|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 10:20 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 6:08 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Dneska jsem chtěl vyjet s biturbem z garáže, ale nefunguje pal. pumpa, respektive pumpa funguje, ale nejde k ní šťáva. Má i phase I nějaké čidlo, které při nehodě přeruší dodávku paliva? Nemáte někdo nějaké schéma, který pin na ECU je právě pro palivovou pumpu? Nebo schéma té zásuvky, co jde do auta z kabeláže motoru (kousek od ECU). Moc díky za pomoc! edit: ještě doplnění, byla tam delší domu odpojená baterka, ale když je delší domu klíček v zapalování, tak to kecá a když zamknu a odemknu (pošlu kód dekodéru a immo.), tak už to nekecá, takže immo ok. jinak nic zásadního jsem neodpojoval, v ničem jsem se nehrabal.. pouze byla odpojená ECU, je správně připojená, prostě nevím si rady . k pumpě prostě nejde proud. relátka u ECU jsem zkoušel měnit a bez výsledku. při sepnutí do polohy před startem, kdy má bzučet pumpa, jedno relátko cvakne.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 7:30 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Zkus zahýbat s tím konektorem,co je pod ř.j. na podběhu.Právě zkrze něj vede kabeláž k pumpě.Přijde mi dost poddimenzovanej.Taky jsem s tím měl proublémos...
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 7:33 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
to jsem zkoušel.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 7:35 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Jo,jinak...někde jsem narazil v mých souborech na el.schéma ř.j.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 7:40 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jestli mi to pomůže, tak šup sem s tím. chci hlavně konektor ECU nebo konektor ten, o kterém jsi mluvil, to je v podstatě jedno. tam to vyzkoušet a pokud to tam půjde, tak můžu hledat závadu v kabeláží mezi tím a pumpou nebo natáhnout nový kablík. pokud to nepůjde ani tam, tak teda nevim, to bude nějakej hnus protože pokud vim, tak phase I žádný takový čidlo na přerušení dodávky paliva nemá. Co ten systém aktivního uhlí, nemůže to s tím mít spojistost? Nic jsem s tím nedělal, ale možná to dostalo ránu zespoda.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 9:02 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
UPOZORNĚNÍ: Pokud je čerpadlo namontováno, má spodní část kontakt se dnem nádrže. Při dotahování matky musí být čerpadlo zajistěno proti pootočení.
Nevim jestli je to elektrický kontakt, ale když už sem to potkal tak to píšu.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: úte pro 15, 2009 9:07 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
no já ho vlastně z nádrže ani nevyndával. žádný elektrický kontakt tam není, to píšou podle mě jen tak z nudy . jakože asi s tím dojedeš do poslední kapky nebo tak něco. měl jsem jen venku nádrž, interiér a předek. v elektrice jsem se nehrabal, jen odpojil řídící jednotky pod sedačkama, v kufru a u motoru a zase připojil. chtělo by to nějaký to schéma, kterej pin jednotky je k čerpadlu, abych zjistil, jestli je to v háji už tam, abych věděl, jestli hledat problém jen v kabeláži, což by byla hračka nebo jestli už ECU nedává pokyn pro čerpadlo, což by bylo horší a asi by tam fakt bylo nějaký to "bouračkový čidlo", i když prostě u žádný phase I, co jsem rozebíral, jsem nikdy žádný neviděl. vim, že phase II ho maj u pravýho předního tlumiče.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 16, 2009 7:42 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Dival jsem se a nic jsem o tom nenasel. Ale z ridici jednotky tam urcite blokovani je kvuli imobiliseru. Dava to jiskru?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 16, 2009 1:04 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jiskru jsem nezkousel, hlavne jsem resil tu pumpu. jiskru to podle me davat bude... jak jsem psal, immo podle kecafonu je ok. kdyz si to rekne o poslani kodu (zamknout odemkount) a udelam to tak pak ok a nic nekeca.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 16, 2009 3:33 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
achjoo, nechce se mi jit po kabelu od pumpy az k ECU. a pak zjistit, ze to nejde ani tam .
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 16, 2009 3:41 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Kámo hledám to jak dement, ale nemuzu to najit. Mam v garazi vytisteny ECU kabely co je co.....kdyz to nenajdu v manualu tak ti to naskenuju asi vecer.
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 16, 2009 5:12 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
ok, super, moc mi to pomůže! dík
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: pát pro 18, 2009 2:28 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
Máš něco na mailu.Sorry že jsem zapoměl....kyksnul mi startér,tak jsem spravoval.Jinak je to fakt zážitek v tý kose.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: stř pro 23, 2009 11:40 am |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
viktoska: díky... ale víceméně do těch všech schémat koukám jak husa do flašky jiskru to hází, když dám klíček do polohy před startem, tak to u té pumpy ukáže nějakej mizivej proud (skáče 0,03 / 0,01 / 0,02). fakt budu muset zase odstojit kus interiéru a jít prostě po kabelu...
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Neaktivní pal. pumpa po bouračce - prosím o pomoc Napsal: ned úno 28, 2010 10:48 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
tak az elektrikar me dokopal k tomu, abych nejdriv zkusil nastartovat s pumpou napojenou primo na baterku. no zkusil jsem to napojit naprimo, po par sekundach pumpa jakoby umirala (natlakoval se sytem) tak jsem zkusil nastartovat jestli to par vterin pobezi na to natlakovany a ejhle, nastartoval a pumpa se chytla a uz funguje. takze ta mrcha asi pozna ze je to zavzdusneny a neposle do pumpy proud... asi kdyz se prerusi hadicka aby to neteklo porad... ale jak to zjisti teda nevim... každopádně díky
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|