|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je ned dub 28, 2024 3:51 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: pon bře 01, 2010 2:04 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Někde ti to tedy asi netěsní,když spadne tlak tak nízko,že se to zavzdušní.Ventily asi,ne?
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: pon bře 01, 2010 5:12 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no netěsnilo to asi když jsem měl vyndanou nádrž každopádně jaký ventily máš na mysli nemyslel jsi spíš ventily nebo tlakovej regulátor? edit: uz z tebe blbnu, melo to byt "nemyslel jsi spíš vstřiky nebo tlakovej regulátor?"
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: pon bře 01, 2010 7:23 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
No ta nádrž venku mi trochu unikla.Pak je to jasný.Potom ti to teda vepředu neutíká nikde,když se to nenatlakovalo.Správně by se to mělo naplnit přes vracečku,takže bych to viděl na ten tlakovej ventil.Asi zamrznul pacholek jeden
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: pon bře 01, 2010 7:41 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no já jsem to sem možná ani nepsal. urcite nezamrznul ale stejne je to divny, protoze bracha rikal, ze kdyz mel jeste sveho prvniho trilitra tak nekolikrat vyjel posledni kapku z nadrze a po natankovani vzdy nastartoval.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte bře 02, 2010 6:48 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Kdykoliv jsem blbnul se vstrikama apod tak pumpa jela uplne vzdycky. Mel jsem napriklad nastartovano a z hadice proudem strikal benzin a pumpa porad tlacila.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř bře 03, 2010 6:24 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
To je jasný...Když je cesta volná a pumpa je funkční,tak to projde skrz.Zkus ale utemnit vývod...pumpa sice začne nasávat ale nenasaje,protože potřebuje i vypouštět.Podobně bude mít problém nasát benzín i tehdy,když bude vývod(v tomto případě je to tlakový nasávací ventil)hodně otevřený.Ono to nakonec půjde ale ten interval relátka,co při otočení klíčku do polohy startování sepne pumpu,je příliš krátký na to,aby se systém po jeho předchozím vyprázdnění zcela naplnil a natlakoval.Prostě...trochu benzínu se tam dostane ale ne dost a nebude natlakovaný na danou hodnotu.Pak buď přímo pumpu na proud anebo sedět a trpělivě vypínat a zapínat klíček,než se to celé naplní a natlakuje.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř bře 03, 2010 10:45 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
pokud do palivove pumpy nejde proud, tak muzes vypinat a zapinat klicek do aleluja a system se nenatlakuje ani za 100 let. pokud se mezitim auto nerozhodne, ze tam ten proud posle.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|