|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 23, 2024 7:59 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Klima Ph I - špatné napětí Napsal: pát kvě 09, 2008 9:01 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Safranům zdar...
Nazdar
Prosím o pomoc - do klimatizace mi jde kolísavé napětí. Manual co mám je pro PhII a tam je trošku jiné zapojení právě napájení. Mám sundanou palubku, ale abych se dostal přímo k těm kabelům bych toho musel sundat o hodně víc a stejnak by mi to moc nepomohlo. Nejen že díky tomu nejde ventilátor a dva polohovací motorky(zrovna ty na teplotu:( ) ale ješte mi to prochází do Wooferu v kterym to dělá neuvěřitelnej brajgl.
nevíte někdo odkud vedou napájecí kábly do ovládání klimy? Nějaký relátka - kdyžtak přesně to číslo prosím?
Jestli mi někdo pomůže tak to má u mě! - jelikož už měsíc stojí safrane v garáži:(:(:(
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pát kvě 16, 2008 2:37 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Hele aby nebyly jenom vypálený konektory, to stačí.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 8:09 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
No ja sem to měřil přímo v tom napajecim konektoru voltmetrem takze se obavam ze to nebude ono a jestli tak nevim kam ty kabely vedou od klimy zpet k baterce:( ... jeste nahodou nevis k cemu je kostra u ridicovy levy nohy hned za tim plastovym sloupkem - mam ji ucvaklou a nevim jestli to neni od ty klimy?!
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 1:12 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
To nevim, nemám klimu. Ale vim že kdyby byla od klimy ucvaklá kostra, tak to nebude chodit vůbec.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 2:35 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Ach jo ....nejsem elektrikar ale tak jako zase neco uz sem pochytil...Doslo na nejhorsi - pojedu do servisu nehodlam se vzdat klimy na léto...
jo a s tim ukostrenim...mam za to ze je mozny kdyz neni ukostreny neco jinyho tak to muze lezt do ruznejch relatek atd timpadem skoro vsechno souvisi se vsim takze proto to resim
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 3:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
a co teda takhle to ucvakly ukostreni pridelat zpatky?
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon kvě 19, 2008 3:11 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
MatesK píše: Ach jo ....nejsem elektrikar ale tak jako zase neco uz sem pochytil...Doslo na nejhorsi - pojedu do servisu nehodlam se vzdat klimy na léto... jo a s tim ukostrenim...mam za to ze je mozny kdyz neni ukostreny neco jinyho tak to muze lezt do ruznejch relatek atd timpadem skoro vsechno souvisi se vsim takze proto to resim
No ty jo, jel jsem tam tenkrát se stejnými pocity jako máš teď ty, ale je fakt, že to je jedna z mála věcí, kterou mi skutečně opravili. I když já měl hlavně ucpaný výměník topení, elektricky s tím asi nic nebylo, ale kdoví....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte kvě 20, 2008 7:41 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: a co teda takhle to ucvakly ukostreni pridelat zpatky?
no jenže tam prave nemuzu najit tu odcvaklou stranu;) proto se ptam jestli nekdo nevi od ceho je to kostreni
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte srp 26, 2008 12:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Nemohl by jsi mi nějakým způsobem zpřístuonit ten manual na PhaseII?Třeba poslat přepálený na CD,nebo poslat ofocený případně přivézt na sraz?Určitě bychom se domluvili.Nebylo by to samozřejmně zadarmo. Eventuelně vymnměním za orig. Renault komplet elektrická schemata zapojení včetně elektriky automatické převodovky na PhaseI s německou legendou
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|