viktoska píše:
Enem malý dotaz...jakých zhruba rozdílů asi je mezi řj manuálu a automatu?Jelikož mám překopaný automat na manuál a řj tam je z automatu(mám to ověřeno),je teor.možné,že to má pak nějaké odezvy?Např.to hlášení závady ve vstřikování,i když auto jede v poho?Už jsem vyměnil potenciometr škrtící klapky.O víkendu jsem nechal řídit mladýho a neřekl jsem mu,že nemá při pomalé jízdě na vyšší stupeň sešlapovat plyn prudce až na podlahu.Takže se to zase rozsvítilo ale i když jsem 3x odpojil baterku,tak to chybu stále hlásilo.Tak jse to všechno rozebral,poměřil jsem snímače teploty nasávaného vzduchu a vody.Ten sn.vzduchu jsem i pěkně vypral od toho počernělý špíny a šoupnul to zase zpátky.No a zase to je v poho.Tak fakt nevím....
Jinak podle starších rad se doporučuje na dokonalý výmaz odpojit baterku alespoň na 15 min.Elektronické díly mají velmi nízkou spotřebu energie a nemusí k výmazu dojít dostatečně.Jestli je to i cesta k výmazu z ECU nevím.
Zatím musím podotknout jednu dost důležitou věc.....snížila se mi spotřeba plynu.Tak mám takovýho malinkýho červíčka,jestli se mi to nepodařilo tím řádným vyresetováním ř.j..
Jinak jenom tak mimochodem,vím,že při poruše snímače horní úvrati auto nenastartuješ.Může být ale porucha jen taková,aby to zlobívávalo jenom někdy,právě při startování?