|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 11:03 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: čtv led 14, 2010 8:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
všechny diagnostiky umí motor a RJ motoru. Horsi to je s tím ostatním, tam pomuze jen xr25.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: čtv led 14, 2010 9:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Souhlas.Tak jsem to myslel.Tady u Plzně je supéér servis,kterej mi dělal - komplet 2x diagnostiku na safíru a 1x na tátovu cliu na XR25 po 300kč.Absolutní vstřícnost a spokojenost.Max jistě potvrdí,že když to řeknu o někom já,tak to sedí-(LPG).Alespoň tady na plzeňsku...
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: čtv led 14, 2010 10:00 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Nemohu než souhlasit s Robíkem!
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: čtv led 14, 2010 11:24 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
tak ze abych se preci jen do plzne vydal:D no co uz... za informaci o aute to stoji
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
VladoOC_cz
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: sob led 16, 2010 6:58 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
|
Som z Považskej Bystrice, práve tiež komplet robím segre Safrane 2,2Vi (12V), automat, mám tu pána, čo robil v Renaulte v PB mechanika, má originál XR25+to najdôležitejšie=> vedomosti a skúsenosti So Safranmi, Lagunami a vobec Renaultmi v rokoch cca 93-98 . Keby dačo, zazvoň mi na 0949 111 049, ak budem môsť, poradím, pomôžem kde čo lacnejšie zohnať, kúpiť... Motor som dal kompletne rozobrať, menili sa všetky tesnenia, guferá, prebrúsila sa hlava, nové piestne krúžky...ten motor ti hrubým odhadom zožerie tak 450euro na oprave vrátane práce+rozvody+vodná pumpa, pričom skrutky na hlavu som nemenil, pôvodné boli ešte použitelné a nové skrutky stáli najlacnejšie okolo 65euro ak sa nemýlim. To ešte veľa vecí (prasknutý hliníkový medzikus medzi blokom a vaňou, ulámané hliníkové držiaky) riešim cez známych, kamarátov a podobne... K tomu automat ma prestal baviť, tak som ho celý zbalil a odviezol do www.kaps.cz na kompletnú plnohodnotnú repasáciu+revízia meniča, všetko so zárukou 6 mesiacov => 25,300Kč bez DPH ....atď. Vyzerá to tak, že predbežne sa oprava Safrane zastaví na sume 3500euro...a to ostane v pôvodnej ošumelej obúchanej kasni . Po technickej stránke však bude (ako) nový...
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: úte úno 09, 2010 12:22 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
VladoOC_cz píše: Som z Považskej Bystrice, práve tiež komplet robím segre Safrane 2,2Vi (12V), automat, mám tu pána, čo robil v Renaulte v PB mechanika, má originál XR25+to najdôležitejšie=> vedomosti a skúsenosti So Safranmi, Lagunami a vobec Renaultmi v rokoch cca 93-98 . Keby dačo, zazvoň mi na 0949 111 049, ak budem môsť, poradím, pomôžem kde čo lacnejšie zohnať, kúpiť... Motor som dal kompletne rozobrať, menili sa všetky tesnenia, guferá, prebrúsila sa hlava, nové piestne krúžky...ten motor ti hrubým odhadom zožerie tak 450euro na oprave vrátane práce+rozvody+vodná pumpa, pričom skrutky na hlavu som nemenil, pôvodné boli ešte použitelné a nové skrutky stáli najlacnejšie okolo 65euro ak sa nemýlim. To ešte veľa vecí (prasknutý hliníkový medzikus medzi blokom a vaňou, ulámané hliníkové držiaky) riešim cez známych, kamarátov a podobne... K tomu automat ma prestal baviť, tak som ho celý zbalil a odviezol do http://www.kaps.cz na kompletnú plnohodnotnú repasáciu+revízia meniča, všetko so zárukou 6 mesiacov => 25,300Kč bez DPH ....atď. Vyzerá to tak, že predbežne sa oprava Safrane zastaví na sume 3500euro...a to ostane v pôvodnej ošumelej obúchanej kasni . Po technickej stránke však bude (ako) nový... mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba?
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
VladoOC_cz
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: sob úno 13, 2010 8:25 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
|
daweo píše: mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba? Opravy som si robil sam, on sa do elektriky nechce pustat, on len nastavi vsetky funkcie tak ako maju byt podla hodnot co su v kufriku, nastavi klapky, krokove motorceky a vobec cely ten balast..... Ked bol daky problem, tak mi povedal hento si rozober, vycisti, toto si vymen, toto zozen nove...
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: pon úno 15, 2010 2:09 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
VladoOC_cz píše: daweo píše: mohl by jsi se ho pripadne zeptat... na kolik by vyslo komplet opraveni? predelani? co ja vim jak tomu rici - proste elektrika motoru vcetne koster a a vseho co je k tomu treba? Opravy som si robil sam, on sa do elektriky nechce pustat, on len nastavi vsetky funkcie tak ako maju byt podla hodnot co su v kufriku, nastavi klapky, krokove motorceky a vobec cely ten balast..... Ked bol daky problem, tak mi povedal hento si rozober, vycisti, toto si vymen, toto zozen nove... supr... myslis ze by jsi mi mohl pofotit a udelat mensi navod, co a jak je napojene na motoru? bo pokud mi selhal imobilizer (cemuz chovani auta odpovida) rad bych se ho zbavil pokud to bude aspon trosicku mozne.... tj napojit vse tak jak to bylo pred jeho pripojenim. Respektive, kdyz by jsi byl schopny udelat nejake schema, nakreslit zhruba kde co je (s popiskem typu - vpravo dole u osy kola se nachazi posilovac rizeni, vede z nej u mne ruzovej, modro fialovej a flekatej drat. flekatej vede do svazku kabelu, ktery vede do interieru, ruzovej k prevodovce a modrofialovej do svetel) byl bych silene moc vdecny... Fakt jsem zvedavej... co v tom servise vyvedli... ze imobilizer zacal takhle zlobit:( - a to meli jen menit tesneni pod vikem ventilu, protahnout to technickou PS: az bude nekdo shanet kabely mezi svicky a rozdelovace, vrele NEDOPORUCUJU kupovat BOSH ( http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1104; ... SD=0|ST=0| ) - kabel, ktery ma byt do prvniho valce (ma mit prodlouzenej nastavec) ma nejkratsi kabel a tudiz nedosahne na rozdelovac. Predpokladam ze nikdo nemohl rozdelovac jen tak premistit z jedne strany motoru na druhou:D. Podle cloveka ze servisu jim firma BOSH potvrdila (kdyz nejaky poslicek z boshe dovezl nove (stejne) kabely) ze maji celou radu kabelu zrejme vadnou.
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
VladoOC_cz
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: pon úno 15, 2010 10:41 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: čtv lis 19, 2009 10:31 pm Příspěvky: 38
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: dost slušná :)
Auto snů: Laguna 1 ph2, 3.0 V6 24V BiTurbo Baccara, 4x4, 4control...prípadne LagunaIII coupé 3,5V6 BiTurbo 4x4, 4control, Initiale,biela perleť a aby to malo aspoň 350-400PS, nie úbohých 240PS s automatom :((
|
So schemami ti asi nepomozem, to nezvladam . Mam len tie pdf subory co su k dialogysu a co som odtialto stiahol.. Co sa kablov tyka, tak tie som teraz daval nove a tiez Bosch, bral som cez autobenex a dosli OK. Aj hlavu rozdelovaca som dal novu, vsetko pasuje, namontovane a bezi to .
|
|
Nahoru |
|
|
daweo
|
Předmět příspěvku: Re: z 2 safranu 1 Napsal: úte úno 16, 2010 4:59 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
|
Registrován: pát bře 27, 2009 2:05 pm Příspěvky: 143 Bydliště: Praha, Brno, Bratislava
|
VladoOC_cz píše: So schemami ti asi nepomozem, to nezvladam . Mam len tie pdf subory co su k dialogysu a co som odtialto stiahol.. Co sa kablov tyka, tak tie som teraz daval nove a tiez Bosch, bral som cez autobenex a dosli OK. Aj hlavu rozdelovaca som dal novu, vsetko pasuje, namontovane a bezi to . to je nejaky divny:D a kupoval jsi ty same kabely bosh? jinak... co se tyce schemata... teoreticky pokud to mas moznost nejak odfotit... to by tez pomohlo
_________________ Raccoon_Daweo
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|