| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:10 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 6:31 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| Skúsim sem dať pár fotiek z oživovania sestrinho Safrane. Prišiel k nám za 450€, v nič moc stave - motor bolo treba komplet nastaviť, kompletne pretesniť, skontrolovať, prevodovku treba zgeneralkovať - šmýkala, nový interiér trebalo, kasnu trošku dať dokopy....no je toho viac ako som si predstavoval... 
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  PB250071_1024.jpg [ 99.71 KiB | Zobrazeno 37748 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 6:53 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 7:17 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 8:07 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| Bon appetit  _________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 9:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| hezky dobře     Ty svíčky vypadaj moc pěkně    Ten prst    JAU vim přesně jaký to je  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 14, 2009 10:14 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Ty jo!To jsem zvedav,jak to dopadne!Pustil jsi se do toho poradne   Ja rikam, kdyz tece krev, tak se prace podari    Tak drzím pesti._________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  úte pro 15, 2009 11:19 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| Dnes sa rozobral motor. Je to ako zo zlého sna!! Novú sviečku to opäť poškodilo - ohlo elektrodu, odlomilo z porcelánu. ALE nikde nič nemá ako buchnúť do tej sviečky!!! Ako sa môže poškodiť sviečka v motore - čo do nej môže nabúrať?? Ventil, piest tam nedočiahnu! Piest aj vrch tej hlavy je vymlátený akoby od kamienkov, ako po pieskovaní+je tam jedna velká bodka - foto prikladám. Neviem čo sa tam mohlo stať. Má niekto nejaký nápad? Bojím sa že keď sa motor poskladá, zase niečo poškodí sviečku...alebo to bola iba zhoda náhod? Pôvodná sviečka poškodená, aj nová sviečka poškodená??? Tesnenie pod hlavou bolo prdnuté, hlavu som dal dnes prebrúsiť, odtlakovať, zajtra pôjdem pre výsledok.... Na rozvodoch sa ukázalo, že bola zadretá kladka, točila sa iba ked ju chytite do hasáku    .... ale točil som motor až do 6000rpm pri testovacích jazdách    . Je to asi zakliaty Safrane    , bude ťažké ho odkliať    . Našiel som jednu polsku stránku na ND do automatických prevodoviek, budem od nich asi brat diely do tej našej - ak by niekomu pomohlo:  http://www.midparts.com.pl
 
 
						
							| Přílohy: |  
								| Poznámka: blok motora - je to druhý piest z prava 
  blok_1024.jpg [ 119.98 KiB | Zobrazeno 37716 krát ]
 
 |  
								| Poznámka: je to druhý z ľava - bez karbónu, vypieskovaný :) 
  hlava_1024.jpg [ 122.91 KiB | Zobrazeno 37716 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  stř pro 16, 2009 7:30 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Vypada to,jakoby ve spalovacim prostoru byl nejaky ulomek a mlatilo to tam nahoru a dolu. Nerekl bych,ze se to bude opakovat, ale podival bych se na povrch valcu a pistni krouzky, jestli je vse v poradku. At to nedelas znova...
 Mimochodem, pekny sajrajt misto chladici kapaliny...
 _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  stř pro 16, 2009 8:16 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| kruzky sa skontroluju dnes, som povedal nech ten motor uz rozoberu komplet a riadne skontroluju... V tom pieste je  asi 2mm hlboká tá velká diera, no myslím že by to malo vydržať a fungovať bez výmeny piestu. Iba to dam trošku zahladiť... Ked sa motor posklada, bude mat hned o 10 koni viac     . Ta akože chladiaca kvapalina je vysledok oleja vo vode - lezie to dole iba riedidlom C6000, napr. Fixinela s tym ani nepohne... Takže všetko musím dooost dobre vyčistiť    .
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  stř pro 16, 2009 11:01 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Ta voda bude asi tim podpáleným těsněním   _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| 2DIX | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pát pro 18, 2009 1:25 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am
 Příspěvky: 358
 Bydliště: České Budějovice
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
 Výbava: Iveco 2,5dT
 Úpravy: kat off & out
 EGR off
 westgate off
 klima off & out
 Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera
 low style/1250kg
 Auto snů: Porsche 356B
 | 
				
					| Je možný že už se původnímu majitelovi stalo to co tobě s tou svíčkou. A to co se ulomilo tam nechal. Po pár tisících ten píst vypadá takhle. Určitě tam byl nějakej úlomek, takže neměj strach, že po poskládání se ti to stane znova. Píst nech zabrousit a vyčistit dutiny. Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl. _________________
 BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži
 F Punto - 1,2
 Safrane - 2,1 dT - totaled
 Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
   
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  sob pro 19, 2009 6:19 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| 2DIX píše: Je možný že už se původnímu majitelovi stalo to co tobě s tou svíčkou. A to co se ulomilo tam nechal. Po pár tisících ten píst vypadá takhle. Určitě tam byl nějakej úlomek, takže neměj strach, že po poskládání se ti to stane znova. Píst nech zabrousit a vyčistit dutiny. Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl. piesty idu von, aby sa skontrolovali krúžky, piesty, válce a vobec celý systém... Ventile sa zatial nevyberali a ani som nemal v plane ich vyberať - je to asi jediná nepoškodená vec v tom motore     ... Segre sa už míňajú peniaze z Twinga, tak jej už budem musieť pomáhať to platiť...
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  pon pro 21, 2009 1:01 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| 2DIX píše: Ještě bys měl pootočit s motorem a kouknout na stěny tohoto válce, aby tam nebyly milimetrový rýhy. Doporučuju před vrácením hlavy, vyndat a zabrousit i ventily a dát nový simeringy. Byla by škoda to udělat napůl. Tak ano, vyhral si - piestne kruzky boli prehriate a ten najhorší mal iba cca 1mm medzeru....objednali sme aj nove krúžky, tesnenia ku ventilom (guferka), tak aj ventily sa už zabrúsia....to bude že totálna generálka motora! Už teraz sa desím toho účtu za servis     . Ale zas možno bude riadne ťahať, ako za mladi a nebude olej papkať a ani vyhadzovať na všetky smery    . Prevodovku zajtra veziem do Kaps-u, lebo kamoš je chorý a už týždeň sa mu nedalo na to kuknúť...tak budeme mať aj prevodovku zrepasovanú. Dúfam že to bude teraz jazdiť ako pila a hlavne že to segra dakde "neopre" o strom, zvodidlo, iné vozidlo a podobne :/ . Mám z toho dobrý pocit že to bude mašina po motorickej stránke ako z fabriky vypustená    .
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  čtv pro 24, 2009 5:42 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| takmer dokonalé    .
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  PC240114_1024.jpg [ 89.68 KiB | Zobrazeno 37633 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| VladoOC_cz | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane 2,2Vi 1995 - ako "sa to" oživí  Napsal:  ned led 24, 2010 2:39 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Pokročilý |  Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm
 Příspěvky: 38
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
 Výbava: dost slušná :)
 Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
 | 
				
					| Automat už došiel z Kojetína, z firmy KAPS: 26300Kc bez DPH . Vymenene všetko - guferá, tesnenie, všetky lamely, hydraulika, filter...skrátka komplet repas. Krásna, že?  
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  DSC00769_1024.jpg [ 116.77 KiB | Zobrazeno 37587 krát ]
 
 |  
								|  DSC00770_1024.jpg [ 126.3 KiB | Zobrazeno 37587 krát ]
 
 |  |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |