 |
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte čer 17, 2025 9:03 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Marťas
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob črc 30, 2011 10:29 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: ned čer 13, 2010 5:05 pm Příspěvky: 248 Bydliště: Praha5 Stodulky
Model: phase I
Rok výroby: 1992
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: RT
Úpravy: 17" kola, sport packet křídlo, místo výfuku roura, šedý světelný panel.
Plány: ještě se uvidí, je plno nápadů...
Auto snů: http://www.youtube.com/watch?v=lB2qsj4Tzm0
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned črc 31, 2011 8:29 am |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned črc 31, 2011 4:41 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
 to je degeš...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
bany.xf.cz
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned črc 31, 2011 4:46 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř říj 20, 2010 4:15 pm Příspěvky: 413 Bydliště: Lovosice
Model: phase II
Rok výroby: 1998
Motor: 140kW / 190PS 3,0 24v
Výbava: asi RXE
Úpravy: Upgrade topení (topí i z přední loketky dozadu) Kaminkhoum Samopřepínání světel podle světla venku
Auto snů: Už jsem měl :(
|
No pěkně si pokročil. Jak dopadlo to auto včera večer? 
_________________ Minulost: Škoda 125 L (1989), Škoda 105 GLS (1974), Škoda 100 LS (1976), Safrane 2.5 20V (2000), Safrane 2.5 20V Initiale (1998), Renault R25 V6 (1989), Range Rover 4.6 V8 HSE (2001), VW Golf IV 1.9 TDI power! (2003), Karosa C734.1346 (1994) Přítomnost: Renault Safrane 2.9 V6 24V (2000), Renault Megane 1.5 dCi (2013)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: ned črc 31, 2011 9:17 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Dobře, ty!!! Jak moc složitý to bylo nakalibrovat s NXR? Nebo jsi to dělal jinak? Já bych s tím taky rád hnul, je to těžký shodit tu přední nápravu abych se dostal k potenciometru a vyměnil ho? Ještě jsem neměl tu čest...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 12:22 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no hele zrovna zkalibrovat to je asi tak ta nejjednodužší věc, horší bylo to předtim  . zkalibruješ to tak, že to hodíš na rovný ploše na špalky jak vysoký chceš a na nxr zadáš zkalibrovat... i když jednu věc jsem nepochopil. je tam něco jako "načíst říz. podvozek" a "načíst říz. tlumiče". co jsem pochopil tak podvozek řikaj měchům a a tlumiče magnetům. v tom případě ale moc nechápu co chtěj načítat na magnetech. v každym případě jsem dal vždycky obojí fakt hodně mi to nxr pomohlo, ale taky neni svatý... pořád s tim podvozkem laboruju (vejšku předku, vychytat úniky vzduchu..) a třeba teď jsem zjistil, že mi nefunguje tuhost na LP tlumiči a je ve sportu a diagnostika nic neříká... přitom když přes nxr přendávam sport/střed/komfort tak se mi zdá, že magnety klapnou... no doufám, že vyměním jen cívky a nebudu muset předělávat zase celej tlumič... no hele třeba já jsem nápravnici teď ani shazovat nemusel... ale původní čidlo na xenon bylo zevnitř strčený šroubky s desítkama hlavičkama a zvenku matičky a šlo to krásně povolit, takže místo toho xenon čidla jsem tam jenom prdnul podvozkový čidlo s těma samejma šroubkama a matičkama... ale co jsem měl vyndanejch x podvozkovejch čidel a různě je rozdělával, tak jsem utrhal snad všechny ty šroubky... navíc u toho podvozkovýho jsou vepředu origo torxy, takže bych tomu moc nedával. ještě k tomu u biturba je tam myslim samozřejmě klasicky "hafo" místa, takže na to můžeš asi zapomenout... no a nápravnici máš dole hnedka, to bude asi i rychlejší  . akorát přeju hodně štěstí aby se ti nezalomily v kastli ty vrchní šrouby nápravnice, to je hnedka postaráno o několik hodin zábavy. jinak je to brnkačka  jen tak mimochodem co mas s tim potakem? jsem myslel ze ti tam jenom chybi tahlo
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 7:06 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
jak poznáš, že jeden tlumič je ve sportu, když diagnostika nic neříká? To máš cit jak Schumacher ne?  no ten přední poťák je takový nějaký rozviklaný a když tam dám to táhlo, tak se zasekává a příčí se tam to táhýlko. Za jízdy to jsou pěkně hnusný zvuky a to táhlo a objímka se ohýbá, místo aby to točilo tím potíkem. Jaký šrouby do kastle, to mě neděs! Jinak zespoda ani zvrchu se k tomu nedá dostat, to už jsem si ověřil i když jsem měl sundané víko ventilů. Ta nápravnice musí dolů... :-( Na ten dialogys večer mrknu...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 11:58 am |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no on je v těch tuhostních režimech hodně velký rozdíl. sám si můžeš zkusit zahýbat s autem když je chcíplé - ani s tím nehneš, je ve sportu, elektromagnety nejsou napájeny. a když ho nastartuješ, tak se dá do středu a to už s tím v pohodě zahejbeš. a na tý diagnostice můžeš přikázat i komfort a to je teprv hejbací  . no a já mam ten řidičův tlumič prostě pořád na sport. no nápravnice je přidělaná čtyřma (resp. šesti) šroubama. dva velký dole, ty jsou v pohodě, hned vedlě nich menší, který držek takovej držák, ty jsou taky v pohodě no a pak nahoře k nosníkům jsou 16´ a ty se občas utrhnou... takže dobře prostříkat WDčkem a opatrně na ně. a zpátky dát radši jiný.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 1:36 pm |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
jako rozdíl v tom je jak prase,ted o vikendu jsem jel brachovym, kde to funguje a je to fakt znat. Ale takhle jak ty jsem to nezkousel.  No na tu napravnici jsem zvedavy. Asi to necham az po dovolene, abych vubec mohl jet... chtěl bych za 3 tydny k Baltu, tak se Ruženka podívá domů.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
 |
Dada Helíková
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 9:04 pm |
|
 |
Expert |
Registrován: ned led 30, 2011 8:00 pm Příspěvky: 268 Bydliště: Považská Bystrica
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: prerábka na Baccaru
Plány: dokončiť novolak
Auto snů: už ho mám
|
Zaujímavé je to vysvietené "P"-čko keďže ide o manuál 
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pon srp 01, 2011 10:59 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
njn, to je tak když někdo koupí řídící jednotku motoru z laguny 24v kde se válí v kufru a nevšimne si, že to není bosch, ale sagem, takže z asi trochu jiný laguny  . takže jezdim s automatovou elektrikou
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: čtv říj 13, 2011 11:51 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
zatim, místo plecháčů..
Přílohy: |

p1180976j.jpg [ 283.42 KiB | Zobrazeno 9944 krát ]
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: pát říj 14, 2011 5:44 am |
|
 |
Expert |
 |
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Bóďa píše: zatim, místo plecháčů.. Krutý... Akorá ten znak OZ vprostřed mě tam trošku "rozptyluje"...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
 |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob říj 15, 2011 5:52 pm |
|
 |
Má to tu na svědomí |
 |
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no nejsi jedinej... ale mě se to tam líbí, akorát by to chtělo to logo celý 
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
 |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: V6 24v "Zlaťák II" Napsal: sob říj 15, 2011 6:37 pm |
|
 |
2. Site Admin |
 |
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|