![](./styles/fisubsilver2/imageset/site_logo.jpg) |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned čer 16, 2024 6:41 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Klima Ph I - špatné napětí Napsal: pát kvě 09, 2008 9:01 am |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
2. Site Admin |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=94_1432932012.jpg) |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Safranům zdar...
Nazdar
Prosím o pomoc - do klimatizace mi jde kolísavé napětí. Manual co mám je pro PhII a tam je trošku jiné zapojení právě napájení. Mám sundanou palubku, ale abych se dostal přímo k těm kabelům bych toho musel sundat o hodně víc a stejnak by mi to moc nepomohlo. Nejen že díky tomu nejde ventilátor a dva polohovací motorky(zrovna ty na teplotu:( ) ale ješte mi to prochází do Wooferu v kterym to dělá neuvěřitelnej brajgl.
nevíte někdo odkud vedou napájecí kábly do ovládání klimy? Nějaký relátka - kdyžtak přesně to číslo prosím?
Jestli mi někdo pomůže tak to má u mě! - jelikož už měsíc stojí safrane v garáži:(:(:(
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 16, 2008 2:37 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
Expert |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=22_1286153769.jpg) |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Hele aby nebyly jenom vypálený konektory, to stačí.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 8:09 am |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
2. Site Admin |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=94_1432932012.jpg) |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No ja sem to měřil přímo v tom napajecim konektoru voltmetrem takze se obavam ze to nebude ono a jestli tak nevim kam ty kabely vedou od klimy zpet k baterce:( ... jeste nahodou nevis k cemu je kostra u ridicovy levy nohy hned za tim plastovym sloupkem - mam ji ucvaklou a nevim jestli to neni od ty klimy?!
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 1:12 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
Expert |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=22_1286153769.jpg) |
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
To nevim, nemám klimu. Ale vim že kdyby byla od klimy ucvaklá kostra, tak to nebude chodit vůbec. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 2:35 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
2. Site Admin |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=94_1432932012.jpg) |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Ach jo ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ....nejsem elektrikar ale tak jako zase neco uz sem pochytil...Doslo na nejhorsi - pojedu do servisu ![Sad :cry:](./images/smilies/icon_sad.gif) nehodlam se vzdat klimy na léto...
jo a s tim ukostrenim...mam za to ze je mozny kdyz neni ukostreny neco jinyho tak to muze lezt do ruznejch relatek atd timpadem skoro vsechno souvisi se vsim takze proto to resim ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 3:02 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
Má to tu na svědomí |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=2_1425857119.jpg) |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
a co teda takhle to ucvakly ukostreni pridelat zpatky? ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 3:11 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
Expert |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=37_1277238650.jpg) |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MatesK píše: Ach jo ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif) ....nejsem elektrikar ale tak jako zase neco uz sem pochytil...Doslo na nejhorsi - pojedu do servisu ![Sad :cry:](./images/smilies/icon_sad.gif) nehodlam se vzdat klimy na léto... jo a s tim ukostrenim...mam za to ze je mozny kdyz neni ukostreny neco jinyho tak to muze lezt do ruznejch relatek atd timpadem skoro vsechno souvisi se vsim takze proto to resim ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
No ty jo, jel jsem tam tenkrát se stejnými pocity jako máš teď ty, ale je fakt, že to je jedna z mála věcí, kterou mi skutečně opravili. I když já měl hlavně ucpaný výměník topení, elektricky s tím asi nic nebylo, ale kdoví....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 20, 2008 7:41 am |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
2. Site Admin |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=94_1432932012.jpg) |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: a co teda takhle to ucvakly ukostreni pridelat zpatky? ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
no jenže tam prave nemuzu najit tu odcvaklou stranu;) proto se ptam jestli nekdo nevi od ceho je to kostreni ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 26, 2008 12:54 pm |
|
![Offline Offline](./styles/fisubsilver2/imageset/cs/icon_user_offline.gif) |
Expert |
![Uživatelský avatar](./download/file.php?avatar=42_1299866606.jpg) |
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Nemohl by jsi mi nějakým způsobem zpřístuonit ten manual na PhaseII?Třeba poslat přepálený na CD,nebo poslat ofocený případně přivézt na sraz?Určitě bychom se domluvili.Nebylo by to samozřejmně zadarmo. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif) Eventuelně vymnměním za orig. Renault komplet elektrická schemata zapojení včetně elektriky automatické převodovky na PhaseI s německou legendou ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
![](images/spacer.gif) |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|