| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je pát říj 31, 2025 10:08 pm 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
	
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 2:06 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| helioslaci píše: Bóďa píše: hodně pěkný, jen mě překvapila výměna převodovky i s motorem, ale hlavně, že to jde vyndat horem     člověk se pořád učí..   Ahoj! Ano, z celej toto bylo co jsema nai ja nemyslel, že pújde, ale kamarad mi riadil celú výmenu a bylo to za dve dny tak že sjme viac rozprávali ako by sme neco delali a viac bylo fajcenie ciariet jej strany aky práce, časovo za den dalo by to stihnut od ráma do nesore odpoledne, ale by sme si viac dali zálezat o pokecaní a ani nás nikdo nenahánal nikam. Dvaja v pohode sme to dali ven aj tak že tam v dílne ma nízky strop a museli sme celý motor ručne nazvednout  inak ked je to vyššie ten strop tak to jede velice v pohode.A tu je motor este pred vyberaním
 
 
						
							| Přílohy: |  
								|  Safrane - Pred vyzvedutim motora.jpg [ 333.42 KiB | Zobrazeno 84776 krát ]
 
 |  _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 2:10 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| No ten motor keby mal nejakú svorkovnicu s kabelovou spojnicou tak celý vyber  motora asy by bylo jen hodinka - tie kabely z celého motora demontovat toto bylo plus hodinka a dbe hodinky kecání  _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 3:32 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete     Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku    . Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo    tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku. _________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 6:19 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| Bóďa píše: no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete     Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku    . Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo    tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku. Jé, to sme si ani neriesili, ale sme drzo nadávali na francouzov, že by tam mochli by dát aspoň nejakej konektor, abych sme tímhle  oddelávaním tolika kabelama nemuseli trápit. no, a aj tak to šlo to udelať._________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 6:21 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| no aani moc nám nechcelo to celé čelo oddelávať z auta to by bylo další deň práce to rodelata potom to montovat do kopy dalších tisíc kabelov. _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| helioslaci | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove  Napsal:  ned led 08, 2017 6:26 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am
 Příspěvky: 217
 Bydliště: Kolárovo
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
 Výbava: full
 Auto snů: Safrane BiTurbo
 | 
				
					| A na to jsem si zapomnel, že v tej dílne až tolik místa by ani nebilo na to, abych sme si to do predu vyndávali ten motor. Ale je tam dosť místo na to abi to šlo nahor. Keď byli preč tie báble a aj pohon kolies a vyfuk, držák motora se silentbloky hore a dole samotny vber s tohle navjákem to trvalo asi jen max. 5 minut. a aj naspľť to šlo takisto velmi rylchlo. _________________
 Renault 25 - v provozu
 Renault Safrane 2,2DT - v provozu
 Renault Safrane 2,5 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |  |