| 
 
|  | Safrane ClubFÓRUM SAFRANE |  
		
		
			|  | Právě je sob lis 01, 2025 12:46 am 
 |  
	
	
		Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
		
	 
	
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 13 ] |  |  
	
		
			| Autor | Zpráva |  
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku: Zavírání kufru  Napsal:  čtv bře 12, 2009 4:33 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| Na R25 jsem měl el.zavírání kufru.Lze ho namontovat i do Šafránka? _________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 6:08 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| Já to měl taky,to byla machrovinka,ale na safrany to podle mě nedělali. Taky by se mě to líbilo.  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 7:37 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| musim nastudovat u brachy jak to tam je,treba by to slo predelat...
 Ja bych zas chtel elektricky stavitelne operky hlavy,ale to jsem jeste na zadnem safranu taky nevidel. Ale v manualu to je.
 _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Plzeňák | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 8:28 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: sob kvě 26, 2007 6:05 pm
 Příspěvky: 1154
 Bydliště: Plzeň
 Model: phase II
 Rok výroby: 2000
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: Privileg
 Auto snů: Renault Alpine A 110
 | 
				
					| To by bylo taky pěkné  _________________
 Before:R4CV,R5´78TS,R5AlpineTurbo,R8,R16TL,TS,TX,R11TX,R20TS+TXautomatic,R21TS,R25TXphII,Safrane2.2.12V/LPG,Safrane2.5.20V-LPG
 -----------------------------
 Now: Vel Satis 2.0 Turbo
 R. Dauphine
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 9:16 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| Max900R píše: musim nastudovat u brachy jak to tam je,treba by to slo predelat...
 Ja bych zas chtel elektricky stavitelne operky hlavy,ale to jsem jeste na zadnem safranu taky nevidel. Ale v manualu to je.
 Je fajn,že máš možnost to porovnat.Tak jestli budeš mít chuť,tak to udělej.Já to sice mám ještě v hlavě ale jde o míry.Jinak zařízení je jednoduché.Stačí samotný zámek a řídící jednotka.Ta je velká asi jako krabička od cigaret a u 25tek bývá hned někde okolo těch zámků.
 Jinak takovou perličku.Když přišly na trh Avantimy,tak jsem potřeboval napíchnout na kufr v Renaultservisu a majitel servisu tam měl na dvorku svýho fungl nového Avana.Tak já hned,jestli ho můžu omrknout a celého jsem ho prolezl.No a ve finále mu říkám,ať mi otevře kufr.On ho otevřel,já poděkoval a chtěl jsem ho zavřít a jak jsem byl železně navyklej víko jenom lehce položit,tak jsem to taky udělal a ono nic.Hned mi to na to teda i došlo ale já naschvál....zase to otevřel a jenom položil.No a on to pochopil,protože ta moje R25V6Turbo nám stála hned za prdelí,tak mi říká.Nee,tady se to musí zaklapnout.Tak já tak opatrně a ono nic.A on...to musíš víc a vzal to a trochu víc s tím teda bouchnul aby to zavřel.A ze mě vyjelo.Teda,co je to za auto za tři mega,když to nemá v kufru ani motor na zavírání.To já mám skoro dědu a mám to tam.No myslel jsem to v legraci ale jak on byl nasxxxj,mě nakonec pobavilo ještě víc._________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 9:40 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| Zavírání by bylo pěkný, ale mě by se spíš líbilo otvírání...například el. magnetem lehce "povystřelit" a pak aby to uz odchytly vzpěry...jenže by to chtělo opravdu brutálně silný vzpěry - nemáte s tím někdo zkušenost?Ještě mě napadá, že by možná stačilo tam navařit ještě jedny uchyty těch vzpěr a prostě tam mít 4    ale to by se zase nevešlo do karoserie...popřípadě existují nějaké elektro vzpěry? ty by řešily i zavírání
 Jak je to řešený v tý R25ce?_________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| MatesK | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 9:50 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| 2. Site Admin |  
					|  |  Registrován: stř lis 07, 2007 10:04 pm
 Příspěvky: 1715
 Bydliště: Praha
 Model: phase I
 Rok výroby: 1995
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: pořád něco...
 Plány: cca. 400HP bych rád.
 Auto snů: Už ho řídim voe!
 | 
				
					| viktoska píše: Je fajn,že máš možnost to porovnat.Tak jestli budeš mít chuť,tak to udělej.Já to sice mám ještě v hlavě ale jde o míry.Jinak zařízení je jednoduché.Stačí samotný zámek a řídící jednotka.Ta je velká asi jako krabička od cigaret a u 25tek bývá hned někde okolo těch zámků.
 Jinak takovou perličku.Když přišly na trh Avantimy,tak jsem potřeboval napíchnout na kufr v Renaultservisu a majitel servisu tam měl na dvorku svýho fungl nového Avana.Tak já hned,jestli ho můžu omrknout a celého jsem ho prolezl.No a ve finále mu říkám,ať mi otevře kufr.On ho otevřel,já poděkoval a chtěl jsem ho zavřít a jak jsem byl železně navyklej víko jenom lehce položit,tak jsem to taky udělal a ono nic.Hned mi to na to teda i došlo ale já naschvál....zase to otevřel a jenom položil.No a on to pochopil,protože ta moje R25V6Turbo nám stála hned za prdelí,tak mi říká.Nee,tady se to musí zaklapnout.Tak já tak opatrně a ono nic.A on...to musíš víc a vzal to a trochu víc s tím teda bouchnul aby to zavřel.A ze mě vyjelo.Teda,co je to za auto za tři mega,když to nemá v kufru ani motor na zavírání.To já mám skoro dědu a mám to tam.No myslel jsem to v legraci ale jak on byl nasxxxj,mě nakonec pobavilo ještě víc.
 Aha tak než jsem to dopsal tak uz je to tvuj prispevek    ja myslel ze to ma jako Mergly ze zmacnes cudlik a celej kufr se zavre    .... Jenom teda abych řekl pravdu tak na tom dovírání nevidim moc výhod    já to víko pouštim stejně tak v půlce takže se to zavře...asi by mě nebavilo to vždycky položit až dolu    No kdyby nahodou někdo věděl něco o tom co jsem psal tak budu rád když se o tom něco dozvim    Nicméně kdybych měl z nějaký 25tky vzít krabičku natáhnout pár kabelů a mít dovírání tak to bych se nebránil  _________________
 One Life Custom
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 9:53 am  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| No brácha to elektro bohužel nemá, má sociálního dvoulitra, ale podívám se aspoň, jak jsou tam ty mechanismy zámků, jestli by to šlo předělat. Jinak ta R25 V6 turbo se mi vždycky strašně líbila, jeden chlapík u nás ji měl, ale tu starou verzi teda. Nikdy jsem to ale neviděl na prodej. Co se stalo s tou tvou?
 NO ale třeba si splním sen a pořídím si aspoň to biturbo jednou.
 Ty elektrovzpěry exitují, ale je to velké a těžké. Možná by šly pneumatické a hnát to z kompresoru podvozku, ale to nevím no. Ale jako to už mi přijde dost zbytečné no... I když se spoilerem by to silnější vzpěry sneslo, teda aspoň u mě...  _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| viktoska | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 2:40 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  Registrován: sob led 10, 2009 6:54 pm
 Příspěvky: 270
 Bydliště: Nový Bor
 | 
				
					| Max900R píše: No brácha to elektro bohužel nemá, má sociálního dvoulitra, ale podívám se aspoň, jak jsou tam ty mechanismy zámků, jestli by to šlo předělat. Jinak ta R25 V6 turbo se mi vždycky strašně líbila, jeden chlapík u nás ji měl, ale tu starou verzi teda. Nikdy jsem to ale neviděl na prodej. Co se stalo s tou tvou? NO ale třeba si splním sen a pořídím si aspoň to biturbo jednou. Ty elektrovzpěry exitují, ale je to velké a těžké. Možná by šly pneumatické a hnát to z kompresoru podvozku, ale to nevím no. Ale jako to už mi přijde dost zbytečné no... I když se spoilerem by to silnější vzpěry sneslo, teda aspoň u mě...  Já měl taky starou verzi r.v.87.Mechanicky byla fakt dobrá.Staral jsem se o ní,aby tam všechno fachalo jak má.Na nějaký serepetičky já zase nejsem.Občas se mi něco líbí,mívám i nějaké nápady ohledně interiéru ale většinou to nakonec přehluší věci pro provoz důležitější.
 Byla ale od původních majitelů trošku opomíjená údržba karosérie a jediné,co by snad pomohlo,by bylo kompletní rozebrání vozu, následná kompletní oprava karoserie+lak.No a na to jsem neměl ani peníze a ani hlavně vhodný prostor,kde by se to dalo nerušeně dělat ale hlavně taky nebyl čas.Takže jsem to rok co rok vždycky tu a tam poopravil,aby to trochu vypadalo.To moje auto snad bylo jediné(ze všech 25,co jsem viděl),co mělo ohnilé víko kufru.Stačilo,že to tam někdy někdo odřel,majitel se na to vybodnul a ono to pomalu a postupně rezlo a rezlo....To mě dost trápilo.No a pak jednou na podzim,kdy navíc jsem byl docela i švorc jsem se naprd a prodal to.Koupil to nějakej kluk z Jablonce.Pak jsem to viděl v Tip Servisu a pak už nevím.V Safránu by se mě ten motor fakt moc líbil.Akorát,že byl podél.Tady je napříč.Podél ale mi ta V6 stejně přijde trochu praktičtější.Byl tam lepší přístup._________________
 Renault 18 Turbo(asi už určitě pohřbené)
 Renault 25 V6 Turbo(toho je fakt škoda...)
 Renault 5 1.1 Five(lítá jako blázen)
 Renault Safrane 3.0 V6ie RT(právě jsem se zamiloval)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jendys | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 5:35 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
 Příspěvky: 288
 Bydliště: Humpolec
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: automat
 Úpravy: žádné
 Auto snů: Safrane II v top stavu.
 | 
				
					| MatesK píše: Zavírání by bylo pěkný, ale mě by se spíš líbilo otvírání...například el. magnetem lehce "povystřelit" a pak aby to uz odchytly vzpěry...jenže by to chtělo opravdu brutálně silný vzpěry - nemáte s tím někdo zkušenost?Ještě mě napadá, že by možná stačilo tam navařit ještě jedny uchyty těch vzpěr a prostě tam mít 4    ale to by se zase nevešlo do karoserie...popřípadě existují nějaké elektro vzpěry? ty by řešily i zavírání Jak je to řešený v tý R25ce?Na renaultclubu se někde objevila adresa s pánem z Ostravy,který vzpěry repasoval,údajně plnil dle přání-tedy zesílit jejich tah by asi u něj šlo.
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Bóďa | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 5:52 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Má to tu na svědomí |  
					|  |  Registrován: pát zář 29, 2006 1:22 pm
 Příspěvky: 3620
 Bydliště: Kutná Hora
 Model: phase I
 Rok výroby: 1996
 Motor: 197kW / 268 PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: teprve proběhnou
 Plány: kompletní GO + úpravy
 Auto snů: C+CLK+SL Black Series
 | 
				
					| já myslim, že by to šlo předělat. vdyť tunééři to tak dělaj, ne?    nebo ty dělaj vlastně jen "odskoky", co? 
 jako udělat to pneumaticky by byla machrovinka, ale za použití nějakej lepších, kvalitních vzpěr by to asi šlo   . normálně do každý vzpěry přivést jednu hadičku, dát tam kompresor, dvě tlačítka - zavřít/otevřít (nebo nějakej spínač jestli jsou dveře zavřený nebo otevřený a potom dát jen jeden čudlík) a vychytat čas, kterej má kompresor tlačit. ale se zavíráním by to bylo asi horší... to by se podtlakem asi nedalo    . hlavně mít elektricky celý otvírání by bylo o hubu, já bych to neudělal. za 1) to dá někomu přes hubu a za 2) se to otevře někam do stropu nebo tak něco...
 jendys: hele mohl bys sem dát kontakt? já bych toho asi využil, nechal bych si naplnit i vzpěry na kapotu..._________________
 čobolo: safrane V612v man., safrane V624v man., safrane biturbo, espace V624v aut.
 je: safrane biturbo x 3, espace 2,0 dci a pak jeden golf s 3,0 čtyřválcem a jeden fiat s 4,2 osmiválcem (obojí transaxle)
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| jendys | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 6:10 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: pát lis 30, 2007 11:20 am
 Příspěvky: 288
 Bydliště: Humpolec
 Model: phase II
 Rok výroby: 1997
 Motor: 121kW / 164PS 2,5 20v
 Výbava: automat
 Úpravy: žádné
 Auto snů: Safrane II v top stavu.
 | 
				
					| Tady je ta adresa.         Ivo Garčák
                                    Antošovická 127      
                     711 00     Ostrava-Koblov    tel.603 107 135  ivosci@seznam.cz
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
			| Max900R | 
				
				
					|  Předmět příspěvku:   Napsal:  pát bře 13, 2009 8:17 pm  |  |  
			| 
			
				
					|  |  
					| Expert |  
					|  |  Registrován: stř kvě 23, 2007 6:29 am
 Příspěvky: 1459
 Bydliště: Kozlov [JI]
 Model: phase I
 Rok výroby: 1994
 Motor: 193kW / 262PS Biturbo
 Výbava: Baccara
 Úpravy: Fólie, postranní lišty phII.
 Plány: Denní svícení.
 Auto snů: Shelby Cobra 427, Safrane Biturbo.
 | 
				
					| Jinak nové ty vzpěry dodává třeba firma Bibus z Brna-od nich to berem do letadel. Mají tažné, tlačné i blokovací. Dají se pořídit i s dofukovacím ventilkem-mají na to takovou mašinku a dokážou nastavit sílu dle potřeby a kdykoliv změnit. Ale je to dražší, dělají je na míru. _________________
 Ford Granada 2.8 GL MK2/1 '81 čeká na renovaci
 R Safrane 2.2 Si RT '95 - prodáno a zbouráno
 R Safrane 3.0 RXE '94 - prodáno a zpět v garáži
 R Safrane 3.0 Baccara Biturbo quadra '94 - v provozu
 R 19 cabrio '96 - v provozu
 --------------------------------------------------------
 Kawasaki GPz 900 R '84 - v provozu
 
 
 |  |  
			| Nahoru |   |  
		|  |  
	
		|     | Stránka 1 z 1 
 | [ Příspěvků: 13 ] |  |  
	
		| Kdo je online |  
		| Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |  
	|  | Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
 
 |    |