Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je sob čer 21, 2025 10:00 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Levé přední rameno V6i
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 9:42 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Hoj,
pomóc - zase sem se do něčeho pustil :lol_ chtěl jsem sundat rameno jak řikal Bóďa "Je to sranda"...no takze po dvou a půl hodině jsem vyndal komplet šroub ze zadního silentbloku, přední jsem povolil ale kvůli poloose nemůžu vyndat ten šroub, ale ta nejvetsi lahoda - čep...povolil jsem tu matku na čepu ale ta jen vyjela po zavitech nahoru a čep tam drží jak hovado - ale hlavně nevim jestli má vyjet rameno dolu i s šroubem čepu nebo jak??? ta svině nechce vylézt a auto mám na heveru takže ani nemužu dojet to někomu dát udělat :-?

PROSÍM PORAĎTE MI o víkendu mám jet do Kutný Hory a ještě musim nechat zalisovat ten silentblok do ramene - prostě dneska musim bez podmínečně sundat to rameno...

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 11:45 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no čep s ramenem musíš z těhlice vytlačit dolu (celej, i s tim závitem :D). a ten šroub v prostředním silenbloku ramene musíš povolit zespodu a vytáhnout.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 12:02 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
JJ šroub u silentbloku vim ten sem povolil zespoda ale nejde vytáhnout nahoru přes poloosu...ale hlavne ten čep nejde vytlačit ven takze asi vytáhnout poloosu z těhlice a pořádně do něj jebnout protože prostě nejde vyndat....no prostě asi nějakym způsobem nacpu tlumič nahoru s celym kolem a pak už snad nebude ten čep zkříženej....jinak mám ten dekl jakoby záclonkovej ale bez zaclonky:)

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 12:15 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
doprdele, vymazalo se mi to... takze strucne

sroub musis povolit zeshora i zespoda a vytahnout zespoda. poloosu nevytahuj, kdyby bylo nehhur tak povol tehlici z tlumice a pak zkus rameno s cepem vytahnout.

za clonku bez clonky budu rad, vyriznu tam diru a implantuju tam moji clonku, ta je ok, ale to kolo potazeny kobercem je na hadry...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 1:26 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Jak jiste víš tak můj vůz je v jistém smyslu PROTOTYP takže samozřejmě ten šroub tam je obraceně než řikáš :evil: takže když ho chceš teda horem vyndat, jak je tomu na mojem zázraku, tak v půlce šroubu naraziš na poloosu :) takže budu muset cely to svinstvo i s tlumicem posunout co nejvic do zadu abych tim posunul poloosu a vyndal ten šroub...no nic neco snad vymyslim ale tesim se jak malej kluk az to bude hotovy 8) nepřestávám se divit co všechno dokázali na tom autě posrat a zničit :evil:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 04, 2009 1:37 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no to teda potěš prdel :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 2:31 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďo jeste prosim te ten čep kdyz ho vezmu za ten sroub tak ma docela vůli - je to ok? nebo mam rovnou koupit novej stoji docela hovínko tak bych asi mel co?! jo a jeste jestli se musi taky zalisovat nebo ho vyměnim růčo?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 4:10 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Bóďo jeste prosim te ten čep kdyz ho vezmu za ten sroub tak ma docela vůli - je to ok? nebo mam rovnou koupit novej stoji docela hovínko tak bych asi mel co?! jo a jeste jestli se musi taky zalisovat nebo ho vyměnim růčo?!
jako nahoru dolu?
nema, proste cep, takze se ma hejbat na vsechny strany, jen ne nahoru dolu a nema to jit volne, spíš ztuha :D

když to rameno máš venku tak vyměn i ten čep, stojí od 300,- vejš... A pokud tam budeš nechávat zalisovat ty silentbloky tak tam nech zalisovat i ten čep, jako dá se vyměnit i na autě, že kdy ho vyndáš, tak ten novej tam prostě natlučeš že pod něj dáš trubku zapřenou o zem a do ramene mlátíš jak hluchej do vrat, ale je to spoustu práce a není to uplně nejlepší...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 6:04 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil :lol_ už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne...

Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?!

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 05, 2009 11:40 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
MatesK píše:
Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil :lol_ už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne...

Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?!
ok, neni zač.

ne, půl závitu před utržením :lol_

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2009 8:30 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Bóďa píše:
MatesK píše:
Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil :lol_ už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne...

Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?!
ok, neni zač.

ne, půl závitu před utržením :lol_


No ty dva šrouby na silentblokach jsem povoloval hodinu tak si predstav jak byli dotahly:) obema nohama jsem se zaprel o auto a obema rukama za klic a jak se se zaprel tak sem byl uplne ve vzduchu :lol:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 06, 2009 10:09 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
MatesK píše:
Bóďa píše:
MatesK píše:
Dík za všechny rady! Konečně sem to rameno pokořil :lol_ už sem to borcovi dal a rikal ze zitra se mam stavit tak snad to vsechno klapne...

Když už píšu tak nandání tam - vsechny srouby přitáhnout "na krev" asi ne?!
ok, neni zač.

ne, půl závitu před utržením :lol_


No ty dva šrouby na silentblokach jsem povoloval hodinu tak si predstav jak byli dotahly:) obema nohama jsem se zaprel o auto a obema rukama za klic a jak se se zaprel tak sem byl uplne ve vzduchu :lol:

nejosvedcenejsi metoda pro vyndani toho spudniho cepu je pomlatit tu tehlici z boku, ono jak je to konicky, tak to vyskoci samo a je to asi desetkrat ucinejsi nez do nej mlatit seshora do ty zavitovy casti, tak priste :)

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz