|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je pon kvě 13, 2024 6:49 am
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Autor |
Zpráva |
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř lis 18, 2009 5:44 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
To teda čumim.Super
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř lis 18, 2009 8:11 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Ty Bóďule, nemáš návody na nějaký další věci, u kterých bych házel "gaučing" a přitom by se mi samo spravovalo auto?
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř lis 18, 2009 12:49 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
To odrezení asi hojně využiju.... SUPER jo jinak sem skončil s autem v pul šestý ráno a vyrazil domů a pak po hodině spánku už zas v práci No tak po dvou uplnulých dnech musim říct, že výměna řízení se technologií "gaúching" provést nedá Hejlák: Co ty a tvoje auto - sakra sem ho nevidel od tý doby co jsem ti dal ten spojler pod predek.... hod sem aspon nakou foto
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř lis 18, 2009 1:12 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
dík no večer nahodim fotky dalsich veci po elektrolyze.. je to fakt pecka. hodil sem to tam vcera na 5 hodin a pak v umyvadle oplachl pod vodou kartackem na zuby a vse slo dolu.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: stř lis 18, 2009 3:50 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
MatesK píše: Hejlák: Co ty a tvoje auto - sakra sem ho nevidel od tý doby co jsem ti dal ten spojler pod predek.... hod sem aspon nakou foto No, už jsem i sliboval prezentaci, ale pořád nějak nemám dost času na to, něco sepsat. Ale jo, pustím se do toho co nejdřív...
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 30, 2009 8:29 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
16" kola z baccary nebo 17" ronaly sport paket? doufám, že mi výběr usnadní přední brzdy.. . uvidim, jestli tam ty 16" vůbec půjdou.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 30, 2009 8:31 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
no kdyz jsem videl, jak jsou ty 320ky napresovane v tech biturbackých 17", tak tomu moc neverim. Ty chces davat ty lagunacke 310tky ne?
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 30, 2009 8:35 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
jj. 308mm. uvidím, musím to vyzkoušet. ale když tam půjdou, tak stejně nevim. ale k těm biturbáckým nárazníkům budou asi lepší ty ronaly, co? a baccarácký dát tátovi, ten by jimi určitě nepohrdl navíc ty ronaly jsou hezky "děravé". no nevím, oboje maj něco do sebe.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 30, 2009 10:24 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Jako pro me jsou 17tky jasna volba.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: pon lis 30, 2009 10:32 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
asi jo. musim překecat tátu. ale myslim, že to půjde jednoduše, za prvý se mu vždycky líbily (ty ronaly ale taky) a navíc má kupovat na příští rok nový pneu . a ty baccarácký vypadaj prostě líp na phase I. uvidim no... nemáte někdo fotku baccara kol na phase II? našel jsem jen ty 15" z laguny..
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Max900R
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 9:04 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am Příspěvky: 1459 Bydliště: Kozlov [JI]
Model: phase I
Rok výroby: 1994
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
Plány: Denní svícení.
Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
|
Bóďa píše: asi jo. musim překecat tátu. ale myslim, že to půjde jednoduše, za prvý se mu vždycky líbily (ty ronaly ale taky) a navíc má kupovat na příští rok nový pneu . a ty baccarácký vypadaj prostě líp na phase I. uvidim no... nemáte někdo fotku baccara kol na phase II? našel jsem jen ty 15" z laguny.. No mi se ty baccaracke taky libi,ale hodi se fakt spis k jednicce. Pro me by byly idealni Initiale kola zvetsene na 17" Ale i ty initialove 16" dvojce moc slusi! Ty ronaly se hodi spis k sportovněji ladenym kusum,coz ten tvuj bude,takze bych nevahal.
_________________ Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu R 19 cabrio '96 - v provozu -------------------------------------------------------- Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
|
|
Nahoru |
|
|
hejlák
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 12:00 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: pon kvě 12, 2008 1:01 pm Příspěvky: 605 Bydliště: Brno
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 65kW / 88PS 2,1 dT
Výbava: Alizé +
Auto snů: Biturbo, Clio V6
|
Max900R píše: Bóďa píše: asi jo. musim překecat tátu. ale myslim, že to půjde jednoduše, za prvý se mu vždycky líbily (ty ronaly ale taky) a navíc má kupovat na příští rok nový pneu . a ty baccarácký vypadaj prostě líp na phase I. uvidim no... nemáte někdo fotku baccara kol na phase II? našel jsem jen ty 15" z laguny.. No mi se ty baccaracke taky libi,ale hodi se fakt spis k jednicce. Pro me by byly idealni Initiale kola zvetsene na 17" Ale i ty initialove 16" dvojce moc slusi! Ty ronaly se hodi spis k sportovněji ladenym kusum,coz ten tvuj bude,takze bych nevahal. Ty ronaly se hodí i k mojí "sportovně laděné" 2,2 79kW se zrychlením z 0 - 100 za půl hodinky.
_________________ Vel Satis 2.0T (2004), 4CV Sport (1959) Safrane 2,2i (1993), Safrane 2,1 tD (1995)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 2:01 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
nojo, musim prekecat tatu no
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
ToJa
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 2:52 pm |
|
|
Expert |
Registrován: čtv říj 25, 2007 3:30 pm Příspěvky: 273 Bydliště: Hluk
Model: phase I
Rok výroby: 1993
Motor: 123kW / 167PS 3,0 12v
Výbava: Quadra
|
Na ty brzdy z Laguny 16 nejdou musi tam byt minimalne 17,16 baccara kola vubec nejsou spatne
_________________ Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 prodana 27.12. 2009 Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 bohuzel prodana Renault Laguna Initiale Paris 1.9Dci r.v.2000 Prodana Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodany Renault Vel Satis 3.5 lpg r.v.2003
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Re: Initiale 3,0 V6 "Zlaťák" Napsal: úte pro 01, 2009 3:08 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
ToJa píše: 16 baccara kola vubec nejsou spatne Pro mě to jsou jasně nejhezčí, nejelegantnější a nejvíc Safranu sedí BTW kolik by jsi za ty Baccy kola chtěl? Potažmo brácha
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|