jendys píše:
Co to je za slinty?Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech - krom řetězů.Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?Já ani jedno jediné.U Opla Astry jsem měnil 2.U motorů 2.2 dt je to naprosto běžná závada.Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.Jediný,kdo s tím měl opravdu problém,je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový.Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.
mam ted trochu casu a nalady, takze Ti odpovim na kazdou z tvych otazek a poznamek zvlast:
1) Co to je za slinty?
to nejsou slinty, ale fakta, narozdil od toho, cim se tu Ty predvadis, jako velice podprumerne uvazujici jedinec.
2) Ukaž mi jeden jediný motor,u kterého nemusíš dodržet limit km na rozvodech
paradoxne napriklad tenhle V6i (PRV, konkretne Z7X)
3) Kolik jsi viděl poškozených hydraulických zdvihátek?
statistiky si nevedu, ale co si pamatuju, tak 3 určitě.
4)Ale u Volva jsem o tom vždy jen četl od takových pisálků,jako seš ty.
Co se toho pisálka týše, tak Ty jsi vetsi, vzhledem k tomu, ze jsi na foru registrvan kratsi dobu nez ja, ale pocet prispevku mas vetsi nez ja
Jinak jestli myslis ten clanek, kde se pise zhruba "petivalec jes spatny, protoze mu renault nasadil vlastni hlavu" tak o tom samozrejme vim a mam na nej "shodou okolnosti" asi podobny nazor jako ty. Napriklad uz je to, ze hlava je od renaulta je nesmysl, pochybuju, ze renault nechava na svych hlavach odlevat napis VOLVO. Kazdopadne nevidim jedinou spojitost mezi tim clankem a tim co jsem napsal, jestli Ty ano, tak mi ji prosim vysvetli.
5)Podívej se na Volvo fórum,jestli někdo má s tímhle problém.
dekuju nepotrebuju, ten motor znam dostatecne na to abch vedel, ze ho nikdy nechci (cimz ho neurazim, jen proste u motoru preferuju jiny kvality, nez ma tenhle) a tudiz povazuji za ztratu casu, zjistovat o nem dalsi nepotrebne informace.
6) ..je novinář Vaculík,taky pěkný vůl.
Díky za vyjídření názoru k mé osobě, at zaporny, nebo kladny, za kazdy nazor jsem rad
btw: jsem na rozdil od Tebe, u lidí jako jsi Ty, taktne neupřímný, takze svůj momentální názor na Tebe Ti radsi ani sdelovat nebudu...
7) A až najedu dalších 100 tisíc k dnešním 212 000 a začne hydroštel prostě cvakat,bez řečí dám nový.
Asi jsem se v Tobe spletl, jsi docela chytrej kluk, to by jeden nevymyslel, ze kdyz mu odejde hydrostel, tak ho musi vymenit. Nicmene tematu se to tyka asi tak, ze jmenujes jeden z mnoha rozdilu mezi V6 a R5. U ty V6 se Ti totiz tohle nestane ani pri 1 312 000 km, hydrostely na nem proste nikdy neodchazi, tipnul bych si, ze vetsina majitelu tohohle motoru nejspis ani nevi, ze na nem nejaky hydrostely jsou, protoze je nikdy resit nemuseli.
Hydroštel je otázka zanedbané výměny oleje,nikoli toho,že je motor špatný.
jasny, je to dusledek zanedbany udrzby u motoru s prumerne, nebo lehce nadprumerne spolehlivymi hydrostely, ovsem "napriklad" u V6, se resit nikdy nemusi, hydrostely jsou u nej proste stoprocentne spolehlivy a evidentne jim nevadi ani velice zanedbany olejovy servis, podle toho, co jsem dosud zazil. viz bod 7.
9)Hallův snímač či nutnost vyčistit krokový motorek nebo vyměnit potenciometr klapky - to jsou závady?To je naprosto běžná věc a běžná údržba,která trápí i takový klenot,jakým je šestiválec v Nissanu Maxima.
opet podobna odpoved, je sice hezky, ze R5 se to nestava moc casto, ale opet zde narazime na jeden ze zasadnich rozdilu mezi R5 a V6i, coz je, ze ani jedna z techto zavad, se V6 netyka vubec (tzn., ze presto, ze o tomto motoru a o zkusenostech MNOHA jeho majitelu toho vim pomerne dost, tak jsem se s ani jednou z jmenovanych zavad nikdy nesetkal) narozdil od "klenotu" od nissana
10)Psal jsi také o mechanických závadách.Ty jsou kde?
jen v tomto prispevku jsi jich Ty sam jmenoval nekolik. K tomu již zmíněnému přidám ještě přehřívání. Nevím, jestli je to nějaký zásadní problém, tohoto motoru, každopádně oba z motorů, na kterých jsem měl možnost toto nejak systematicky sledovat, se za určitých okolností nestačili chladit do stavu, který považuji za bezproblémový. Ale ani jeden z tech motoru jsem nemel v ruce takovou dobu, abych dokazal posoudit, jestli je to jen vlastnost, ktera je neskodna, nebo jestli se to nejak projevuje na spolehlivosti a zivotnosti motoru a jestli to byla shoda nahod, ze se ty dva motory chovali stejne, nebo je to u toho motoru bezne.
11)A pokud jde o počet vyrobených motorů,zase víš kulový
Uznávám, opravdu nevím, kolik se techto motoru vyrobilo. Ale taky jsem to nikde nepsal, takze Tvoje osočení je tak "trochu" mimo.
12)Ten pětiválec navrhlo pro Volvo 850 samotné Porsche,vyrábí se nepřetržitě od roku 1991 jako stavebnicový modul tří obsahů 4,5 a šestiválec a vyrábí se dodnes.
nevím jak čtyřválec a šestiválec (opet, tyto motory me nikdy nezaujaly natolik, abych se o ne blizeji zajimal), ale abych Ti doplnil Tvé pravdepodobne dost omezene informace, tak i ten "Tvuj" petivalec se vyrabi dodnes. Napriklad ve své přeplňované a za ta léta již dost vylepšené verzi, ve fordu focus RS
Závěrem bych Ti chtel jen rict, ze presto, ze ses projevil, tak jak ses projevil, tak Te neodsuzuju na zaklade dvou prispevku na foru a chapu, ze ten Tvuj projev muze byt dusledkem ruznych kombinaci Tve spatne nalady, emotivniho vylevu v dusledku neschopnosti prijmout relevantni kritiky na motor, ktery si vozis s sebou pod kapotou, nebo mnoha dalsich moznych vlivu na Tvou psychiku a staci mi aspon naznak toho, ze si az zas tak uplne nestojis za tim, cos zrovna momentalne napsal v prispevku, z ktereho je jasne citit Tva zaujatost proti mě a v pripade tvych projevu kladnych na moje vnimani Tve osoby nemam do budoucna problem Te respektovat, chapat a brat vazne. Zatim se mej a budu rad za jakoukoliv odpoved