|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 11:40 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
schwayk
|
Předmět příspěvku: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 11:47 am |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Ahoj lidi,
tak se mi stalo, že se mi urval výfuk v místě jak zabíhá nad zadní levé kolo ... to už jsem opravil a motor zase ševelí jako nový, ale od té doby mi kape benzín z auta když jedu a smrdí to.
Hadička od čerpadla do motoru je OK, ale bohužel ty výfukové plyny vzali za své u hadičky zpětného palivového vedení. Chtěl jsem se Vás touhle cestou zeptat, jestli nevíte jak tam ty trubičky jsou.
Směr vedení - čerpání paliva:
to je mi tak nějak jasný, z čerpadla to jde na pravou stranu auta k filtru paliva a pak dál
Směr zpětné vedení paliva
To mi nějak není jasné kam to vede. Hadička se nějak omotávala kolem nádrže a nejblíž k výfukovému potrubí ji to roztavilo. Zatím jsem to něják provizorně napojil, tak aby to kapalo pod auto, ale zajímalo by mě jak to napojit nebo udělat aby to nesmrdělo.
Snad jste pochopili co mám na mysli a moc rád budu za případné rady. Díky Schwayk
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 12:33 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Tak to jsem tu řešil nedávno, ale asi jsi na to nenarazil. Stalo se mi přesně to samé a taky jsem jak vemeno jel dál. Důsledek je propálená nádrž, takže tě čeká její výměna. Zadní náprava dolů, mooc pěkná práce. Stejně jako já, nadávat můžem jen sami sobě... :-/
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 2:16 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
za kolik si sehnal novou nádrž (nebo u Bloňdáku) a myslíš, že je to určitě ta nádrž? zatím jsem narazil, že je propálená hadice co vede kolem nádrže na levou stranu
mě ten výfuk bohužel upadl u ČB a já jsem z Brna ... dojet jsem nějak musel :/ ... výfuk jsem vyměnil akorát to v autě smrdí po benzinu. Jinak se mi zdá, že palivo teče jen když jedu, když auto stojí tak snad nic neteče, ale musím to ještě zkontrolovat.
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 2:37 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Mrkni do kufru shora,jsou tam takove dva servisni dekly. Tama se dostanes k hadicim,cerpadlu a uvidis shora nadrz. U me byla i tam docela propadla. Taky mrkni na koberecek,jestli je pripeceny k podlaze kufru.
No me se to stalo taky tak.Poprve jsem si toho vsiml nekde u Olomouce a jeste jsem s tim dojel do Jihlavy. Ale nestálo to za tu praci.Kdybych to radsi nejak provizorne opravil,mohl jsem si tohle vsechno usetrit. Jinak ja to vyresil tak,ze jsem koupil spojku vyfuku z Oktavky TDI a nechal stavajici zadni tlumic a v pohode.Ustrihlo se mi to jen v tom spoji v levem zadnim podbehu.
Nadrz me stala tusim litr, ta spojka 200,-, nove hadice a sponky taky nejakou stovku.
Jinak co se tyce demontaze, tak musis povolit a demontovat rucku,pak zadni napravu povolit, podlozit zvedakem vprostred a pustit ji dolu co to pujde (bacha na brzdove trubky. Ty aktivni zaveseni nemas,takze jeden problem ti odpada. Pak povolis ten popruh nadrze a vysoukas ji zpoza te napravy smerem sikmo dopredu. Samozrejme predtim musis odpojit filtr paliva a plnici hrdlo a vrsek v kufru-na to pak budes potrebovat nove objimky. Montaz je obraceny sled ukonu.
Jen bych upozornil, ze to chce to auto zvednout hodne vysoko vzadu, protoze jinak se tam fakt blbe dostava.A jestli budes mit zvedaky nadoraz jako ja a povolenou napravu,tak s tim tezko neco udelas.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 2:39 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
mi to teklo jen v prudkem kopci a nejmin 3/4 v nadrzi. Muzu ti poslat vecer fotky,jeste tu starou nadrz doma mam....
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 2:43 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
no ta hadička co ti praskla vede od regulátoru tlaku paliva a dává zpátky přebytek nad 3 bary do nádrže - nebo mě kdyžtak opravte.
Maxi jestli je prerusena hadice tak ta nadrz by to nemusela být ne?
Nicméně by se dala určitě vymyslet nějaká spojka v tom místě kde to prasklo, ne ?!
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 2:46 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
No problem je,ze jak to popsal Schwayk,tak to neni moc mozne, protoze hadicka vratu paliva jde primo nahoru do pumpy a jde druhou stranou auta a i te nadrze. Ta propalena hadicka muze byt hadicka odvzdusneni a tou by teoreticky nic moc neteklo. Ja si taky myslel,ze jen vypadla ta hadicka,ale kdyz jsem pak videl to peklo,tak jsem dekoval,ze jsem jeste na zivu!Tohle je hodne blba zavada... Vecer tu hodim par fotek...
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
schwayk
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 3:55 pm |
|
|
Pokročilý |
Registrován: pát dub 04, 2008 6:21 pm Příspěvky: 31 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 101kW / 137PS 2,2 Si
Výbava: ---
|
Tak jsem si objednal u Bloňdáku nádrž = 1500 Kč. Tak jsem to prozkoumal a ta hadička co se upálila je opravdu od něčeho jako je odvzdušnění, zkusil jsem ji přemostit tam jak vedou hadice pro palivo a bohužel palivo při plné nádrži stále kapalo, ale bohužel ne tou hadičkou. Což značí, že zakopanej pes je v palivové nádrži. Sice v autě vozím hasičák, ale kdyby to tehdy blaflo, tak bych nestačil říct ani popel. Jedna z výhod je, že stěny chladí palivo. Bohužel dosti nebezpečný chladivo:). Jinak ohledně opáleného koberečku ten už měl jeden z předešlých majitelu, takže to bude bolístka u Safranu ta část vyfuku jak jde nad zadní kolo. Opravil to tak, že na ten kobereček dal jinej černé barvy:D. Já mezitím vyměnil tlumiče výfuku střední i zadní část, protože už to bylo několikrát posvařované a mám pocit, že ten výfuk tam byl odnepaměti. Lidi sice nadávají na Renaulty, ale když tlumiče jsem tam měl staré 275tkm a zadní část výfuku minimálně 200tkm, tak bych chtěl vidět Škodovky co by tohle vydrželi. Fotky určitě sem hoď jsem hodně zvědavej jak to vypadá, jelikož v servisním manuálu toho moc není. Jinak to budu dávat do servisu, jelikož není počasí na experimenty před barákem. No uvidím kolik si oni vezmou, no snad to zvládnou do třech tisíc . Jinak rada pro ty co se jim to stane ... pokud jede dlouhou štreku, tak je nejlepší zadní část tlumiče hodit do kufru a tam jak jde střední část tlumiče výfuku nahoru, tak tam ji odřezat ... pak jdou splodiny pěkně za auto a negrilují spodek kufru. Pak vyměnit ty části jsou na prd nebo to posvařovat.
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 6:38 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
kdybys řekl mě, za litra bych tí ji nechal
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: smrad paliva Napsal: pát pro 11, 2009 10:18 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|