|
Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |
|
Právě je čtv kvě 16, 2024 5:21 pm
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MatesK
|
Předmět příspěvku: Škrtící klapka Napsal: pon dub 06, 2009 10:35 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Holahoj,
při demontáži se mi povedlo urvat uchycení tempomatu na škrtící klapce tudíž musim sehnat jinou...no a jelikož V6tková má vstup cca 5,5cm a výstup cca 6,5 cm tak se chci zeptat jestli by nebylo k veci zkusit sehnat klapku se stejnými průměry, popřípadě jestli někdo nemá nějaký nápad co se škrtící klapky týče?!
Když bych sundal tu horní část sacího potrubí na motoru - nevím jak se tomu říká - mezi hlavama ... chtěl bych si to vyleštit alespoň nějak amatérsky ... tak mohu očekávat nějaký problémy? například nějaký těsnění...prostě jsem amatér a nechci něco posrat
Jo jinak když jsem sundal klapku tak sem se nestačil divit jak byla zasraná - vypadá to jako olej s bordelem - je to normální, nebo mi třeba nedosedaj ventili nebo nějaký těsnění?
Předem dík za odpovědi
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: Škrtící klapka Napsal: pon dub 06, 2009 1:02 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Kdybys sháněl klapku z třílitra, tak tu nějakou máme, se stav... Každopádně výměna klapky za větší nemá moc velkej význam, pokud tomu adekvátně nezvětšíš i zbytek sání, za klapkou, někdy je potřeba i úprava ECU. Klapka se zasírá na každym autě, to je jasný, normální věc. Do klapky už jde vzduch s olejem (přisávání oleje do filtrboxu) a ještě kousek za klapkou je vstřikování benzínu (sytič) a ještě další přisávání oleje. Ten olej se přisává z ventilovýho víka, tam, jak jsou na ventilovym víku dvě hadičky. Slouží to k odsávání olejové mlhy. Přemýšlím, že to zruším a dám tam Oil Catch Tank (zachytává olej, kterej může zůstat v nádobce a čas od času se vypouštět nebo se může vypouštění zavést do olejové vany), neboť směs oleje, benzínu a popřípadě vodních par tvoří karbon a motor se zbytečně zakarbonizovává (pokud je motor čistej, tak se karbon jen tak neuchytí, ale jak už je tam vrstvička, tak to jede, takže tomu chci zabránit než vyměnim motor) a tim olejem se zasírá klapka, parohy (to sání mezi hlavama), atd.
Těsnění mezi parohama a hlavama je jen gumové (v hlavách zamáčklé O - kroužky), takže toho se neboj a klidně to sundej, popřípadě potom těsnění očisti a potři trochu vazelínou. s tím leštěním sacího potrubí, to chceš leštit zevnitř nebo zvenku?
Ten oil catch tank stojí do 2000,-, podle toho, kolik má vstupů atd. Koukni například na firmu bidrin performance.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 06, 2009 1:15 pm |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: pon dub 06, 2009 3:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
Plzeňák píše: Hele to je dobrý s tím zachytáváním oleje . Ani jsem nevěděl,že se tím zabývá oficielně nějaký výrobek.Taky bych to nejradši zrušil . dneska se tuning zabývá naprosto vším
každopádně Mates, ne, aby tě napadlo udělat tuning špuntem, že to odvětrávání jednoduše zašpuntuješ
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
viktoska
|
Předmět příspěvku: R25V6Turbo Napsal: pon dub 06, 2009 10:33 pm |
|
|
Expert |
Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm Příspěvky: 270 Bydliště: Nový Bor
|
V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl.
_________________ Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 10:02 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Tak nakonec jsem se nasral a oprel jsem se do toho...takže:
parohy:
kde seženu těsnění na fotce coz je mezi parohy a trubkou s volnoběhem - teda tipnul bych si ze v Renaultu ale aby za to nechteli treba 500,-
další by mě dost zajímalo na co jsou ty "záslepky"
další proč u některých vstřiků je vidět stopa po ?palivu? a na některých ne jenom jestli to není že některé vstřiky už dosluhují
samozřejmě absolutně netuším jestli by mohli přibližně sednout ale co todle
Dále těsnění gumové mezi parohy a válci kde sehnat, kolik stojí to mi netěsnilo viz fotka
Dík za help
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 10:19 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Ty brďo MatesK,ty ses do toho teda opřel .Třeba u nás v Plzni vyrábí těsnění kusovku na zakázku ručně fy. Styl,ale to ti asi nepomůže. Dělají to na základě doneseného mustru,a jsou celkem laciný.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 10:46 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Není to těsnění nad válci todle
JOOO a ještě by mě zajímalo když bych chtěl ty parohy leštit zevnitř, jak na to? dá se to nějak ručně nebo bych to musel zadat?
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 10:53 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat.
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 11:03 am |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Plzeňák píše: Tak změř ty míry,jestli ti bude pasovat.
Jasný jenom garáž je teďka daleko jinak cena se mi líbí
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Plzeňák
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 11:08 am |
|
|
Expert |
|
Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm Příspěvky: 1154 Bydliště: Plzeň
Model: phase II
Rok výroby: 2000
Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
Výbava: Privileg
Auto snů: Renault Alpine A 110
|
Tak cena je fakt super .
_________________ Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG ----------------------------- Now: Vel Satis 2.0 Turbo R. Dauphine
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Re: R25V6Turbo Napsal: úte dub 07, 2009 2:35 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
viktoska píše: V 25tce V6 Turbo to bylo řešený s nádobkou do které se ta pára s olejem strhávala a vracelo se to do vany.Jednoduché řešení,pouze ta plastová nádobka je taková spejšl. to je přesně ten oil catch tank, i kdyz ten "tůningovej" je kovovej. a muzes to bud prubezne vypoustet nebo zavist do vany
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 2:51 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
-těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem
-záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl.
-protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik.
-to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej.
-pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
MatesK
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 3:07 pm |
|
|
2. Site Admin |
|
Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm Příspěvky: 1715 Bydliště: Praha
Model: phase I
Rok výroby: 1995
Motor: 193kW / 262PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: pořád něco...
Plány: cca. 400HP bych rád.
Auto snů: Už ho řídim voe!
|
Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky.
jééé víš že se mnou musíš jako s volem
vstřiky pecka to sem přesně nevěděl ....
z papíru jako normálního jakýhokoliv
těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo
Dík za info
_________________ One Life Custom
|
|
Nahoru |
|
|
Bóďa
|
Předmět příspěvku: Napsal: úte dub 07, 2009 3:18 pm |
|
|
Má to tu na svědomí |
|
Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm Příspěvky: 3620 Bydliště: Kutná Hora
Model: phase I
Rok výroby: 1996
Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
Výbava: Baccara
Úpravy: teprve proběhnou
Plány: kompletní GO + úpravy
Auto snů: C+CLK+SL Black Series
|
MatesK píše: Bóďa píše: -těsnění co je na fotce (mezi klapkou a parohama) vyřízni z papíru, popřípadě mázni olejem -záslepky jsou jen věc výroby při odlejvání, jinak tam nemaj smysl. -protože některý vstřiky můžeš mít vadný a zanesený. pokud máš zájem, koukni sem, vstřiky servisujou (čistěj, kontorlujou, měřej rozstřik), všichni s nima maj dobrý zkušenosti, fungujou i přes poštu a vyjde to na pár set za kus. lepší, než kupovat za několik tisíc jeden vstřik. -to co jsi sem dal odkaz je blbost, existuje nepřeberný množství druhů a velikostí vstřiků a tim, že tam dáš "větší" tomu nepomůžeš, takový věci prostě nejdou dělat bez úpravy řídící jednotky, navíc u atmosféry zbytečnost, to se řeší až při nějakym brutálním zvýšení plnícího tlaku u turba, kdy stácající vstřiky nestačej. -pokud to, že máš parohy zvenku špinavý soudíš jako vadný těsnění mezi hlavama a parohama, tak to ti spíš chčije olej mezi víkem ventilů a hlavou, ne? jelikož parohy jsou napojený na hlavy těsně pod předělem kryt ventilů/hlava a často to tam protejká. to těsnění mezi hlavama a parohama se moc neopotřebovává. každopádně koupíš ho za pár kaček normálně někde v kelly atd, vdyť jsou to jen obyčený O - kroužky. jééé víš že se mnou musíš jako s volem vstřiky pecka to sem přesně nevěděl .... z papíru jako normálního jakýhokoliv těsnění soudim z toho že právě hlava atd absolutně OK a jediný zanesený místo je přesně na těch parozích a pár centimetrů okolo Dík za info vdyt v pohode, neco nevim, tak se na to zeptam, ne?
z papíru jako samozřejmě nějakýho trochu tlustšího (čtvrtka nebo tak) aby to mělo funkci těsnění
aha, tak ok... jen ze se mi to zdalo nepravdepodoby. kazdopadne ty O - kroužky koupis kdekoli kde prodavaj nejaky tesneni (třeba i nejaky železářství atd) nebo v tom autokelly atd.
neni zač
_________________ čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut. je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|