 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pát čer 20, 2025 7:16 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
schwayk
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát dub 18, 2008 5:22 pm |
|
 |
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
to 2 DIX:
Oki, nezapomenu ... ale ten borec se k tomu dostane až příští tejden. Sám sem zvědavej v čem to bude a za kolik to bude 
|
|
Nahoru |
|
 |
schwayk
|
Předmět příspěvku: už jezdím :) Napsal: pát dub 25, 2008 4:42 pm |
|
 |
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Tak už vím čím to bylo ... dal sem to k tomu servisákovi a ten to už zpravil. Nejdřív to připojil na diagnostiku a tam to hlasilo jen chybu v špatným snímaní teploty nasávaneho vzduch, tak to rozhejbal. Pak by špatněj modul na cívce, tak ho vyměnil. To už šlo nastartovat, ale někdy to ještě zlobilo, tak ještě rozhejbal a říkal, že i vyměnil snímač otáček klikové hřídele. Pak sem ještě nechal vyměnit palivový filtr co už sem měl koupenej v kufru
Kompletně sem zaplatil 3200,-Kč ... dobrá cena. Vřele pána doporučuju, kdyby někdo měl něco. Servis má tady kousek od Brna v Troubsku
|
|
Nahoru |
|
 |
Mireczech
|
Předmět příspěvku: startování Safrane 2,2 dt Ph II Napsal: sob čer 07, 2008 8:49 am |
|
 |
Mírně pokročilý |
Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am Příspěvky: 20
|
Zdravím Vás.... Tak když jsem si dal auto konečně do pořádku....tak asi po měsíci ježďění, mě včéra opět zklamalo..... Opět mi při jízdě zhasl motor, a už to nenaskočilo  .... Minule když se mi to stalo, tak mi praskl rozvoďák , a odešel imo...., ale vše je tentokrát v pořádku... Už jsem z toho safrana docela hotovej......kdyby někdo věděl budu určitě vděčný za radu děkuju
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob čer 07, 2008 12:44 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no tak to může bejt spoustu, věcí, nějakej detajlnejsi popis by nebyl? bzuci ti pumpa treba?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 08, 2008 5:58 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Zdravim vás všechny z Plzně.Bóďo,já myslím že má nafťáka.Měli jsme podobnej problém na kamionu Volvo.Taky se to vždycky po chvilce jízdy zastavilo.Po přivolání servisu a vyměně podávacího čerpadla a jinejch věcí nepřišli na nic. Nakonec servis zjistil,že mu v Hamburgu v přístavu někdo propích hadičku od nafty.  Díra jak od špendliku.Proto jí nemohli najít.Samozřejmně přišla faktura na 40tis. ,protože řidič neuměl ani slovo německy a všechno co mu podstrčili tak podepsal a ty díly co tam namontovali tam nechali.Žádné stížnosti nepomohli.Ale to už sem nepatří.Takže bych navrhoval podrobně prohlídnout naftové vedení komplet celé. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Mireczech
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned čer 08, 2008 4:51 pm |
|
 |
Mírně pokročilý |
Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am Příspěvky: 20
|
To vše jsem už prohledl.....naftak nemá žádné čerpadlo,ani podávací......
Měl jsem to v servisu,tam mi dělaly nové rozvody jak se mi to potkalo,nové koníky,vačka.....auto,se mi vratilo za 5 dní,a vše bylo zase v pořádku...a jezdilo měsíc, a najednou zase při jízdě,zhasl motor,a už jsem to nenastartoval...tak jsem to rozebral, imobilizerem to není... Ale po chvilce koukání na motor jsem zahledl že na čerpadle chybí šrouby,jak drží tu hlavu u vývodu na střiky, a hlavně jsem zjistil že vypadá ,že se asi netočí čerpadlo....každopádně jsem to včéra odtahl zpět do servisu,na reklamaci,protože těch šroubůl tam chybí mnohem mnohem víc... třeba např. i u příruby na turby byly šrouby povolené, a jeden tam vůbec nebyl.......Mám takové blbé tušení že,jak se povolila ta hlava čerpadla, že se to čerpadlo protočilo..... teď už jen čekám až zavolájí co se stalo....
Všichni už na mě koukají jako na blázna že pořád strkám peníze do auta, a radí mi ať se toho co nejrychleji zbavím......ALE JÁ NA NĚ KAŠLU AŤ SI ŘÍKAJÍ CO KDO CHCE , JÁ JSEM SNÍM SPOKOJENEJ,POHODLÍ SPOTŘEBA ATD... ..
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 09, 2008 7:43 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Mireczech píše: To vše jsem už prohledl.....naftak nemá žádné čerpadlo,ani podávací...... Měl jsem to v servisu,tam mi dělaly nové rozvody jak se mi to potkalo,nové koníky,vačka.....auto,se mi vratilo za 5 dní,a vše bylo zase v pořádku...a jezdilo měsíc, a najednou zase při jízdě,zhasl motor,a už jsem to nenastartoval...tak jsem to rozebral, imobilizerem to není... Ale po chvilce koukání na motor jsem zahledl že na čerpadle chybí šrouby,jak drží tu hlavu u vývodu na střiky, a hlavně jsem zjistil že vypadá ,že se asi netočí čerpadlo....každopádně jsem to včéra odtahl zpět do servisu,na reklamaci,protože těch šroubůl tam chybí mnohem mnohem víc... třeba např. i u příruby na turby byly šrouby povolené, a jeden tam vůbec nebyl.......Mám takové blbé tušení že,jak se povolila ta hlava čerpadla, že se to čerpadlo protočilo..... teď už jen čekám až zavolájí co se stalo....
Všichni už na mě koukají jako na blázna že pořád strkám peníze do auta, a radí mi ať se toho co nejrychleji zbavím......ALE JÁ NA NĚ KAŠLU AŤ SI ŘÍKAJÍ CO KDO CHCE , JÁ JSEM SNÍM SPOKOJENEJ,POHODLÍ SPOTŘEBA ATD... ..
Hehe, vítej do klubu!  Už se těším na sraz, až si o tom pokecáme.... Ale taky bych Safrana nedal, i když mě tak zlobí.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Mireczech
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 09, 2008 3:07 pm |
|
 |
Mírně pokročilý |
Registrován: sob dub 12, 2008 1:16 am Příspěvky: 20
|
|
Nahoru |
|
 |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon čer 09, 2008 5:22 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Vím o celým bouraným autě 2.2.dt.35.000kč,ale dá to jen v celku a s papírama. Je to r.v.99.Plasy u Plzně. Tel:731479201. 
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|