| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je čtv říj 30, 2025 10:03 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob srp 30, 2008 3:26 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| nie ze by mi chybalo tych par korun pre ktore ju tu ponukam ale mozno niekto potrebuje, ak nie, odnesiem do zberu, hlinik je hlinik     tlmice mam uz von vsetky 4..... cenu davam na 4 500sk za komplet s elektronikou ako som pisal_________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned srp 31, 2008 3:30 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| prosimte, kterej ten zadni mech je KO? asi bych mel behem par tejdnu zajem, jestli jeste bude k mani  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned srp 31, 2008 7:43 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| no KO je pravy, par ludi mi vravelo ze by to slo zalepit zvaračskou paskou, tak aby to drzalo _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned srp 31, 2008 8:33 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| hanci píše: no KO je pravy, par ludi mi vravelo ze by to slo zalepit zvaračskou paskou, tak aby to drzalo odpovím za nevíma: super, mam KO levej...     jen tak mimochodem, co to je zvaračská páska? nějak jinak prosimtě, nerozumim..   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned srp 31, 2008 8:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| no to je svářečská lepíci páska....je to proste samolepíci páska která vytvoří takovej povrch jakoby si to svařil, akurát tohle se jenom lepí na povrch, jo a extrémne to drží, ale nevím či to opravdu funguje, jen pár lidi mi řeklo že matroš z kterého je ten mech vyrobený zalepim jedine tou páskou (sorry, česky velmi neumím      )_________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned srp 31, 2008 9:24 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| hanci píše: no to je svářečská lepíci páska....je to proste samolepíci páska která vytvoří takovej povrch jakoby si to svařil, akurát tohle se jenom lepí na povrch, jo a extrémne to drží, ale nevím či to opravdu funguje, jen pár lidi mi řeklo že matroš z kterého je ten mech vyrobený zalepim jedine tou páskou (sorry, česky velmi neumím      )aha. no ten mech je hlavne dost pevnej diky tomu ze je to silna nit a na tom jeste ocelova nit (takovy mřížky) a je to zality v ty gume... takze si myslim ze kdyz se to jenom prelepi tak to moc drzet nebude, mozna kdyby se to udelalo ze stejnyho matroše kolem dokola, přilepilo se to nejakym spešl lepidlem (třeba s kterym se lepěj pneumatiky) a ještě se to naproti tý díře sešilo tas záplata.ale to už je moc patlání...
 stejně jsou v renaultu uplný idioti, kdyby ty tlumiče nechali za nějakou trochu rozumnou cenu tak by na tom vydělali víc než když si to koupí jenom pár lidí za takovouhle cenu. na tom přece nemůže bejt nic moc výrobně složitýho... i kdyby to prodávali třeba za 40 nebo 50 tisíc, tak si to koupí mnohem víc lidí a lidi tenhle podvozek nebudou tolik zatracovat a vymejšlet si, že je poruchovej... neni nijak moc poruchovej, jenom nema každej na výměnu tlumičů, což je součást, která se má měnit každejch pár let, je jasny že kdyz tam jsou ty tlumice jeste z fabriky tak nemuze cekat, ze mu ty mechy neprasknout.. ale to už je dost mimo téma..   _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| NeviM | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte zář 02, 2008 12:34 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
 Příspěvky: 216
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: technické detaily
 Plány: dokonalá renovace
 | 
				
					| ja bych si je vzal, ale vubec nevim kdy, mozna za mesic, mozna za dva, proste netusim, tak jestli jim chces prokazat tu cest aby se vozili na biturbu (teda nektery z nich), tak mi je podrz, jestli ti prekazej, tak se jich zbav, ale dej predtim vedet, ze bych si treba pospisil kdyz to pujde, dik  _________________
 Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
 Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte zář 02, 2008 6:55 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| jasne, nejaki zaujemcovia su ale ti sa skor len vypytuju, dam vediet _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| nolimit | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  úte zář 02, 2008 8:34 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm
 Příspěvky: 178
 Bydliště: Bratislava
 Rok výroby: 0
 | 
				
					| Hugo z hor píše: nolimit píše: vysvetlenie:aj ked aj ked odyde nejaky kvalt,tak sa s tym da jazdit.  kamosovi na nive isla len  2 , 5   a jazdil s tym dalej.   staci? Tak to už je moc     Niva? Nu vot, éto mašína     Ale na rozdíl od Nivy má Safrane elektronickou automatickou 4-stupňovou převodovku , myslím AD8? - žádnej mauální fofrklacek, kterým bys kopl kvalt, kterej chceš. Řadí (nebo spíš už neřadí) si to to, co chce samo, i proti vůli řidiče     Jak přestane něco řadit, je to kaput a ende - a jezdit s tím nende  a uz len kupit kona,a zaprah      ja automat nemusim,a radcej mam manual.
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  sob zář 06, 2008 8:43 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| predane _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned zář 07, 2008 2:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| i ty tlumice? _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| hanci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned zář 07, 2008 6:02 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Začátečník |  Registrován: čtv srp 21, 2008 10:05 pm
 Příspěvky: 10
 Bydliště: Michalovce Slovakia
 | 
				
					| jj, vsetko komplet predane, mozes zmazat _________________
 TDI - Trvalo Dobrá Investícia
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  ned zář 07, 2008 6:18 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| skoda.. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |