Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř čer 18, 2025 10:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2012 9:47 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
Bóďa píše:
http://www.leboncoin.fr/voitures/288071942.htm?ca=1_s = :blíč:

http://www.leboncoin.fr/voitures/270927627.htm?ca=12_s + http://www.ebay.de/itm/Motor-Renault-Sa ... 603wt_1185 = :good: + old engine + 500€


počkej, co máš na mysli?[/quote][/quote]

ten auto jsem nasel ja na francuzkej biturbo fóre, ten stejnej manik predava a tam nabídnul už za 3,5 tis eur, už aj zarerervovali od nej ale auto mej v minulisti nejake problemy s motorom - horelo že vraj

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2012 6:41 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
Příspěvky: 217
Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
http://www.ebay.de/itm/Renault-Safrane- ... 500wt_1287

_________________
Renault 25 - v provozu
Renault Safrane 2,2DT - v provozu
Renault Safrane 2,5 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned úno 26, 2012 9:46 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jak jsou tam harmoniky, tak to ani nemá cenu kupovat :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 6:19 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
přední jo, ale jen kvůli tlumičům a uložení a předělat je na ty nové měchy. :jop: ale jinak moc ne no...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pon úno 27, 2012 10:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jo, to jo, ale víš jak, aby se dalo aspoň odhadnout, jak na tom tak budou, tak by to chtělo aspoň větší fotku

já doufám, že já s čachrováním tlumičů skončím zejtra :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř úno 29, 2012 12:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.egearaba.com/araba-ilanlari- ... 4-691.html

turecky bi na volvo bbs kolech... pise ze plni 1,2 bar a ma 320 ps, nevim no.. třeba i jo

je to tohle http://www.youtube.com/watch?v=b61iuyiqcEs

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned bře 04, 2012 1:02 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
http://www.leboncoin.fr/voitures/292544619.htm?ca=7_s

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2012 5:47 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
něco takovýho bych jednou možná chtěl. zvednout vejfuk, tak je to dokonalý 8)
http://www.leboncoin.fr/voitures/294200447.htm?ca=7_s

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2012 8:21 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
mňam
http://www.leboncoin.fr/voitures/283966031.htm?ca=13_s

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2012 8:43 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hmmm.. :P

akorát nepochopim lidi, co na to daj takový pneu.... :lol_ (jestli to jsou ty co myslim)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř dub 04, 2012 10:32 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
asi nějakej výhody hledající důchodce :) .... co si budem povidat, kdyby sme meli kupovat NOVÝ ZNAČKOVÝ 17tky :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv dub 05, 2012 2:39 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no nevim, já si teda koupim radši nový značkový (18" :lol_ ) jednou za dva až tři roky než každý dva měsíce přezouvat na nějaký stoletý mrtvoly a platit furt za přezouvání :lol_
ono když ty "nový značkový 17"" stojej 10 tkč, tak to pak vyjde skoro nastejno jako když za tu dobu přezuješ tři bazarový sady.. akorát, že těch 10 musíš dát najednou no, ale prostě pak máš pokoj :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv dub 05, 2012 4:30 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
ono když ty "nový značkový 17"" stojej 10 tkč


To seš z ňákýho levnýho kraje ne?! :lol_

http://www.prodej-pneu.cz/osobni-pneumatiky?SortProperty=Price&SortOrder=Asc&Page=1&p_343=2823&p_345=3051&p_346=2833&p_347=0&p_348=2775&bSearchTires=&txtResetForm=false&m_95=on&m_101=on

A to jsou seřazený od nejlevnějších a zahrnujou většinu mnou preferovaných výrobců. 18tky jsou + cca 500 kus.

No a když koupíš za cca. 600 kus na sezonu, tj. cca 2500,- + přezutí cca 500,-....jenže o ty pneumatiky se pak nebojíš...různý píchnutí, proražení - boule a tak...no a nemluvim o tom, že je můžeš hoblovat jak je libo, protože tě nestály 13 talířů :lol_

Nevim no, když vidim do čeho všeho musim tlačit prachy, tak rozhodně vim, že za ten ranec peněz bych vyřešil daleko víc a důležitějších věcí...ale chápu, že někdo už má auto hotový a to už tolik prachů žrát nebude :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv dub 05, 2012 10:55 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďa píše:
ono když ty "nový značkový 17"" stojej 10 tkč

To seš z ňákýho levnýho kraje ne?! :lol_

asi jo, jsem z Heureky.cz voe :lol_
tata platil za Bridgestone Potenza RE050 neco kolem 12... ja jsem je pak sehnal na svoje mirne jety a jeste k tomu RE050A za 6 a byla k tomu faktura ze novy staly neco malo pres 10 a co mám teďka vybraný na ty 18", tak pokud nedopadnou ty continentaly od toho pakoně, tak půjdu do Michelin Pilot Sport 2 a ty vyjdou na necelejch 13, což si myslim, že je celkem pěkná cenovka :good:
ono je tak nějak dobrý si nejdřív pohledat ty ceny na heurece, potom si vybrat několik kandidátů, zčeknout testy na tyretest.com a pak se rozhodnout :good: . ony ty ceny jsou asi tak nejvíc závislý na tom, kolik toho maj naskladněno, protože potom prodávaj levnějc tu samou pneu třeba s indexem Y než s indexem V....

MatesK píše:
No a když koupíš za cca. 600 kus na sezonu, tj. cca 2500,- + přezutí cca 500,-....jenže o ty pneumatiky se pak nebojíš...různý píchnutí, proražení - boule a tak...no a nemluvim o tom, že je můžeš hoblovat jak je libo, protože tě nestály 13 talířů :lol_

Nevim no, když vidim do čeho všeho musim tlačit prachy, tak rozhodně vim, že za ten ranec peněz bych vyřešil daleko víc a důležitějších věcí...ale chápu, že někdo už má auto hotový a to už tolik prachů žrát nebude :lol_

teda nevim jak ty, ale taky jsem se o pnematiky nikdy nebál :lol_. píchnutí - řešíš stejně - necháš zalepit za 70,- za cca 5 minut, proražení - tak to je většinou asi i s kolem, takže v tom případě bude pneu uplně vedlejší, boule - ty pneu, který koupíš nový, tak vyreklamuješ. naopak u bazarovejch se ti taky klidně může stát, že to dáš na kola, nafoukáš a hned na tebe vyskáčou vajíčka :lol_, další věc, sehnat pneu, který nebudou mít ohoblovaný kraje a nejsou stoletý apod. je taky fuška.. a to nemluvim o tom, koho tak baví nechat si furt kurvit disky přezouváním :)

taky rozhodně nemam auto hotový, ale prostě je potřeba pořešit pneu na nový kola, tak si radši koupim nový, pač vim, že pak budu mít minimálně na dva roky vystaráno :good:

když nejsou prachy tak taky neni od věci koupit zánovní pneu i s kolama a kola střelit a vyjde tě to na prd :good:

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát dub 06, 2012 8:14 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
pravda pravda...akorat u me ty kola stojej míň než pneumatiky :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz