|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob pro 21, 2024 6:07 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 2:06 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
helioslaci píše: Bóďa píše: hodně pěkný, jen mě překvapila výměna převodovky i s motorem, ale hlavně, že to jde vyndat horem člověk se pořád učí.. Ahoj! Ano, z celej toto bylo co jsema nai ja nemyslel, že pújde, ale kamarad mi riadil celú výmenu a bylo to za dve dny tak že sjme viac rozprávali ako by sme neco delali a viac bylo fajcenie ciariet jej strany aky práce, časovo za den dalo by to stihnut od ráma do nesore odpoledne, ale by sme si viac dali zálezat o pokecaní a ani nás nikdo nenahánal nikam. Dvaja v pohode sme to dali ven aj tak že tam v dílne ma nízky strop a museli sme celý motor ručne nazvednout inak ked je to vyššie ten strop tak to jede velice v pohode. A tu je motor este pred vyberaním
Přílohy: |
Safrane - Pred vyzvedutim motora.jpg [ 333.42 KiB | Zobrazeno 29768 krát ]
|
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 2:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
No ten motor keby mal nejakú svorkovnicu s kabelovou spojnicou tak celý vyber motora asy by bylo jen hodinka - tie kabely z celého motora demontovat toto bylo plus hodinka a dbe hodinky kecání
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 3:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku . Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 6:19 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
Bóďa píše: no jenom jestli si to tam nějak moc nekomplikujete Převodovka jde celkem v klidu vyndat bez motoru spodem. Motor s převodovkou je lepší vyndat předkem. A kabelovej svazek motoru se dá odpojit v pojistkovovce na levym nosníku . Ale velkej obdiv, protože tohle by se mi dělat fakt nechtělo tady na foto (nejblíže) je vidět, čím končí ten kabelovej svazek motoru. odpojíš velkej bílej konektor v pojistkovce, vysadíš dvě relátka z držáku, vysadíš napájení od pojistky a odpojíš černej konektor na nosníku. Jé, to sme si ani neriesili, ale sme drzo nadávali na francouzov, že by tam mochli by dát aspoň nejakej konektor, abych sme tímhle oddelávaním tolika kabelama nemuseli trápit. no, a aj tak to šlo to udelať.
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 6:21 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
no aani moc nám nechcelo to celé čelo oddelávať z auta to by bylo další deň práce to rodelata potom to montovat do kopy dalších tisíc kabelov.
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
helioslaci
|
Předmět příspěvku: Re: Safrane V6 24V po obnove Napsal: ned led 08, 2017 6:26 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: čtv črc 21, 2011 9:20 am Příspěvky: 217 Bydliště: Kolárovo
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 83kW / 113PS 2,2 dT
Výbava: full
Auto snů: Safrane BiTurbo
|
A na to jsem si zapomnel, že v tej dílne až tolik místa by ani nebilo na to, abych sme si to do predu vyndávali ten motor. Ale je tam dosť místo na to abi to šlo nahor. Keď byli preč tie báble a aj pohon kolies a vyfuk, držák motora se silentbloky hore a dole samotny vber s tohle navjákem to trvalo asi jen max. 5 minut. a aj naspľť to šlo takisto velmi rylchlo.
_________________ Renault 25 - v provozu Renault Safrane 2,2DT - v provozu Renault Safrane 2,5 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|