Safrane Club

FÓRUM SAFRANE
 FAQ •  Hledat •  Registrovat •  Přihlásit se 
Právě je stř kvě 22, 2024 2:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 2:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Jenže pokud je to auto za 30 v aspoň trochu použitelným stavu, tak výsledek budou dvě auta za 150 v úplně jiným stavu. Za 150 nekoupíš nic, do čeho by nebylo nutné vrážet prachy. A to si troufám říct i o biturbu za 300. Jediný rozdíl bude v tom, že s ním možná můžeš chvíli jezdit, než do něj ty prachy budeš muset nasypat. Viz. já... :-)

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2012 5:02 pm 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
myslel jsem to právě tak :good: :D ...jako že do auta za 150 stejně něco pošleš, ale do auta za 30 bys musel poslat 120, aby tě stálo 150 a budeš mít opravy za 120 k tomu....kdyz koupis za 150 tak stejne do toho budes sypat....

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 10:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
JJ, mi povídej... Za poslední rok už tak 6 pětek... A to mě akutně čeká ještě kardan, nástřik a srovnání bi-kol a nové letňáky gumy a měl bych něco dělat s podvozkem (hlavně zadní náprava a nosníky vzadu) nebo mi to shnije pod prdelí...

No a výhledově převodovka (buď sehnat PK9 nebo překopat PK7), pořádný brzdy, repase turb, přední nárazník, mlhovky, mřížka, komplet PU silentbloky a čepy, interiér repas od Bódíka a nakonec nový lak. No a pak taky konečně nějakého koníka přidat. Chtěl bych to dostat na 300 se sériovou PK9 a pokud by se mi podařilo upravit PK7 tak, aby vydržela, tak bych se chtěl dostat na cca 350, to je tak myslím rozumný strop, aby se dalo jezdit na normální benál s normální spotřebou a normální životností všeho.

Není to zas taková hrůza, ale nějakou kačku to vezme no... Jako mít těch 120 k dobru, tak třeba vyřeším převodovku, turba a brzdy, že? A už jen tohle by z toho udělalo jiný auto.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 11:20 am 
Offline
2. Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 1715
Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
:good:

_________________
One Life Custom


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 12:28 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
jů, PU silentbloky? kdybych je vyráběl, mám počítat i s tebou? bylo by potřeba vysoustružit třeba ze dřeva modely všech silentbloků. dál už bych si s tim poradil

maxi, náhodou nevíš jakou kompresi má mít bimotor?

jinak pokud vím, tak biturbo mělo mít původně sériově 340 koní

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 12:34 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Díval jsem se na Powerflex a dost by se asi dalo použít z jiných aut, chce to jen proměřit a pohledat. Mají toho mrtě. Ale pokud bys to kutil, určitě počítej i se mnou! Ten polyurethan se strasně blbě obrábí, tak je lepší to koupit, ale v případě nouze se dá i soustružit, frézovat a vrtat. Dělali jsme to v práci za bohatého kurvování soustružníků ;-)

No nevím úplně přesně, každopádně to je v příručce Mot. Z, kterou mám doma, ale je to někde kolem 8:1

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 12:49 pm 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
nemyslím kompresní poměr, ten je 7,6:1, ale kompresní tlak. tlak, jakej má bejt ve válcích při expanzi.

pokud by se ty silentbloky daly pořešit z něčeho jinýho, tak by to bylo nejlepší. jinak co jsem zjišťoval, tak se PU fakt hodně blbě obrábí. měkkej že odskakuje a tvdrší se pálí. takže takovýhle custom silentbloky se odlévají do silikonové formy

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2012 1:03 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
no vidíš, tak si vynásob atmosférický tlak (1013hPa) *7,6 a máš to. Teda pokud to chceš v hPa. Pokud máš měřák v barech, tak by to mělo být okolo 7,6 bar. Pokud v PSI tak je to nějakých 112 psů.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2012 12:50 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
s tim tlakem to bude podle me slozitejsi uz jen kvuli tomu, ze se saci ventil uplne zavre az za DU, tzn ze se neco stihne asi vratit do sani, ale to bude dost souviset s otackama atd asi, a pak treba ze vejfukovej ventil se otvira jeste pred DU a tak dale. Proste maximalni komprese nenastava presne pri HU a bude podle me ten tlak dost dynamickej podle otacek, zatizeni atd. a i kdyby ne, tak se kazdopadne nebude rovnat KP. protoze do toho valce se proste nedostane presne KP krát objem spalováku.. Proste sání, komprese, expanze, výplach jsou 4 doby motoru, který nejsou striktně rozdělený otvíráním a zavíráním ventilů přesně v HU/DU, ale ty doby se tak jakoby prekrejvaj, tudiz tu asi dost hraje roli nejaka vzduchodynamika nebo neco takovyho :lol_ Si teda já MYSTLYM :lol_

Jo a Robine, nemluvíme tu o tlaku, kterej má bejt ve válcích při EXPANZI (hoření), ale před expanzí. při KOMPRESI (stlačení) :lol_ Proto se to taky nejmenuje expanzní, ale KOMPRESNI tlak :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2012 3:42 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jo a Maxi, az budes mit nejakou tu finalni prevodovku pripravenou, tak jeji odolnost bych zvysil asi jedine tak, ze bych ji nechal zmrazit, nevim, jestli o tomhle neco vis, ale je to hodne zajimava metoda i treba na kotouce a veskery kovovy veci. Nehlede na to, ze si nejak nedokazu predstavit nejakou EKONOMICKY prijatelnou variantu, jak "tunit" biturbí prevodovku. Tim hlubokym zmrazenim se jeste nejak "douspořádaj" molekuly nebo neco takovyho a pak to ma mnohem vetsi pevnost. Podle toho, co jsem cetl to pujde podle me u nekterejch veci minimalne do desitek procent rozdilu. Jako ze treba je zbytecny kupovat kotouce bremba, ktery se stejne taky zkroutej a je lepsi koupit starline, zmrazit je a ty pak vydrzej mnohem vic nez bremba... Podobnejch zkusenosti jsem cetl hafo :good:

EDIT: a jeste jsem se chtel vlastne zeptat, jak vypadaj PolyUretanový čepy :?: :lol_

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2012 10:45 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
Ale no tak, PU čepy... :-)
Nejsem motorář, ale nehledal bych v tom kompresním tlaku žádnou vědu, tlak je úměrný objemu. Každopádně ty tlaky budou v příručce Mot Z.
Nemyslím si, že pro tak malé zvýšení výkonu by bylo potřeba převodovku a ostatní komponenty nějak zvlášť upravovat. Slabé místo je pojistný čep v reduktoru, jinak nevím. Spíš jde o to předělat PK7 na PK9, což by vyžadovalo vyrobit nový primární převod a poskládat převody z PK1 z diesla.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: sob lis 10, 2012 12:03 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
ja bych v tom kompresnim tlaku zas taky nehledal takovou vedu, je vlastne celkem jedno, jaka ma bejt jeho presna hodnota, jde o to spravne vyzkoumat co je v prdeli, jestli sedla ventilu, nebo pistni krouzky nebo vsechno a k tomu ta presna hodnota potreba neni, stačí porovnávat ty naměřý hodnoty, to je jasny... Jinak co je pojistnej cep v reduktoru? By me zajimalo, jestli jako vubec nevim co to jako je, nebo jako vim co to je a jenom nevim jak se to jmenuje :lol_ Jinak ja nejslabsi clanek PK9 vidim v tom origo regulatoru plniciho tlaku, ten podle me zpusobil nejvic poruch biturbich prevodovek. Nebejt jeho poruchovosti, tak si myslim, ze se o "nespolehlivosti" ty prevodovky vubec nemluvi. Prijde mi totiz naprosto prumerne spolehliva, ani zadnej zazrak, ani zadnej propadak, kterej by se chronicky sral... A co se toho tuneni tyce, tak Ty jsi zacal psat o vydrzi prevodovky v souvislosti s vykonem. Ja bych se toho nebal, podle me pri rozumnym zachazeni (= za všech okolností a režimech mít prostě 100% cit a vědět co se jak převodovce líbí a co ne, ostatně to je nejvetsi kouzlo a zdaleka nejzasadnejsi faktor spolehlivosti VŠEHO, nejen aut) a zadny skryty "načatý" závadě by ji ani 400ps nedelalo zadny vyrazny problemy... Proste si nemyslim, ze by prevodovku ohrožoval výkon jako takovej, ale spis neschopnostt ridice ten vykon nejak slušně držet na uzdě a nedavat jim celýmu autu na prdel ruznym necitlivym razenim, ovladanim spojky, plynu atd. Pevodovku nenici tah (jakoze kdyz pri zarazenym stupni jen pridam plyn), ale rázy, rány. A jde jen o to, že těma rázama se ta převodovka ničí i seriovym výkonem u jakyhokoliv auta tak, ze driv nebo pozdejc odejde. A cim vyssi vykon, tim ty "rázy" muzou bejt vetsi, tudiz jich staci mensi celkovej pocet na odejití nečeho v ty prevodovce. A z toho mi plyne, ze pri citlivym zachazeni muze stejna prevodovka na aute s dvojnasobnym vykonem vydrzet klidne mnohem dyl nez stejna prevodovka na aute s polovicnim vykonem ale s necitlivym zachazenim. Proste co tim chci rict jen to (a ted to v zadnym pripade nemirim na nikoho tady, jen tak obecne me tenhle jev sere, kdyz ho furt vidim vsude kolem sebe, kdyz furt vsem vsechno opravuju atd.), ze vetsinou je na miste vic premejslet o tom, co ja jsem udelal spatne, ze se ta vec rozbila, nez o tom, co je spatne na ty veci, ze se rozbila...

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: sob lis 10, 2012 12:18 am 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm
Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
jinak me tak napada, ze bych Safrani prevodovky VSECHNY (manualni samozrejme) POCHVALIL za naprostou presnost razeni a absenci kilometrovejch vuli, takovejch, jaky treba BMW delalo vzdycky seriove, snad uz se toho zbavili, ale jeste E46 mela uplne stejne dementni kulisu razeni jako o 20 let starsi E30, tzn. s nejakyma normalnima najetyma kilakama proste vzdycky aspon 5cm vule doprava/doleva... Bych chtel tohle nekdy videt fungl novy, jestli to aspon treba chvili fungovalo tak nejak bez tech vůlí :lol_ Tohle je vec, kterou jsem na BMW nikdy nepochopil, presto, ze mi jsou vetsinou celkem sympaticky svym charakterem a pozitkem z jizdy..

_________________
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli
Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned lis 11, 2012 11:14 am 
Offline
Má to tu na svědomí
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
Příspěvky: 3620
Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
Max900R píše:
Každopádně ty tlaky budou v příručce Mot Z
nejsou

_________________
čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci
a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DvojFén
PříspěvekNapsal: ned lis 11, 2012 3:00 pm 
Offline
Expert
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
Příspěvky: 1459
Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
nejsou, fakt... :-(

S tou převodovkou souhlas. A co se týče její výdrže atd. tak máš pravdu, že je to založené na tom, že jsem to vyčetl někde z fóra. Stejně jak s těmi věčnými polemikami, jestli jde zvednout výkon u biturba a co je k tomu potřeba. Podle mě to reálně nikdo nedělal a všechny ty názory z fór se opírají o nějaké domněnky. Takže zkrátka dám převodovku do kupy nejlíp jak to pujde, aby měla ty správné převodové poměry a pak se uvidí. A s výkonem stejně tak. Zkoušet, měřit a jezdit a ne furt do nekonečna řešit, jestli to jde nebo ne.

_________________
Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
R 19 cabrio '96 - v provozu
--------------------------------------------------------
Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 340 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Český překlad – phpBB.cz