| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 3:14 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  úte srp 24, 2010 7:22 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| no právě    . kdyby mi to aspon k necemu bylo... no diagnostiku mam domluvenou, až budu mít nandaný ty nový měchy na tlumiče... tak s tím mám jet na kalibraci + diagnostiku... ale to ude třeba až za měsíc, podle toho, kdy bude moct ten člověk co mi tam prdne měchy.. no uvidim, ale ze všeho nejvíc se mi nechce jet za těma trubkama do renaultu    chce to vlastní diagnostiku  _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  úte srp 24, 2010 11:05 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| njn,chtělo by to ten kufr no... :-( _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  stř srp 25, 2010 8:49 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| tak byl asi nějakej bordel v hadičce mezi sáním a váhou vzduchu... protože už jsem nevěděl coby, tak jsem hadičku jen tak profouk kompresorem a už to jede.. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  čtv srp 26, 2010 5:54 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| super! _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  čtv srp 26, 2010 9:34 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| no taky jsem rád. profoukl jsem to a když jsem jel domů, tak jsem na to nějak zapomněl a nevyzkoušel jsem to a ani jsem si nevšiml, že to nedělá (bylo to docela citit i pri normalni jizde) a až včera nějak vyjíždim z města a raduju se    (tak jsem to zbytek cesty zamozrejme radne projel  )_________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  pon říj 25, 2010 12:43 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| na vliv otacek ma map senzor a motorek volnobehu nevim jak u techhle motoru ale megane R5 i clio to ma tam predpokladám že i safrane a pak muže být vysoupana skrtící klapaka na sáni auta uz nejsou nejmladsí a pokud netesni nasaje vice vzduchu a mate hnedka vyssi otačky     lamdu sondu kdz odpojite tak auto pojede taky a bez problemu jen bude mnohem vice papat    a když odpojite mam senzor tak motor bude mit nepravidelnz chod jako by se dusil ale pojede ale bude motor znit desně a divne smrdet spalovaní ,diagnostiku jsem nekde na netu  videl pro starší vozy Renault cena byla okolo 5000 kč a jakou ma safrane zasuvku pro ecu nevim , jinak kdyby mela obd2 tak neni problem ale to asi nebude mit nema ji ani moje megi a to je 97 rok
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  pon říj 25, 2010 3:23 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| na safrana diagnostiku jedine xr25 nebo nxr, cena kolem 1000 euro...
 ted resim problem, ze pri studenym motoru mi auto skube a casto nechce jet, treba na dvojku kdyz vyjizdim z kruhace apod. proste zrychluju, ale je to mrtvy, zacne se jakoby dusit, tak musim vyslapnout spojku a znovu, aby to jelo... zaznamenal jsem to u vice aut.. ale u zlataka me to se...re..
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  stř říj 27, 2010 12:08 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| Bóďa píše: na safrana diagnostiku jedine xr25 nebo nxr, cena kolem 1000 euro...
 ted resim problem, ze pri studenym motoru mi auto skube a casto nechce jet, treba na dvojku kdyz vyjizdim z kruhace apod. proste zrychluju, ale je to mrtvy, zacne se jakoby dusit, tak musim vyslapnout spojku a znovu, aby to jelo... zaznamenal jsem to u vice aut.. ale u zlataka me to se...re..
 tak to vypada že ti  vynechavá nejaky valec  takže jedine řešení zkontrolovat svíčky , a pak kompresi válcu a vstrikovače ale ty nevím jak zkontrolovat jedine přes osciloskop nebo jak se ten kram jmenuje a tim se to dá proměřit jinak nevím čím by to mohlo být    a stou diagnostikou te asi trošku vyvedu z omylu zkusim ji najit kde jsem to vydel ale myslim že za tech 5000 by ti měla jit bez problemů
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  stř říj 27, 2010 12:38 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| ... to je jedno..     ano, daji se koupit i ruzne nahrady a universalni (myslim ze i za dost mene nez 5000,-, staci kabel a software), ale udelas s tim tak 5% z toho, co udelas s tou originalni xr25. pro bezneho uzivatele to na ty zakladni veci (resp. motor) asi staci, ale muzes naprosto zapomenout na diagnostiku "komfortní", respektive asi tak uplne celeho zbytku elektroniky, podvozku atd, což je například pro mě prioritou diagnostikovat atd., takže temer nema ani vyznam si kupovat nejakou, s kterou nezvladnu skoro nic, to uz radsi kdyz jednou za cas potrebuju udelat to, co se da zvadnout tou neorigo diagnostikou, zajedu nekam, kde maji xr25 nebo nxr. jednoduše když už, tak už     bohuzel to neni jako u dnesnich aut, ze si stahnes software kde chces, kabel koupis kde chces a zdiagnostikujes si cely auto skrz naskz   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Turista | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  stř říj 27, 2010 12:44 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: ned říj 24, 2010 11:32 pm
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Olomouc
 Model: phase I
 Rok výroby: 1993
 Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
 Výbava: 4x4
 Úpravy: Odlechčeni vozu o par 10kg  rzi,
 Plány: Jezdit ;)
 Auto snů: Renault 5gt Turbo
 | 
				
					| no ja nevim ja jsem zastance čim mene je eletroniky tím lepe    ale doba jde kupředu ale myslim že zakladni problem by ti u te uni. diagnostiky melo ukazat kdyz ti motor bude dělat nepořadek atd.. nevim kolik má safrane eletriky ale asi hodně  
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  stř říj 27, 2010 12:53 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| no to já právě vůbec ne    . co se může elektricky hejbat, ať se hejbe     jako určitě (pokud se to dokáže vůbec připojit) je i nějaká "rádoby" diagnostika dobrá, lepší než "drátem do voka". to mluvím o nějakém tom kabelu a softu (v řádech stokorun, maximálně pár tisíců). ale koukal jsem, co jsi postoval ve vedlejším topicu (dále pokračujme v diskuzi už prosím tam)  a prostě než dát 8 za to, že s tím budu moct pořád dělat jen základní věci, to už si radši našetřím na ten starožitnej kufřík xr25 a budu si s tím vesele kalibrovat sedačky, pneumatickej podvozek a mazat veškerý chyby, kdy se mi zamane.._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  čtv říj 28, 2010 8:41 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Turista píše: stou diagnostikou te asi trošku vyvedu z omylu Bóďu?!  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Volnoběh atd. V6  Napsal:  pát lis 05, 2010 2:13 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| mam zase problem (spise stale, jen jsem ho nezaznamenal), ze auto neudrzi volnobeh. kdyz jsem to driv resil, projevovalo se to tak, ze chvili po nastartovani auto chciplo a chcipalo i normalne na volnobeh, treba kdyz jsem jel. vyresil jsem to vymenou omezovace palivoveho tlaku. 
 ted se to neprojevi tak brzo po startu, takze ani za jizdy (protoze tak dlouho na neutral vetsinou nejedu). ale cca za minutu po startu (nemeril jsem to, odhadem) to chcipne. chvili to drzi nejakych 750 ot./min, ale potom to klesne k 600 ot./min a chcipne. volnobeznej ventil jsem zkousel menit, i kdyz jsem tam mel zanovni a vaha vzduchu je taky ok.. na diagnostice nic nenalezeno
 _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |