|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je úte kvě 21, 2024 2:39 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
NeviM
|
Předmět příspěvku: biturbo z turecka Napsal: sob led 09, 2010 10:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte bře 20, 2007 2:27 pm Příspěvky: 216
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: technické detaily
Plány: dokonalá renovace
|
http://www.youtube.com/watch?v=b61iuyiqcEsje to RXE a celkove nic moc, ale ty kola se mi vic nez libej
_________________ Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra.. to nejlepsi co kdy francouzi vymysleli Safrane V6 24V Baccara MANUAL .. to nejlepsi, co se da vymyslet s V6 24v
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 9:33 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Mňam ty kola Jinak klasika tuzing, dřevo nálepky, parkovací senzor jak z Karosy, budík na 2 bary
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 11:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
souhlas,ty kola jsou suprovni,takove jsem na safrane jeste nevidel...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 12:00 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
vypadaj jak z Volva
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 5:59 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Co řikáte na ten měřák plnění turba....? Měl jsem to už na R5 Alpine Turbo,je trošku škoda,že to do safíru nedali.... Užitečná věc.. (Alespoň podle mě)
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 6:05 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
strašný umíštění. a hlavně že ho má do 2 baru kdyz má biturbo fuelcut nekde na 0,7
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 7:00 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Detaili neřeš,jde o princip..Myslim,že tlak turba ve združenym přístroji by neoškodil
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 7:54 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no uvazoval jsem,ze ho dam do popelniku,taky mi to prijde docela uzitecne.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: ned led 10, 2010 8:04 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
rozhodne do popelniku, ty nejmensi by se tam mely vejit. a kdyz uz, tak pro kazdy turbo zvlast at jeste vidis, jestli nahodou jedno turbo netlaci min nez druhy. podle me budik do 2 baru je u biturba naprosto zbytecny, nepresny a neprehledny. respektive rucicka se ti bude porad pohybovat v malem rozmezi toho budiku takze to nema moc informativni hodnotu . ono vubec, pokud chces aby se to trochu blizilo realu tak asi koupit neco lepsiho typu VDO apod
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 12:39 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
No tak to je kekel - benzina tuning. Strašný jak je tam všechno nalepený, nejlepší je ten přídavnej teploměr. To mě poblí.
To Bóďa : K těm budíkům - tyhle sou normálně dostupný a jsou na nafťáka a za solidní cenu (taky mám takovej), a v podstatě neměří kolik tlačí turbo, ale hodnotu podtlaku od turba k čerpadlu. Přesnost závisí na dokonalosti zavedení trubičky k budíku. V podstatě sou hov.. nic, jen zda tlačí, spíš jen na parádu. Ty co mysliš ty, to už sou profi a cena se už pohybuje v tisících a hlavně už sou asi s čidlem na tlak.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 7:49 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: rozhodne do popelniku, ty nejmensi by se tam mely vejit. a kdyz uz, tak pro kazdy turbo zvlast at jeste vidis, jestli nahodou jedno turbo netlaci min nez druhy. podle me budik do 2 baru je u biturba naprosto zbytecny, nepresny a neprehledny. respektive rucicka se ti bude porad pohybovat v malem rozmezi toho budiku takze to nema moc informativni hodnotu . ono vubec, pokud chces aby se to trochu blizilo realu tak asi koupit neco lepsiho typu VDO apod No tak jsem se na to dival vcera a vyber sice obrovsky, ale vsechno na stejne kopyto. Ze bych nasel budik v barech s rozumnym rozsahem a normalnim vzhledem, to se teda rict neda... :-( Jinak premyslel jsem o tech dvou, to by bylo fajn. Nebo to udelat na jeden s prepinacem, kdyby bylo potreba misto jeste treba na NOS
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
2DIX
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 10:52 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte led 02, 2007 2:11 am Příspěvky: 358 Bydliště: České Budějovice
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 83kW / 113PS 2,5 dT
Výbava: Iveco 2,5dT
Úpravy: kat off & out EGR off westgate off klima off & out
Plány: čerpadlo a ŘJ z Fiat Croma 2,5TDI/5tibodové vstřiky/6ti kvalt z Mastera low style/1250kg
Auto snů: Porsche 356B
|
Max900R píše: No tak jsem se na to dival vcera a vyber sice obrovsky, ale vsechno na stejne kopyto. Ze bych nasel budik v barech s rozumnym rozsahem a normalnim vzhledem, to se teda rict neda... :-( Jinak premyslel jsem o tech dvou, to by bylo fajn. Nebo to udelat na jeden s prepinacem, kdyby bylo potreba misto jeste treba na NOS Tak tady máš dva: http://www.nakupka.cz/vyrobek/pridavny- ... -30-50psi/http://www.escape6.cz/interier/budiky-- ... lak-turba/Ten AEM je pecka, ale jak sem říkal ceny sou trochu jinde, protože to už sou budíky s čidlama. Když tak zkus hledat v nějakým závodním vybavení.
_________________ BMW E21 - hijacked/Fiat 128 Bertone - dosloužil/Astra 2,0i 130HP - sell/AlfaRomeo 33 SW 4x4 1,7ie boxer - sell/Kangoo D65 1,9D - sell/Clio II 1,5dCi - sell/Megane 1,9D - sell/Felicia r.v.1959 - v garáži F Punto - 1,2 Safrane - 2,1 dT - totaled Safrane - 2,5 dT - DIESEL POWER RULES - 10ti metrový čmoudy
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 12:14 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
ten AEM je pekny, to mas pravdu, ten se mi moc libi. Akorat me stve ta stupnice v psech, ty maji prave skoro vsechny i treba od autometeru. Ten VDO taky neni spatny,ale stve me ta rucicka a celkove takovy nepasujici design do Safrana.Chtel bych neco s plexisklovou ruckou, oranzovym podsvicenim a cifernikem s fontem ala Renault a v barech, ale to je asi scifi, co?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 5:26 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no s tim, ze to nejak nekam zakomponujes, bude to mit font jako safrane a jeste podsviceni stejny barvy a jeste to bude presne merit, s tim fakt nepocitej. Leda to snad nejak zakomponovat do přístrojovky, i když místo tam už na takový blbiny moc není. Ani bych asi nevěděl, kam to jinam dát i kdyby to mělo stejný font/barvu atd. Nevím, na jakém principu to funguje u nafty, ale mít biturbo (nebo tu mojí vysněnou T5 ) tak dám tento budík do popelníku nebo to zkusím nabastlit do té přístrojovky. http://www.saabtuning.cz/merice.htmč. 150035001G do 1,5 baru
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: biturbo z turecka Napsal: pon led 11, 2010 9:02 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
do přístrojovky asi fakt není kam, vidím to na ten budík do popelníku. asi oželím i ty psy a design, kdyztak ho zavru.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|