|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 11:12 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
NeviM
|
Předmět příspěvku: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: pát led 15, 2010 11:46 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
zejtra ho poprvy trochu nafotim foťákem a pustím se do něj
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: úte led 19, 2010 7:42 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: úte led 26, 2010 9:13 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
tak manual uz je po dvou dnech nonstop stavenych bez spani v dilne konecne v aute komplikace prisly vsude, kde se aspon malilinko dalo cekat ze prijdou, mel jsem problemy s poloosama, drzakem silenbloku pod motorem, silentblokem nad prevodovkou atd atd. a nektere veci budu muset jeste casem doladit... jinak nejvetsi porod byla pedalova stena vymenit, a pak jsem mel celkem problemy tam ten manual sam nasadit, ale povedlo se .. jedine co mi chybi aby to jezdilo je hydraulika spojky, mam akorat dve nefunkcni funkcni zadnou, ale to vyresim mozna jeste dnes vecer, jestli ne, tak zitra objedu vsechny vrakace a musim to sehnat... kdyby to to tu nekdo cetl jeste ted nebo treba dopoledne a vedel o nejakem hydraulickem ovladani spojky (hlavni a vedlejsi valecky, plastovy hadice, vyrovnavaci nadrzka - kompletni neopravovane nezavzdusnene, nerozebrane) nejlepe ze staryho trilitra, tak mi prosim dejte vedet, nejlip sms 607218469, moc by mi pomohla jakakoliv informace vedouci k dopadeni toho ovladani, pac ani blondaci nemaj a nevim kde to budu jako shanet jestli nedopadne ta asitak 20% sance dnes vecer (vkladam malou nadeji ze najdu hydrauliku z 2,5r5 a ze tam bude pasovat)
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
HOnza_UL
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: úte led 26, 2010 11:20 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř říj 04, 2006 7:18 pm Příspěvky: 348 Bydliště: Ústí nad Labem,Plzeň,Tlustice(Střední čechy)
Model: phase II
Rok výroby: 1999
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: RXT
Úpravy: zavarena zadni klika,perforovana kuze na volantu a volici automatu a 17 biturbo ALU
Plány: nechat opravit lak kolem dokola celyho auta :)
Auto snů: těžko říct
|
Cau vim ze tatka mi dva hydrosety opravoval , naplnoval a odvzdusnoval a fungujou jedna uz tak pres dva roky uplne v pohode zkus mu zavolat na 608661689 budto doma nejakou mame nebo ti snad poradi nebo tu jeden set mam ale nevim v jakym stavu na aute bouchlym na predek jinak myslim ze hydraulika z 2.5 volvo na pk1 nedostanes
_________________ Ja 2.5 R5 20V RXT 99 bude LPG automat Xenon Navi ... proste vse bez kuze mamka 3.0 V6 12V RXE LPG automat ... vse v kuzi tatka 3.0 V6 12V LPG Baccara manual ... a jeste vic vseho s jeste vic kuze na díly 3x PH I 3.0 V6 12V a snad bude 2.5 R5 20V PH II plus dalsi hromada renaultu
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: čtv led 28, 2010 7:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
TAK UZ JEZDI musim jeste par veci doresit a koupit novou spojku pac tahle ma lozisko ktery je hodne hlucny a lamelu ktera skube kdyz je studena tak hodne a kdyz je ohrata tak trochu ja ted tradicne nemam cas jsem tu jen na skok, ale udelam si snad do vikendu chvilku abych se trochu rozepsal a nahazel fotky HonzaUL: dik ale neni potreba, ja uz ji umim odvzdusnit sam, ja mel problem nakonec trochu jinej
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: pon úno 01, 2010 6:44 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ?
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
TOMGWELL
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: pon úno 01, 2010 6:53 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte dub 28, 2009 1:43 pm Příspěvky: 536 Bydliště: Olomouc
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: 2.5 Automat RXE
Úpravy: Interier Baccara krom sedaček
Plány: PROCESTOVAT S NÍM CELOU EVROPU
Auto snů: AUDI A8 W12 LONG VW PHAETON W12 JAGUAR XF V8
|
Plzeňák píše: Kolikátky jsou kola na tom "stříbrňáku" ? To budou asi 16tky jsou hezký
_________________
Laguna 1.8 RT (1995) Hnědá - Prodáno :-( Safrane 2.0 RT Stříbrná (1996) - V Provozu (motor J7R 732) Přestavěno na RXE Safrane 2.5 RXE Zlatá (1997) - V Provozu, interier Baccara Safrane 3.0 RT Fialová (1994) - Prodáno Laguna 1.8 16v Privilege Stříbrná (2003) - Pohodka do města Audi A8 4.2MPI (2005) Noční Modrá - V Provozu Safrane 2.5 Initiale Modrá (1998) - V Provozu, komplet zrenovováno Citroën C5 2.0HDi Exclusive Modrá (2010) - V Provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: pon úno 01, 2010 7:23 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
To jsou original 15tky,ktere se na to davaly z vyroby.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: stř úno 03, 2010 6:10 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
jj, jsou to origo patnactky a docela jsem se zasmal, kdyz jsem na nich hledal, co to je za vyrobce, z origo kol na safrany zvykly na nazvy O.Z, Speedline, Ronal atd. jsem byl napisem "made in Korea" docela zaskocen jinak spojka mi vcera v noci dospojkovala, takze zase nepojizdno, ale priste (pristi tejden) uz to bude na ostro s novou spojkou, zadna betaverze jako ted
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: ned úno 07, 2010 1:15 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
http://www.youtube.com/watch?v=GOol9K2ap28 sice jen telefonem kvalita hrozna, ale pro predstavu jak to jede snad staci.. v case 1.40 zacina sprintik 0-100km/h, a predtim je asi pul minuty tma pac davam prednost na krizovatce, doporucuju posunout jinak jak jsem to tak zhruba meril, tak 0-100km/h trva neco mezi 7 a 8 vterinami
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: ned úno 07, 2010 3:57 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Pekny pocin s tim manualem,jeste z tama dostat servis a bude to ok
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: ned úno 07, 2010 8:16 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Fííííí pěkně....už si něco dělal s vejfukem, že to tak řve?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
NeviM
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: pon úno 08, 2010 7:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
ToJa: jj, az na to zbydou skvarky, nejdriv si musim koupit novou spojku, zaplatit najem a milion dalsich veci takze na elektriku se dostane mozna az v unoru edit: aha, prave me bracha upozornil, ze unor uz davno je nejak nestiham sledovat kalendar Mates: nene, nedelal, on je hlucnej ten motor, ne vejfuk ja bych totiz na ten motor rad ani nesahl do doby nez udelam tu elektriku
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: sob říj 15, 2011 6:13 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: 3.O V6-24v - Stříbrňák Napsal: sob říj 15, 2011 6:32 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|