Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je úte čer 17, 2025 9:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob črc 30, 2011 10:29 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
jsem na to s Karlosem koukali a ten prah byl proste akorat spojenej sroubkem (kratkym) k tomu podbehu ale bylo to asi centimetr od plechu... chybel tam ten plastovej spunt... a ikdyz jsme ho tam dali tak to bylo porad vypraseny ke kolu a ja proste kdyz dam kola do urcityho rejdu a couvam tak to dre :-?

_________________
VW Golf MK3 1.6CL RIP http://www.youtube.com/watch?v=VDIjL6V8ejA
Peugeot 106 1.1XR Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=xSSVcv5_kig
Renault Safrane 3.0 V6 RT Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=PNvgBEshAkQ[/color]
BMW 320i e36 coupe Prodáno http://www.youtube.com/watch?v=GmV1bWrp ... NQZwEHHJhw
Peugeot 205 1.8D(GTI look) V provozu
Nissan 300ZX 3.0V6 Twin-Turbo V provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned črc 31, 2011 8:29 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
mě se to nelíbí, to je ošklivý auto, fuj :lol_ :lol_ :lol_

jak je to zvedlý dobrej kamzík :good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned črc 31, 2011 4:41 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
:lol: to je degeš...

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned črc 31, 2011 4:46 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm
Příspěvky: 413
Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu)
Kaminkhoum
Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
No pěkně si pokročil. Jak dopadlo to auto včera večer? ;-)

_________________
Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994)
Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: ned črc 31, 2011 9:17 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Dobře, ty!!!
Jak moc složitý to bylo nakalibrovat s NXR? Nebo jsi to dělal jinak?
Já bych s tím taky rád hnul, je to těžký shodit tu přední nápravu abych se dostal k potenciometru a vyměnil ho? Ještě jsem neměl tu čest...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 12:22 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no hele zrovna zkalibrovat to je asi tak ta nejjednodužší věc, horší bylo to předtim :). zkalibruješ to tak, že to hodíš na rovný ploše na špalky jak vysoký chceš a na nxr zadáš zkalibrovat... i když jednu věc jsem nepochopil. je tam něco jako "načíst říz. podvozek" a "načíst říz. tlumiče". co jsem pochopil tak podvozek řikaj měchům a a tlumiče magnetům. v tom případě ale moc nechápu co chtěj načítat na magnetech. v každym případě jsem dal vždycky obojí

fakt hodně mi to nxr pomohlo, ale taky neni svatý... pořád s tim podvozkem laboruju (vejšku předku, vychytat úniky vzduchu..) a třeba teď jsem zjistil, že mi nefunguje tuhost na LP tlumiči a je ve sportu a diagnostika nic neříká... přitom když přes nxr přendávam sport/střed/komfort tak se mi zdá, že magnety klapnou... no doufám, že vyměním jen cívky a nebudu muset předělávat zase celej tlumič... :roll:

no hele třeba já jsem nápravnici teď ani shazovat nemusel... ale původní čidlo na xenon bylo zevnitř strčený šroubky s desítkama hlavičkama a zvenku matičky a šlo to krásně povolit, takže místo toho xenon čidla jsem tam jenom prdnul podvozkový čidlo s těma samejma šroubkama a matičkama... ale co jsem měl vyndanejch x podvozkovejch čidel a různě je rozdělával, tak jsem utrhal snad všechny ty šroubky... navíc u toho podvozkovýho jsou vepředu origo torxy, takže bych tomu moc nedával. ještě k tomu u biturba je tam myslim samozřejmě klasicky "hafo" místa, takže na to můžeš asi zapomenout... no a nápravnici máš dole hnedka, to bude asi i rychlejší :). akorát přeju hodně štěstí aby se ti nezalomily v kastli ty vrchní šrouby nápravnice, to je hnedka postaráno o několik hodin zábavy. jinak je to brnkačka :good:

jen tak mimochodem co mas s tim potakem? jsem myslel ze ti tam jenom chybi tahlo

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 7:06 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
jak poznáš, že jeden tlumič je ve sportu, když diagnostika nic neříká? To máš cit jak Schumacher ne? ;-)

no ten přední poťák je takový nějaký rozviklaný a když tam dám to táhlo, tak se zasekává a příčí se tam to táhýlko. Za jízdy to jsou pěkně hnusný zvuky a to táhlo a objímka se ohýbá, místo aby to točilo tím potíkem.
Jaký šrouby do kastle, to mě neděs!
Jinak zespoda ani zvrchu se k tomu nedá dostat, to už jsem si ověřil i když jsem měl sundané víko ventilů. Ta nápravnice musí dolů... :-(
Na ten dialogys večer mrknu...

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 11:58 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no on je v těch tuhostních režimech hodně velký rozdíl. sám si můžeš zkusit zahýbat s autem když je chcíplé - ani s tím nehneš, je ve sportu, elektromagnety nejsou napájeny. a když ho nastartuješ, tak se dá do středu a to už s tím v pohodě zahejbeš. a na tý diagnostice můžeš přikázat i komfort a to je teprv hejbací :). no a já mam ten řidičův tlumič prostě pořád na sport.

no nápravnice je přidělaná čtyřma (resp. šesti) šroubama. dva velký dole, ty jsou v pohodě, hned vedlě nich menší, který držek takovej držák, ty jsou taky v pohodě no a pak nahoře k nosníkům jsou 16´ a ty se občas utrhnou... takže dobře prostříkat WDčkem a opatrně na ně. a zpátky dát radši jiný.

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 1:36 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
jako rozdíl v tom je jak prase,ted o vikendu jsem jel brachovym, kde to funguje a je to fakt znat. Ale takhle jak ty jsem to nezkousel. :-)
No na tu napravnici jsem zvedavy. Asi to necham az po dovolene, abych vubec mohl jet... chtěl bych za 3 tydny k Baltu, tak se Ruženka podívá domů.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 9:04 pm 
Offline
Expert

Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm
Příspěvky: 268
Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
Zaujímavé je to vysvietené "P"-čko keďže ide o manuál :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pon srp 01, 2011 10:59 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
njn, to je tak když někdo koupí řídící jednotku motoru z laguny 24v kde se válí v kufru a nevšimne si, že to není bosch, ale sagem, takže z asi trochu jiný laguny :D. takže jezdim s automatovou elektrikou

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: čtv říj 13, 2011 11:51 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
zatim, místo plecháčů..


Přílohy:
p1180976j.jpg
p1180976j.jpg [ 283.42 KiB | Zobrazeno 9944 krát ]

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: pát říj 14, 2011 5:44 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm
Příspěvky: 605
Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
Bóďa píše:
zatim, místo plecháčů..
:smichypozemi:

Krutý... Akorá ten znak OZ vprostřed mě tam trošku "rozptyluje"...

_________________
Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959)
Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2011 5:52 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
no nejsi jedinej... ale mě se to tam líbí, akorát by to chtělo to logo celý :)

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II"
PříspěvekNapsal: sob říj 15, 2011 6:37 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
Mě se to tam líbí a nejen pro to že sem to řezal :lol_ :lol_ :lol_

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 174 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz