Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř čer 18, 2025 11:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: úte bře 16, 2010 10:25 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Mám kompletní auto, takže pište a ptejte se na cokoliv co potřebujete. Auto má tmavě zelenou metalízu. Je bez klimatizace. Hadrový interiér do modra. Krom sedaček vše v el. + šíbr. Páté dveře se spoilerem.

Příloha:
Poznámka: 5 dveře s tímto spoilerem (foto je pouze ilustrativní, použito z klubových stránek)
safrane_ph_1 (686).jpg
safrane_ph_1 (686).jpg [ 18.64 KiB | Zobrazeno 10071 krát ]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 9:14 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Zdar, potřeboval bych nerozbitou mřížku výdechu topení do palubovky.Takovou tu dvojitou výklopnou. Ale pouze plně funkční s neprasklým tím vyklápěním... Měl bys?

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 2:31 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
Vyklápění funguje ale v horní poloze hůř drží. Ještě jsem nekoukal proč. Mrknu na to a dám vědět.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 4:57 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
to Max: Tak bohužel ten vývod je KO.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: stř bře 17, 2010 10:58 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
:( skoda

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: sob bře 20, 2010 7:53 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nemáš prosim neco z tech veci co shanim?
ted hlavne nepopraskanej setrvak a hydrauliku spojky

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: sob bře 20, 2010 10:50 am 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
To Bóďa: snad bych měl mít, ale motor je ještě v autě. Nevím, kdy se dostanu k tomu to rozebrat. kdyžtak dám vědět


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: sob bře 20, 2010 5:16 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
ok, tak bych bral tu hydrauliku, idealne s nevyteklym olejem, setrvak a potom nejaky prkotiny jako napriklad kryt na baterku (že jsem ho tenkrat daval plzenakovi...ted sam nemam :twisted:).

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 9:23 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Startér anebo cívku z něj,pokud tam je Mitshubishi.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 9:47 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
To viktoska: jak poznám, že je to mitsubishi? Bylo by to na něm napsaný nebo alespoň znak? 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 10:34 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
je nechutně obrovskej a je to na něm napsaný

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 10:53 pm 
Offline
Sedí tu furt..
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 23, 2008 8:42 pm
Příspěvky: 141
Bydliště: Boč
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RXE
Úpravy: Mobil: 732 167 772
Auto snů: Bi-turbo
:smichypozemi:

To viktoska: mám normal renault


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: pon bře 22, 2010 2:20 pm 
Offline
Expert

Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Nový Bor
Je to n a něm normálně napsaný.
A moc bych se být vámi nedivil....až ho jednou vyndáte,můžete ho tam mít taky :lol_
Apropó...podle technické dokumentace se do fází I u V6 3i montovaly dva typy.Mitshubishi pro země s chladnějším klimatem a Valeo pro země s teplejším klimatem.

_________________
Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: pon bře 22, 2010 2:49 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Mám taky Mitsubushi a ten původní Valeo je asi o 30% větší a těžší.

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3.0 Ph I na díly
PříspěvekNapsal: pon bře 22, 2010 8:06 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
hele je to naopak. mitshubishi je obrovskej, těžkej a obal je z nejakyho barevnyho kovu a valeo je hezky malej a černej.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz