|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 20, 2024 8:40 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Startování auta Napsal: sob říj 03, 2009 6:22 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Vím,že se to už tady někde řešilo ale symtony jsou pouze podobné,nikoli totožné.
Ráno(tudíž když je vystydlo...)sednu a nastartuju klasika bez plynu.Cvak a brmbrmbrm..Popojedu dvacet metrů,vypnu motor.Skočím do krámu pro rohlíky,sednu a...točím a nic.Bez plynu.Sešlápnu plyn k podlaze,točím a po pár sekundách mi to naskočí.Procentálně víc jak polovinu startování musí probíhat s plynem.Vždycky ale začínám pokus bez plynu!Kolikrát naskočí a jen jakoby si poškytá a chcípne.Pak musím zase s plynem.Poté chytne a je to o.k.Mám LPG.Startuje vždy na benzín a sám přepne na plyn po vytočení otáček nad 2000.Když je to studený,tak mi nejde volnoběh,ale jen na plyn.Když to nechám jen na benzín,volnoběh jde.Po ohřátí je to o.k.V létě mi to nedělalo nikdy.Teď,když teploty spadnou pod 10°C přes noc,tak to dělá pravidelně.Tipoval bych pár věcí ale jaksi mi tam popírá v několika věcech jedna věc druhou.Např.ten volnoběh na plyn.Spíš mi přijde,že se tam sešlo více závad dohromady.LPG by se mělo přepínat za všech teplotních situacích vždycky stejně.Mám klasický směšovač.Přepíná se přes otáčky,nikoli ještě jinak dál elektronicky podle teploty,jako je to u vtřkovacích zařízeních.
Takže 1:hallův snímač?
Při jeho závadě mi umělo auto chcípnout i během jízdy(u 25tky)
Ano,chcípne mi to po přepnutí na plyn.Na benzín mi to ale nedělá a to by muselo!Po ohřátí motoru se mění odpory.To by to ale nechytalo vůbec a už vůbec by na to nemělo vliv přidání plynu.Navíc po ranním nastartování a opětovném pokusu po vypnutí motoru se teplota těžko změní.
2:Snímač teploty nasávaného vzduchu.Podobný případ ohledně teploty motoru.
3:Málo benzínu?
Jo a ještě na závěr.Když nastartuji,motor se ohřeje,vypnu ho a hned zase startuji,tak mi 10x za sebou nastartuje bez plynu bezproblémově.Udělá to po chvilce.
Tipuji..Padání benzínu?Způsob odstranění problému?
Díky a příjemnou zábavu
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: sob říj 03, 2009 7:14 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Odstranit LPG a pouzivat pouze benzin Koukal jsem ze na LPG je tam nejak premostenej volnobeznej ventil, ale nijak sem to nestudoval. Kazdopadne tam klidne asi taky mohl byt problem viz. pridani plynu(otevreni škrtičky) pri startovani.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 9:11 am |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
MatesK píše: Odstranit LPG a pouzivat pouze benzin Koukal jsem ze na LPG je tam nejak premostenej volnobeznej ventil, ale nijak sem to nestudoval. Kazdopadne tam klidne asi taky mohl byt problem viz. pridani plynu(otevreni škrtičky) pri startovani.
Začnu potenciometrem škrtící klapky.Stejně ho chci měnit,tak tím můžu i začít.Dej info na můj včerejší dotaz.
Já na to příjdu..... )
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 9:32 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Uz sem to tam psal, treba 3stovky nebo neco takovyho abych si aspon natankoval
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 9:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Tipoval bych to na váhu vzduchu jestli jí to má, sem spíš přes nafťáky. Ale to zjistíš jedině napíchnitím na komp, nebo zkusit vyměnit za jinej jestli to bude dělat pořád. A taky jeden aspekt, studenej motor jde lehčeji než zahřátej i když se to asi nezdá.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:00 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ma to vahu... muzu pujcit
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Ono se říká váha vzduchu, ale v podstatě to funguje jako dva teploměry, který vysílají informace do řídící jednotky.
Jen pro informaci.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:18 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to jsem nevedel. myslel jsem ze meri tlak. a k cemu je pak dobre cidlo teploty nasavaneho vzduchu?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:20 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Nemám tucha. . Ale myslim že to bude součást tý váhy.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jak soucast.. je to jiny cidlo . no ja sem s odjakziva myslel ze vaha je na tlak a cidlo teploty na teplotu
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 10:37 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Co já vim, tak váha vzduchu právě vyhodnocuje rozdíl mezi venkovní teplotou a teplotou nasávanýho vzduchu a posláním do řídící jednotky řídí bohatost směsi a vstřiky. Teda nedavno sme dělali Escorta a tam to tak bylo, a myslim že je tomu tak všude.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 11:11 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ok, rad se poucim
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 11:17 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Já taky, takže jestli to tak neni tak by mě zajímalo jak to funguje. To víš na těch mých čmouďákách to nemám.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 11:20 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no snad to bude vedet mates, ten tedka zjistoval neco ohledne tehletech veci... pan tunero kompress
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: ned říj 04, 2009 11:30 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Cokoliv nevim tak mě zajímá. Já teď honim jestli půjde předělat ta převodovka. Jinak sem chtěl na mým zvyšovat brutálně výkon, ale po přečtení spousty a spousty článků sem zjistil že všechny tyhle brutální úpravy jdou na úkor životnosti hlavy a turba, takže to budu řešit nenásilně.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|