|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je sob kvě 04, 2024 1:15 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 12:53 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
no jasny radio jako autoradio a né vysílač Silnejsi LED by me opravdu zajimala protoze ninejsi je opravdu slaba - ale na druhou stranu planuju nakup alarmu takze pak to bude asi pasé...
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 4:59 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
přesunuto do správný sekce.
jinak určitě koukni na ten stropní panel, jsou tam jakoby tři přijímače vedle sebe jakoby dokolečka, tak jestli ti treba funguje jenom jeden...? jinak radiovy odemykani za par kil.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 5:04 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Pravda jsou tam 3
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 8:31 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Boda a Matesk: Dik za rady a proverim to... jinak jsem dal nove baterie do IR vysilace, zkontroloval plosak a LEDku na vysilaci a byt vypada vse OK, i tak mimo zony zpetneho zrcatka nemam sanci odemykat. Takze se klonim k tomu jak rekl Boda, ze tam jsou 3 prijimace a funguje asi jen jeden. Jinak mi po dnesni jizde vylitava pojistka pravych tlum svetel Tedy s tou elektrikou to fakt vypada (jak jsem ruzne cetl), ze je u Safrana peKne rizikova Ale ja ji casem domluvim
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 8:55 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
MilanCB píše: Boda a Matesk: Dik za rady a proverim to... jinak jsem dal nove baterie do IR vysilace, zkontroloval plosak a LEDku na vysilaci a byt vypada vse OK, i tak mimo zony zpetneho zrcatka nemam sanci odemykat. Takze se klonim k tomu jak rekl Boda, ze tam jsou 3 prijimace a funguje asi jen jeden. Jinak mi po dnesni jizde vylitava pojistka pravych tlum svetel Tedy s tou elektrikou to fakt vypada (jak jsem ruzne cetl), ze je u Safrana peKne rizikova Ale ja ji casem domluvim Už bys měl přestat,nezdá se ti?Nějak už mě nebaví číst ty tvoje krávoviny o ničem.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 9:34 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
jendys je nejak uvrcany kukni si testy aut a ich chybovosti co vydava kazdy rok nemecke tuv.tak isto ako renault aj toyota(ktora je potla tuv po mercedese druha najkvalitnejsia znacka) mala isteho casu problem s elektroinstalaciou. problem s el v safrane mam aj ja,a miesom jediny tu na fore.
|
|
Nahoru |
|
|
jendys
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 9:36 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am Příspěvky: 288 Bydliště: Humpolec
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: automat
Úpravy: žádné
Auto snů: Safrane II v top stavu.
|
nolimit píše: jendys je nejak uvrcany kukni si testy aut a ich chybovosti co vydava kazdy rok nemecke tuv.tak isto ako renault aj toyota(ktora je potla tuv po mercedese druha najkvalitnejsia znacka) mala isteho casu problem s elektroinstalaciou. problem s el v safrane mam aj ja,a miesom jediny tu na fore. To vůbec ne,jen mám rád příspěvky,které někomu něco dají,jsou podložené a mají smysl.Ne jen žblechty,co někde někdo napsal.
_________________ Renault Safrane 2.5 Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 Renault 16 TL,TS,TX Opel Astra 1.4 Caravan Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Škoda Favorit Barkas B 1000 Wartburg 353 Fiat Uno Fiat Regata 1.9 ds Ford Taunus 1.6 coupé Alfa Romeo 1750 Berlina Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi Peugeot 106 1.1 Peugeot 206 SW 1.4 Hdi
|
|
Nahoru |
|
|
nolimit
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 10:04 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: úte srp 12, 2008 9:30 pm Příspěvky: 178 Bydliště: Bratislava
Rok výroby: 0
|
no to hej,ale s tym el ma dost pravdu. inac ja hodnotim vsetko podla mojich skusenosti,a nie podla toho co nejaky motak napise do casopisu. musim odskusat,a nie ze jedna pani povedala . aj vdaka tomu som mal judnu z naj skodoviek v ba (a ako na ne ludia nadavaju. policajtom bolo treba asi 5 km pokial ma dobehli(a to mali golf vr6),a nakoniec som nedostal ani pokutu.neverili vlastnym ociam ).
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 10:24 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Jendys:
Hele muzes mi presne rict co z toho co jem tu ja napsal je kravina? Rad se necham poucit a muzem to rozebrat. A pak... pokud me napr. nebavi TV kanal, tak prepnu a nedivam se, takze necti , nepis a mas to. Ale nemusis utoci, co myslis?
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: pát pro 04, 2009 10:36 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Jendys:
A doplnuji k tomu, ze tu dle Tebe lidi rikaji zblechty, ktere si nekde precetli...
Chces rici,ze kdyz jsem uz u Safrana objevil nasleduji problemy: Nespravne a matouci hlasky kecajiciho nemce Spalene, doslova horici spinac ovladani zrcatek Nefunkcni otvirani dveri jen klickem Divne fungujici dalkove ovladani Nepravidelne alarmy na kontrolkach Najednou nefunkcni prave potkavaci svetlo, tedy zkrat na pojistkach Nejake stale "vrceni" u klimatizace i kdyz je vypnuta Zapnuti ventilatoru chladice u totalne studeneho motoru a to na plne pecky
Tak chces rici, ze toto jsu bludy? Ze jsem to opsal? Tak to bud mate vy, co tu chvalite Safrany uzasne stesti, nebo my, co pisem, ze jsou problemy s elektrikou, tak mame silenou smulu. Ale v zadnem pripade to nejsou bludy!!!
Takze muzes mit jen ty nejlepsi zkusenosti a je to dobre,ale neopravnuje Te to druhe napadat, ze melou kraviny. A podotykam, ze tento vuz co mam, tak vlastnil majitel prodejce a servisu firmy Renault, takze zadna "sama doma" oprava a servis.
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: sob pro 05, 2009 5:05 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
MilanCB píše: Jendys:
A doplnuji k tomu, ze tu dle Tebe lidi rikaji zblechty, ktere si nekde precetli...
Chces rici,ze kdyz jsem uz u Safrana objevil nasleduji problemy: Nespravne a matouci hlasky kecajiciho nemce Spalene, doslova horici spinac ovladani zrcatek Nefunkcni otvirani dveri jen klickem Divne fungujici dalkove ovladani Nepravidelne alarmy na kontrolkach Najednou nefunkcni prave potkavaci svetlo, tedy zkrat na pojistkach Nejake stale "vrceni" u klimatizace i kdyz je vypnuta Zapnuti ventilatoru chladice u totalne studeneho motoru a to na plne pecky
Tak chces rici, ze toto jsu bludy? Ze jsem to opsal? Tak to bud mate vy, co tu chvalite Safrany uzasne stesti, nebo my, co pisem, ze jsou problemy s elektrikou, tak mame silenou smulu. Ale v zadnem pripade to nejsou bludy!!!
Takze muzes mit jen ty nejlepsi zkusenosti a je to dobre,ale neopravnuje Te to druhe napadat, ze melou kraviny. A podotykam, ze tento vuz co mam, tak vlastnil majitel prodejce a servisu firmy Renault, takze zadna "sama doma" oprava a servis. Ty ale nemáš závady......Tobě v autě přímo straší
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: sob pro 05, 2009 5:07 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
viktoska píše: MilanCB píše: Jendys:
A doplnuji k tomu, ze tu dle Tebe lidi rikaji zblechty, ktere si nekde precetli...
Chces rici,ze kdyz jsem uz u Safrana objevil nasleduji problemy: Nespravne a matouci hlasky kecajiciho nemce Spalene, doslova horici spinac ovladani zrcatek Nefunkcni otvirani dveri jen klickem Divne fungujici dalkove ovladani Nepravidelne alarmy na kontrolkach Najednou nefunkcni prave potkavaci svetlo, tedy zkrat na pojistkach Nejake stale "vrceni" u klimatizace i kdyz je vypnuta Zapnuti ventilatoru chladice u totalne studeneho motoru a to na plne pecky
Tak chces rici, ze toto jsu bludy? Ze jsem to opsal? Tak to bud mate vy, co tu chvalite Safrany uzasne stesti, nebo my, co pisem, ze jsou problemy s elektrikou, tak mame silenou smulu. Ale v zadnem pripade to nejsou bludy!!!
Takze muzes mit jen ty nejlepsi zkusenosti a je to dobre,ale neopravnuje Te to druhe napadat, ze melou kraviny. A podotykam, ze tento vuz co mam, tak vlastnil majitel prodejce a servisu firmy Renault, takze zadna "sama doma" oprava a servis. Ty ale nemáš závady......Tobě v autě přímo straší Jo a pak si dej svého miláčka do značkového servisu....takového umořeného chudáčka od majitele renaultservisu.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MilanCB
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: sob pro 05, 2009 9:32 pm |
|
|
Sedí tu furt.. |
Registrován: sob lis 28, 2009 1:41 am Příspěvky: 115
Model: phase II
Rok výroby: 1997
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: ...
|
Viktoska: No jo, ne vzdy je servis vyhrou... ale vzdy se tam silene plati
_________________ Safran 2.5 benzin, Phase II, rok 1997, najeto 196000km..
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: ned pro 06, 2009 8:32 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Kdyby v tom servisu to opravovali tak je opravene, kdyz to neopravuji tak je to tak jak to mas. Nechapu co to ma spolecnyho se sevisem, aspon vidis jaky dementi muzou delat v Renaultu, kdyz ma Renault a ani neni schopnej si to vyresit. Nejake stale "vrceni" u klimatizace i kdyz je vypnuta - dela to vicemene v kazdym Safranu - je to ventilatorek pred teplomerem kabiny Nespravne a matouci hlasky kecajiciho nemce - to se mi moc nezda ze by rikal neco jinyho - uved priklad. Spalene, doslova horici spinac ovladani zrcatek - to ani nevim ze by to nekomu prestalo fungovat Nepravidelne alarmy na kontrolkach - nevim co si pod tim mam predstavit Najednou nefunkcni prave potkavaci svetlo, tedy zkrat na pojistkach - taky mi neslo tak sem plus pretah z druhyho a dva roky to jede - nic slozityho Zapnuti ventilatoru chladice u totalne studeneho motoru a to na plne pecky - nevim jestli by to mohlo byt neco jinyho nez cidlo teploty pro sahary - teda aspon na V6 Otvirani klickem - proste uhniva to drzatko - sundej tapec a za 5min to je spraveny Tak jestli nekdo nedokaze vyresit takovy "zavady"? (a to ani nemluvim jaky ZAVADY by jsi mohl resit i jinejch aut!!!!!!).
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Dalkove otvirani Napsal: ned pro 06, 2009 10:17 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
To vrčení může být také zavírání klapky náporového větrání do kabiny.Mě se například zavírá pokaždé,když vypnu klíček zapalování.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|