGR off
westgate off
klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
Jo ventil to je svinstvo, ale jen u benzínáku. U nafťáku to může bejt dost věcí, ale motor je jednoduchej. Stačí aby ti někde foukala hadice od turba a už to zlobí. Ale podle mě to budou střiky. Vyndat vyčistit, nastavit, popřípadně koupit nový. Zrovna se je taky chystám dělat, musim ale v tom 1400 stránkovým manuále objevit kolik maji tlačit. :? Jo ještě dotaz, kolisá to jako spíš na chcípnutí, nebo třeba až na 2tis. a tak?

_________________
BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
F Punto - 1,2
Safrane - 2,1 dT - totaled
Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 24, 2008 4:11 pm 
Offline
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 29, 2008 4:08 pm
Příspěvky: 20
Nene mrská se to od 900 do 1000 nějak tak.... Ale pozoroval jsem to a samo si to přidává jako že si vždycky zatáhne lanko od plynu a pustí zpět a to se opakuje.... Takže to vypadá že to bude nějaký ten termočlánek či co to tam je...... :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 08, 2009 6:22 pm 
Offline
Pisálek..
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 29, 2008 1:48 pm
Příspěvky: 76
Bydliště: Slovakia , Čadca
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: ALIZEE-uz upravena
Úpravy: DISKY 15" 7J ET33 -nic nechyta o blatnik gumy 195/60 R15
Problem moze byt v riadiacej jednotke zhaveia ta dava signal na zvysenie volnobeznych otacok podtlakovej elektromagnetickej cievke a na cerpadle je membrana ktora potiahne cez lanko neaky bazmek a ten zvysi volnobeh ten byva zvyseny do 3 minut iba ked je studeny motor.Pozri ci to tiahlo chodi hore dole a ak nie tak moze byt problem v cerpadle .

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz