| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je ned říj 26, 2025 5:46 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 14 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  ned kvě 08, 2011 9:00 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| libi se mi vzhlet  biturba tak mě zajima co vse se da vymenit z tehohle vozu a dat na moji ph1 včetne svetel nebo tam dát xenony ale original 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  ned kvě 08, 2011 9:48 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| vymenit se da vse a vzhledem k tomu, že máš quadru, tak si z ní klidně můžeš udělat biturbo celý s xenony nevim jak to myslíš, každopádně xenony biturbo nemá, světla jsou stejný jako na všech jinejch phase I   . vzhledově jsou jiný nárazníky a kola. a samozřejmě každý biturbo má spojler.._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  ned kvě 08, 2011 11:03 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| takže xenony maji az ph2 ? škoda no neva ale biturbo nevim nevim zadelavat nebudu motor je naročny na udržbu a je to jen pro lidi co na to maji a ja byt chudy student    řikaš křidlo  musim se juknout poradne na rozdily mezi moji 4kolkou a biturbem  jo bodo ty maš zkusenost s tim super podvozkem za kolik by se tam dal asi zapojit zpet abych tam mel zas mechy nemam ani tlumiče takze budu muset asi cely novy což asi bude ranec nevim co vse tam zustalo z ovladano teho podvozku    jaaaaj že ja si nekoupil radsi trabanta a nejezdim na technicky benzin za se stejnou spotrebou jak  saranek  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 8:53 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ano, presne tak, xenony maji az phase II nekdy od roku 98. ale je moznost pouzit biturbi naraznik, ale masku, svetla a kapotu z phase II, tak, jak jsem to mel ja. v tom případě se musí ale z nárazníku uříznout maska a honí "lišta" nárazníku trochu upravit. no hele podvozek... nova sada tlumicu stoji asi 120 - 160 tisíc (jak kdy, ceny se pořád měněj a spíš stoupaj), takže by ses musel spokojit s nějakými starými tlumiči, jelikož samotné měchy se nové nedají sehnat (teda pár týdnů se daly, proto jsem té šance využil, ale už je to pasé). a to je vždycky problém, protože budeš pořád řešit, že ti to netěsní nebo že ti prdnul měch atd atd.  jinak věci kromě tlumičů na ten podvozek seženeš všude, protože většina aut už tam má obyč tlumiče a na autech na díly tyhle věci kolem podvozku (právě kromě tlumičů) skoro vždycky jsou, takže to je bez problému sehnatelné. kámen úrazu jsou právě ty tlumiče, respektive měchy, které jsou gumové a logicky jsou tedy po cca 7-16 letech KO (znám člověka, který jich během 5 let koupil už 6 nových) pokud ten podvozek opravdu chceš, tak bych si radši sehnat nějaké KO tlumiče (na quadře a biturbu jsou zadní tlumiče kratší) a počkal si, až bude zase možnost nějakých nových měchů (naposled jsem koukal, že francouzi řeší continental měchy, které měly na pár prvních vyrobených kusech safránů - potom přešli na boge). Ale i tak to nebude za pár stovek a vyjde to třeba na jeden a půl násobek ceny tvého auta   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 9:06 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| no a jak docilit tvrdši podvozek nebo aby tam dal sportovni podvozek  aby to melo dobre jizdni vlastnosti ted to auti je na me moc mekke co stím ? narvat do pružin tenisaky to se delalo ale na škode 120 ale tu bych radš resil nejak jinak oky ted sehnat z biturba sehnat spoilery    to bude asi jak u R5 asi stejny problem na GTTurbo
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| HOnza_UL | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 9:49 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm
 Příspěvky: 348
 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
 Model: phase II
 Rok výroby: 1999
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: RXT
 Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
 Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
 Auto snů: těžko říct
 | 
				
					| tady bych si dovolil podotknout ze sehnat narazniky a plasty na R5 gt verzi je mnohem jednodussi nez biturbi ... bohuzel kdybych mel biturbich veci tolik co na GT R5 tak sem za vodou   _________________
 Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze
 mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi
 tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze
 na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II
 plus dalsi hromada renaultu
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 10:13 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Ten podvozek je pro šílence    ... jsem jeden z nich    Jeho přednosti jsou obrovský, bohužel situace je taková, že to ani neni tolik otázka peněz, ale spíš kontaktů, snahy, neustálýho řešení - ale jako peněz jdoucích taky do desetitisíců. Pokud to vše dáš, tak potom budeš mít podvozek jak Bóďa  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 11:05 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Ten podvozek je sice pro šílence, ale je geniální. Tímhle předběhl Renault dobu minimálně o 20 let! Není to dokonalé a řešení je hlavně po elektronické stránce poplatné době, ale ježdění s ním je nářez! Pokud bych to ale bastlil do safrane, kde to není vůbec, šel bych asi cestou nějakého tunningového vzduchového podvozku. Sice to nebude tak dobré (min. neuděláš aktivní tlumiče), ale zase to bude mnohem jednodušší jak na provoz,tak na údržbu, bude se to dát líp řídit aspoň co se světlé výšky týče a nebudeš potřebovat diagnostický kufřík, což je další kámen úrazu, který tu ještě nepadl. Osobně mám s tímhle mnohem větší problém než se samotnými tlumiči a měchy. Už to řeším víc než rok a díky nedostupnosti kufříku to asi jen tak nevyřeším... _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hejlák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 11:13 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
 Příspěvky: 605
 Bydliště: Brno
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
 Výbava: Alizé +
 Auto snů: Biturbo, Clio V6
 | 
				
					| Max900R píše: Ten podvozek je sice pro šílence, ale je geniální. Tímhle předběhl Renault dobu minimálně o 20 let! Není to dokonalé a řešení je hlavně po elektronické stránce poplatné době, ale ježdění s ním je nářez! Pokud bych to ale bastlil do safrane, kde to není vůbec, šel bych asi cestou nějakého tunningového vzduchového podvozku. Sice to nebude tak dobré (min. neuděláš aktivní tlumiče), ale zase to bude mnohem jednodušší jak na provoz,tak na údržbu, bude se to dát líp řídit aspoň co se světlé výšky týče a nebudeš potřebovat diagnostický kufřík, což je další kámen úrazu, který tu ještě nepadl. Osobně mám s tímhle mnohem větší problém než se samotnými tlumiči a měchy. Už to řeším víc než rok a díky nedostupnosti kufříku to asi jen tak nevyřeším... Ten "kufřík" má HOnza_UL, ne? Nebo se nebavíme o klasické diagnostice?_________________
 Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
 Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 7:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| nemyslim si, že by byl takovej problém sehnat někoho s xr25. oproti jiným problémům v tomto vidím ten nejmenší. maxi, pokud bys potřeboval a měl bys ten podvozek v cajku, tak se tí můžu zkusit zeptat, jestli by ti to to jeden člověk mohl zkalibrovat - ale je to mekánik, takže si normálně nechává platit. ale pokud to budeš mít v cajku tak samotná kalibrace je hned     jinak jak už jsem někde psal, s NXR, které má HOnza_UL se daj zkalibrovat až ty poslední phase I, tedy r. 96 a ještě někdy ke konci výroby. jinak se daj koupit sportovní tlumiče a pružiny, kterejma to dostaneš níž a budeš to mít tvrdší (dělaj i se štelovatelnou tuhostí), ale tam se stejně nedostaneš pod 15 tis. koukni na net, nemam to moc prozkoumaný, viděl jsem H&R a Koni_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Marťas | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  pon kvě 09, 2011 8:08 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
 Příspěvky: 248
 Bydliště: Praha5 Stodulky
 Model: phase I
 Rok výroby: 1992
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: RT
 Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
 Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
 Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  úte kvě 10, 2011 5:26 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Bóďa píše: nemyslim si, že by byl takovej problém sehnat někoho s xr25. oproti jiným problémům v tomto vidím ten nejmenší. maxi, pokud bys potřeboval a měl bys ten podvozek v cajku, tak se tí můžu zkusit zeptat, jestli by ti to to jeden člověk mohl zkalibrovat - ale je to mekánik, takže si normálně nechává platit. ale pokud to budeš mít v cajku tak samotná kalibrace je hned    Jenže to já právě nevím. Vím akorát o tom předním potenciometru, jak jsme se bavili-ten ještě nemám vyměněný. Potřeboval bych to napíchnout, zjistit chyby, ty odstranit a pak to celý zopaknout a nakalibrovat. Jenže to jsou min. dvě cesty do Prahy (asi že?), prachy mekánikovi a dva dny dovolené. Ale asi mi nic jiného nezbyde, protože ke svý xr25 se jen tak nedostanu vzhledem k tomu, co mě vše ještě na autě čeká akutního. Mám možnost jít tady do Renaultu, ušetřil bych cestu, ale zase to neumí, takže to zaplatím na hodinách s nejistým výsledkem. Kolik bere ten týpek?_________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  úte kvě 10, 2011 6:18 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Třeba by ti pomohl Ivan na srazu,prej už ten kufr co měl pujčenej funguje...   _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: predelani na vzhledu  Biturbo  Napsal:  úte kvě 10, 2011 10:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Plzeňák píše: Třeba by ti pomohl Ivan na srazu,prej už ten kufr co měl pujčenej funguje...   Tak trochu na to spoléhám    Jestli bude čas... Ale možná, až se trochu zmátořím z těch věcí, které teď dělám a můžu udělat bez diagnostiky, tak s tím skočím i do Renaulta tady v Jihlavě. Třeba je ukecám, aby mi to napíchli za rozumnou cenu._________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 14 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |